Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

myOpel ...


Πόση αυτονομία μου απομένει; Πώς μπορώ να φορτίσω το Opel Corsa-e ή το Grandland X Plug-in-Hybrid όσο το δυνατόν πιο οικονομικά και πως μπορώ απλά να ρυθμίσω εκ των προτέρων την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα; Η νέα εφαρμογή “myOpel” απαντά σε αυτά τα ερωτήματα. Με την εν λόγω εφαρμογή και ένα smartphone, μπορείτε να μαθαίνετε την κατάσταση φόρτισης, να επιλέγετε την ώρα φόρτισης και να ενεργοποιείτε το σύστημα κλιματισμού (A/C) ανά πάσα στιγμή. Η εφαρμογή “myOpel” στέλνει επίσης υπενθυμίσεις για σημαντικά ραντεβού, όπως επισκέψεις στο συνεργείο. Ένα έξυπνο σύστημα υπολογίζει την αυτονομία που εμφανίζει η εφαρμογή “myOpel”. Αυτή δεν λαμβάνει υπόψιν μόνο την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, αλλά και το μέχρι πρότινος στυλ οδήγησης. Εάν κάποιος οδηγεί το Corsa-e οικονομικά, αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην αυτονομία. Εάν πάλι υιοθετεί ένα πιο σπορ στυλ οδήγησης, εμφανίζεται διαφορετική πρόβλεψη αυτονομίας, ακόμα και με ίδια κατάσταση φόρτισης. Επομένως, οι ρεαλιστικές προβλέψεις αυτονομίας καθιστούν την εφαρμογή “myOpel” αξιόπιστη βοηθό για το επόμενο ταξίδι.


Προγραμματίστε τις ώρες φόρτισης και κάντε χρήση πιο οικονομικής ηλεκτρικής ενέργειας

Η δεύτερη λειτουργία απομακρυσμένου ελέγχου αφορά στη διαχείριση φόρτισης. Όταν το Corsa-e ή το Grandland X Plug-in-Hybrid είναι συνδεδεμένα, οι χρήστες μπορούν να ορίζουν μία συγκεκριμένη ώρα για την έναρξη της φόρτισης. Έτσι, εάν γίνεται χρήση νυχτερινού ρεύματος, προκύπτει σημαντικό οικονομικό όφελος για τον καταναλωτή. Το Corsa-e όπως και το Grandland X Plug-in-Hybrid περιλαμβάνει σύστημα κλιματισμού (A/C) στο βασικό εξοπλισμό του, που μπορεί να προγραμματίζεται μέσω της εφαρμογής “myOpel”. Αυτή η λειτουργία ονομάζεται ‘preconditioning’ και επιτρέπει τη ρύθμιση της επιθυμητής θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος πριν ξεκινήσει το ταξίδι, ανεξάρτητα εάν η εξωτερική θερμοκρασία είναι -10 ή +30 βαθμοί Κελσίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,