Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Les Grecs ...


Όταν τον Ιούνιο του 2019 ζήτησε το Automobile Club de Monaco απο τον ΣΙΣΑ να διοργανώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εκκίνηση απο Αθήνα για το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο, τα στοιχήματα που έπρεπε να κερδηθούν ήταν πολλά. Τήρηση μίας παράδοσης που κρατούσε από το 1927 εως το 1975, επανάληψη της μεγαλειώδους εκκίνησης του 2019 και αποστολή μίας ομάδας που θα εκπροσωπούσε επάξια τη χώρα μας, απέναντι σε αντιπάλους με βαριά ονόματα, όπως Walter Roehrl, Rauno Aaltonen και Bruno Saby.


Το ηλιόλουστο πρωινό της 29ης Ιανουαρίου πολλοί φίλοι και εκπρόσωποι φορέων του ιστορικού αυτοκινήτου και ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κ. Μπακογιάννης, ήρθαν να αποχαιρετήσουν τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs και να τους ευχηθούν καλή επιτυχία και ασφαλή επιστροφή. Η Αθήνα ήταν η πρώτη πόλη που ξεκίνησε φέτος αυτό το θρυλικό ράλλυ, ενώ ακολούθησαν η Γλασκώβη, η Βαρκελώνη, το Bad Homburg, η Reims, το Μιλάνο και φυσικά το Μοντε Καρλο. Μετά την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου, στις 12:40 ακριβώς δόθηκε η εκκίνηση στο Ford Escort των Βασιλόπουλου/Σταθάκου και ακολούθησαν η Lancia Beta των Θεοδοσίου/Γεωργακόπουλου, η Alfa Romeo GTV των Καλογερά/Διαμαντόπουλου και το Fiat 128 των Αλεβιζόπουλου/Παλυβού. Την ράμπα της εκκίνησης πλαισίωσαν άλλα δέκα ιστορικά αυτοκίνητα που έχουν συνδέσει το όνομα τους με το μύθο του Ράλλυ Μοντε Καρλο. 


Μετά τη διάσχιση της Αδριατικής με τη Superfast Ferries, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Μιλάνο και στις 31/1 για Sestriere και για Bouis Le Baronie όπου ενώθηκαν στις 1/2 με τα υπόλοιπα 301 πληρώματα για τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Εδώ ήρθε η πρώτη έκπληξη και αυτήν την έφερε ο καιρός. Καθόλου χιόνι! Το βράδυ και μετά απο σχεδόν 24 ώρες οδήγησης, τα κουρασμένα πληρώματα έφθασαν στην πολη της Valence, που τα τελευταία χρόνια είναι και το επίκεντρο του αγώνα. Ακολούθησαν τρείς δύσκολες μέρες στη γαλλική Προβάνς και τις Υψηλές Άλπεις με ξακουστές ειδικές, οπως οι Burzet, La Croze, Col des Menee & Col d’ Echarasson. Όλα τα ελληνικά πληρώματα αντιμετώπισαν βλάβες και ατυχίες, συνέχισαν όμως με πείσμα και αποφασιστικότητα και ανέβαιναν σταθερά στην κατάταξη. Την Τρίτη 4/2 οι μονομάχοι πήραν το δρόμο προς το Πριγκηπάτο του Μονακό και για τις δύο τελευταίες νυχτερινές ειδικές, Col de Braus & Col de Turini.  Μετά απο περίπου τρείς χιλιάδες εξοντωτικά χιλιόμετρα, ανέβηκαν και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs, τερματίζοντας στις τιμητικές θέσεις 55, 142, 163 και 168. Να σημειωθεί ότι εκκίνησαν 305 και τερμάτησαν 250 πληρώματα.
Το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο έκλεισε στις 5/2 το βράδυ στο Sporting Club με μια λαμπρή δεξίωση, ενώ το μεσημέρι της ίδιας μέρας εκπρόσωποι της Ελληνικής Κοινότητας του Μονακό υποδέχθηκαν της ομάδας μας στο κατάστημα της Brooks Brothers στο Yacht Club.


Η ομάδα Les Grecs και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστούν το μεγάλο χορηγό, την ΕΚΟ & όλους τους χορηγούς ΛΟΥΞ, Brooks Brothers, Art Dose & Ελλ.Μουσείο Αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...