Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Les Grecs ...


Όταν τον Ιούνιο του 2019 ζήτησε το Automobile Club de Monaco απο τον ΣΙΣΑ να διοργανώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εκκίνηση απο Αθήνα για το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο, τα στοιχήματα που έπρεπε να κερδηθούν ήταν πολλά. Τήρηση μίας παράδοσης που κρατούσε από το 1927 εως το 1975, επανάληψη της μεγαλειώδους εκκίνησης του 2019 και αποστολή μίας ομάδας που θα εκπροσωπούσε επάξια τη χώρα μας, απέναντι σε αντιπάλους με βαριά ονόματα, όπως Walter Roehrl, Rauno Aaltonen και Bruno Saby.


Το ηλιόλουστο πρωινό της 29ης Ιανουαρίου πολλοί φίλοι και εκπρόσωποι φορέων του ιστορικού αυτοκινήτου και ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κ. Μπακογιάννης, ήρθαν να αποχαιρετήσουν τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs και να τους ευχηθούν καλή επιτυχία και ασφαλή επιστροφή. Η Αθήνα ήταν η πρώτη πόλη που ξεκίνησε φέτος αυτό το θρυλικό ράλλυ, ενώ ακολούθησαν η Γλασκώβη, η Βαρκελώνη, το Bad Homburg, η Reims, το Μιλάνο και φυσικά το Μοντε Καρλο. Μετά την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου, στις 12:40 ακριβώς δόθηκε η εκκίνηση στο Ford Escort των Βασιλόπουλου/Σταθάκου και ακολούθησαν η Lancia Beta των Θεοδοσίου/Γεωργακόπουλου, η Alfa Romeo GTV των Καλογερά/Διαμαντόπουλου και το Fiat 128 των Αλεβιζόπουλου/Παλυβού. Την ράμπα της εκκίνησης πλαισίωσαν άλλα δέκα ιστορικά αυτοκίνητα που έχουν συνδέσει το όνομα τους με το μύθο του Ράλλυ Μοντε Καρλο. 


Μετά τη διάσχιση της Αδριατικής με τη Superfast Ferries, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Μιλάνο και στις 31/1 για Sestriere και για Bouis Le Baronie όπου ενώθηκαν στις 1/2 με τα υπόλοιπα 301 πληρώματα για τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Εδώ ήρθε η πρώτη έκπληξη και αυτήν την έφερε ο καιρός. Καθόλου χιόνι! Το βράδυ και μετά απο σχεδόν 24 ώρες οδήγησης, τα κουρασμένα πληρώματα έφθασαν στην πολη της Valence, που τα τελευταία χρόνια είναι και το επίκεντρο του αγώνα. Ακολούθησαν τρείς δύσκολες μέρες στη γαλλική Προβάνς και τις Υψηλές Άλπεις με ξακουστές ειδικές, οπως οι Burzet, La Croze, Col des Menee & Col d’ Echarasson. Όλα τα ελληνικά πληρώματα αντιμετώπισαν βλάβες και ατυχίες, συνέχισαν όμως με πείσμα και αποφασιστικότητα και ανέβαιναν σταθερά στην κατάταξη. Την Τρίτη 4/2 οι μονομάχοι πήραν το δρόμο προς το Πριγκηπάτο του Μονακό και για τις δύο τελευταίες νυχτερινές ειδικές, Col de Braus & Col de Turini.  Μετά απο περίπου τρείς χιλιάδες εξοντωτικά χιλιόμετρα, ανέβηκαν και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs, τερματίζοντας στις τιμητικές θέσεις 55, 142, 163 και 168. Να σημειωθεί ότι εκκίνησαν 305 και τερμάτησαν 250 πληρώματα.
Το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο έκλεισε στις 5/2 το βράδυ στο Sporting Club με μια λαμπρή δεξίωση, ενώ το μεσημέρι της ίδιας μέρας εκπρόσωποι της Ελληνικής Κοινότητας του Μονακό υποδέχθηκαν της ομάδας μας στο κατάστημα της Brooks Brothers στο Yacht Club.


Η ομάδα Les Grecs και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστούν το μεγάλο χορηγό, την ΕΚΟ & όλους τους χορηγούς ΛΟΥΞ, Brooks Brothers, Art Dose & Ελλ.Μουσείο Αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)