Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Opel Corsa-e με τιμή εκκίνησης 29.900€ ...


Το Opel Corsa εκδημοκρατίζει την ηλεκτροκίνηση. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa, η Opel προσφέρει για πρώτη φορά μία ηλεκτρική έκδοση (με μπαταρία) με αυτονομία έως 337 km (WLTP)2. Το Corsa-e διατίθεται για παραγγελία στην τιμή των 29.900€ (Λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Η τιμή μειώνεται περαιτέρω σε χώρες που παρέχουν κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Το Corsa-e “Selection” (στη Γερμανία) ήδη προσφέρει αυτόματο έλεγχο κλιματισμού με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί καθώς και Multimedia radio συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto με έγχρωμη οθόνη αφής 7” και ψηφιακό cockpit. Συστήματα όπως αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist), αναγνώριση οδικών σημάτων (traffic sign recognition) και έλεγχο ταχύτητας (cruise control) προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό. Η έκδοση Edition είναι η αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού. Το Corsa-e Elegance, ικανοποιεί σχεδόν κάθε επιθυμία. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 16” και δερμάτινο τιμόνι. Η νέα γενιά Corsa περιλαμβάνει επιπλέον συστήματα ασφαλείας, πρωτοποριακά για την κατηγορία.


Εντυπωσιακά δεδομένα: Ισχύς 100kW (136hp), αυτονομία έως 337 km (WLTP)

Το νέο Corsa-e υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης. Με αυτονομία έως 337 km, σύμφωνα με το WLTP2, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση χωρίς περιορισμούς. Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω επιτοίχιου φορτιστή (wall box), ταχυφορτιστή ή καλωδίου για οικιακές πρίζες – ενώ η εγγύηση της μπαταρία παρέχει κάλυψη οκτώ ετών/160.000km. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τρία προγράμματα οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode επιτείνει τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e υποστηρίζει τον οδηγό ώστε να επιτύχει την πλέον αποδοτική λειτουργία. Το σύστημα κίνησης του Corsa-e συνδυάζει οδήγηση μηδενικών ρύπων με μέγιστη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 100kW (136hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη ροπή 260 Nm, επιτυγχάνει αξιοσημείωτη απόκριση, ευελιξία και δυναμικές επιδόσεις. Το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 km/h, και μόνο 8,1 δεύτερα για το σπριντ 0 - 100 km/h – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων. Η μέγιστη ταχύτητα των 150km/h είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Η δυναμική οδήγηση του Corsa-e δεν οφείλεται μόνο στο σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη αλλά και στη σπορ σχεδίαση το μοντέλου, που διατηρεί τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις των προηγούμενων γενιών. Με μήκος 4,06 m, το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο, με έξυπνη διάταξη χώρων. Αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί αναδεικνύουν περαιτέρω την εμφάνιση και βελτιώνουν την απόδοση. Η γραμμή οροφής παραπέμπει σε μοντέλο coupé και είναι 48mm χαμηλότερη από αυτή του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζει το χώρο πάνω από το κεφάλι των επιβατών. Ο οδηγός κάθεται 28mm χαμηλότερα. Η οδική συμπεριφορά και οι δυναμικές επιδόσεις οφείλονται στο χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η πιο άμεση απόκριση και η δυναμική συμπεριφορά μεγιστοποιούν την απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν το εσωτερικό με δερμάτινα καθίσματα. Το Corsa-e χρησιμοποιεί μία αντλία θερμότητας για τη θέρμανση και την ψύξη της καμπίνας. Μία αντλία θερμότητας είναι πιο αποδοτική από ένα συμβατικό σύστημα HVAC (θέρμανσης/εξαερισμού/κλιματισμού), καθώς καταναλώνει λιγότερη ενέργεια από τη μπαταρία, προς όφελος της αυτονομίας.


Προτεραιότητα στην ασφάλεια: σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® Matrix, υποβοήθηση πλαϊνού τυφλού σημείου, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης

Τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης, γνωστά από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, κάνουν το ντεμπούτο τους στο Corsa-e. Μεταξύ των κορυφαίων χαρακτηριστικών είναι το προσαρμοζόμενο, αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, που η  Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον. Το Corsa-e διατίθεται επίσης προαιρετικά με αποδοτικά φώτα LED που εξοικονομούν πάνω από 80% ενέργεια συγκριτικά με τα φώτα αλογόνου, χωρίς μείωση της έντασης του φωτισμού. Το αντίθετο, χάρη σε μία ειδική τεχνολογία κατόπτρου, οι προβολείς LED κάνουν τη νύχτα μέρα. Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας. Χάρη στην high-tech εμπρός κάμερα, το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει τώρα πρόσθετες πληροφορίες, όπως σήματα LED. Τα όρια ταχύτητας που αποθηκεύονται στο σύστημα εμφανίζονται επίσης στην οθόνη. Προαιρετικός έλεγχος ταχύτητας (cruise control) με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard που λειτουργεί με αισθητήρα κάνουν την πρεμιέρα τους στο νέο Corsa. Εάν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει ακούσια από τη λωρίδα του, το σύστημα active lane assist εφαρμόζει διορθωτική παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κρατά επίσης το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Το adaptive cruise control (προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας) διατηρεί μία συγκεκριμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, με το βοήθεια ραντάρ και κάμερας με αισθητήρες. Το σύστημα προσφέρει πρόσθετες λειτουργίες stop & go, φρενάροντας το αυτοκίνητο μέχρι να σταματήσει και ακολουθώντας το προπορευόμενο όχημα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Τέλος διατίθεται σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.


Συστήματα πολυμέσων, υπηρεσίες “OpelConnect”, εφαρμογή “myOpel” και “Free2Move”

Νέα συστήματα infotainment που περιλαμβάνουν το Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0”, όπως και η κορυφαία πρόταση Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0”  διασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για τους οδηγούς και τους επιβάτες του νέου Corsa. Το Corsa-e προσφέρει επίσης τη νέα υπηρεσία “Opel Connect”. Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation3 με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήση έκτακτης ανάγκης (eCall), παρέχουν πρόσθετη ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες. Με το e-remote control, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση φόρτισης, να ρυθμίζουν τις ώρες φόρτισης ή να προγραμματίζουν τη θερμοκρασία του εσωτερικού πριν ξεκινήσουν το ταξίδι, μέσω της εφαρμογής “myOpel” σε ένα συμβατό smartphone. Η εφαρμογή “Free2Move” (δεν διατίθεται προς το παρόν στην Ελλάδα) όχι μόνο προσφέρει μία λίστα με τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης και πρόσθετες πληροφορίες αλλά παρέχει και δυνατότητα πληρωμής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο