Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Opel Corsa-e με τιμή εκκίνησης 29.900€ ...


Το Opel Corsa εκδημοκρατίζει την ηλεκτροκίνηση. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa, η Opel προσφέρει για πρώτη φορά μία ηλεκτρική έκδοση (με μπαταρία) με αυτονομία έως 337 km (WLTP)2. Το Corsa-e διατίθεται για παραγγελία στην τιμή των 29.900€ (Λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Η τιμή μειώνεται περαιτέρω σε χώρες που παρέχουν κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Το Corsa-e “Selection” (στη Γερμανία) ήδη προσφέρει αυτόματο έλεγχο κλιματισμού με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί καθώς και Multimedia radio συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto με έγχρωμη οθόνη αφής 7” και ψηφιακό cockpit. Συστήματα όπως αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist), αναγνώριση οδικών σημάτων (traffic sign recognition) και έλεγχο ταχύτητας (cruise control) προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό. Η έκδοση Edition είναι η αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού. Το Corsa-e Elegance, ικανοποιεί σχεδόν κάθε επιθυμία. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 16” και δερμάτινο τιμόνι. Η νέα γενιά Corsa περιλαμβάνει επιπλέον συστήματα ασφαλείας, πρωτοποριακά για την κατηγορία.


Εντυπωσιακά δεδομένα: Ισχύς 100kW (136hp), αυτονομία έως 337 km (WLTP)

Το νέο Corsa-e υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης. Με αυτονομία έως 337 km, σύμφωνα με το WLTP2, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση χωρίς περιορισμούς. Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω επιτοίχιου φορτιστή (wall box), ταχυφορτιστή ή καλωδίου για οικιακές πρίζες – ενώ η εγγύηση της μπαταρία παρέχει κάλυψη οκτώ ετών/160.000km. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τρία προγράμματα οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode επιτείνει τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e υποστηρίζει τον οδηγό ώστε να επιτύχει την πλέον αποδοτική λειτουργία. Το σύστημα κίνησης του Corsa-e συνδυάζει οδήγηση μηδενικών ρύπων με μέγιστη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 100kW (136hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη ροπή 260 Nm, επιτυγχάνει αξιοσημείωτη απόκριση, ευελιξία και δυναμικές επιδόσεις. Το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 km/h, και μόνο 8,1 δεύτερα για το σπριντ 0 - 100 km/h – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων. Η μέγιστη ταχύτητα των 150km/h είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Η δυναμική οδήγηση του Corsa-e δεν οφείλεται μόνο στο σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη αλλά και στη σπορ σχεδίαση το μοντέλου, που διατηρεί τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις των προηγούμενων γενιών. Με μήκος 4,06 m, το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο, με έξυπνη διάταξη χώρων. Αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί αναδεικνύουν περαιτέρω την εμφάνιση και βελτιώνουν την απόδοση. Η γραμμή οροφής παραπέμπει σε μοντέλο coupé και είναι 48mm χαμηλότερη από αυτή του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζει το χώρο πάνω από το κεφάλι των επιβατών. Ο οδηγός κάθεται 28mm χαμηλότερα. Η οδική συμπεριφορά και οι δυναμικές επιδόσεις οφείλονται στο χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η πιο άμεση απόκριση και η δυναμική συμπεριφορά μεγιστοποιούν την απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν το εσωτερικό με δερμάτινα καθίσματα. Το Corsa-e χρησιμοποιεί μία αντλία θερμότητας για τη θέρμανση και την ψύξη της καμπίνας. Μία αντλία θερμότητας είναι πιο αποδοτική από ένα συμβατικό σύστημα HVAC (θέρμανσης/εξαερισμού/κλιματισμού), καθώς καταναλώνει λιγότερη ενέργεια από τη μπαταρία, προς όφελος της αυτονομίας.


Προτεραιότητα στην ασφάλεια: σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® Matrix, υποβοήθηση πλαϊνού τυφλού σημείου, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης

Τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης, γνωστά από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, κάνουν το ντεμπούτο τους στο Corsa-e. Μεταξύ των κορυφαίων χαρακτηριστικών είναι το προσαρμοζόμενο, αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, που η  Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον. Το Corsa-e διατίθεται επίσης προαιρετικά με αποδοτικά φώτα LED που εξοικονομούν πάνω από 80% ενέργεια συγκριτικά με τα φώτα αλογόνου, χωρίς μείωση της έντασης του φωτισμού. Το αντίθετο, χάρη σε μία ειδική τεχνολογία κατόπτρου, οι προβολείς LED κάνουν τη νύχτα μέρα. Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας. Χάρη στην high-tech εμπρός κάμερα, το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει τώρα πρόσθετες πληροφορίες, όπως σήματα LED. Τα όρια ταχύτητας που αποθηκεύονται στο σύστημα εμφανίζονται επίσης στην οθόνη. Προαιρετικός έλεγχος ταχύτητας (cruise control) με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard που λειτουργεί με αισθητήρα κάνουν την πρεμιέρα τους στο νέο Corsa. Εάν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει ακούσια από τη λωρίδα του, το σύστημα active lane assist εφαρμόζει διορθωτική παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κρατά επίσης το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Το adaptive cruise control (προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας) διατηρεί μία συγκεκριμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, με το βοήθεια ραντάρ και κάμερας με αισθητήρες. Το σύστημα προσφέρει πρόσθετες λειτουργίες stop & go, φρενάροντας το αυτοκίνητο μέχρι να σταματήσει και ακολουθώντας το προπορευόμενο όχημα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Τέλος διατίθεται σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.


Συστήματα πολυμέσων, υπηρεσίες “OpelConnect”, εφαρμογή “myOpel” και “Free2Move”

Νέα συστήματα infotainment που περιλαμβάνουν το Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0”, όπως και η κορυφαία πρόταση Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0”  διασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για τους οδηγούς και τους επιβάτες του νέου Corsa. Το Corsa-e προσφέρει επίσης τη νέα υπηρεσία “Opel Connect”. Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation3 με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήση έκτακτης ανάγκης (eCall), παρέχουν πρόσθετη ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες. Με το e-remote control, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση φόρτισης, να ρυθμίζουν τις ώρες φόρτισης ή να προγραμματίζουν τη θερμοκρασία του εσωτερικού πριν ξεκινήσουν το ταξίδι, μέσω της εφαρμογής “myOpel” σε ένα συμβατό smartphone. Η εφαρμογή “Free2Move” (δεν διατίθεται προς το παρόν στην Ελλάδα) όχι μόνο προσφέρει μία λίστα με τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης και πρόσθετες πληροφορίες αλλά παρέχει και δυνατότητα πληρωμής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...