Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Les Grecs ...


Όταν τον Ιούνιο του 2019 ζήτησε το Automobile Club de Monaco απο τον ΣΙΣΑ να διοργανώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εκκίνηση απο Αθήνα για το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο, τα στοιχήματα που έπρεπε να κερδηθούν ήταν πολλά. Τήρηση μίας παράδοσης που κρατούσε από το 1927 εως το 1975, επανάληψη της μεγαλειώδους εκκίνησης του 2019 και αποστολή μίας ομάδας που θα εκπροσωπούσε επάξια τη χώρα μας, απέναντι σε αντιπάλους με βαριά ονόματα, όπως Walter Roehrl, Rauno Aaltonen και Bruno Saby.


Το ηλιόλουστο πρωινό της 29ης Ιανουαρίου πολλοί φίλοι και εκπρόσωποι φορέων του ιστορικού αυτοκινήτου και ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κ. Μπακογιάννης, ήρθαν να αποχαιρετήσουν τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs και να τους ευχηθούν καλή επιτυχία και ασφαλή επιστροφή. Η Αθήνα ήταν η πρώτη πόλη που ξεκίνησε φέτος αυτό το θρυλικό ράλλυ, ενώ ακολούθησαν η Γλασκώβη, η Βαρκελώνη, το Bad Homburg, η Reims, το Μιλάνο και φυσικά το Μοντε Καρλο. Μετά την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου, στις 12:40 ακριβώς δόθηκε η εκκίνηση στο Ford Escort των Βασιλόπουλου/Σταθάκου και ακολούθησαν η Lancia Beta των Θεοδοσίου/Γεωργακόπουλου, η Alfa Romeo GTV των Καλογερά/Διαμαντόπουλου και το Fiat 128 των Αλεβιζόπουλου/Παλυβού. Την ράμπα της εκκίνησης πλαισίωσαν άλλα δέκα ιστορικά αυτοκίνητα που έχουν συνδέσει το όνομα τους με το μύθο του Ράλλυ Μοντε Καρλο. 


Μετά τη διάσχιση της Αδριατικής με τη Superfast Ferries, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Μιλάνο και στις 31/1 για Sestriere και για Bouis Le Baronie όπου ενώθηκαν στις 1/2 με τα υπόλοιπα 301 πληρώματα για τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Εδώ ήρθε η πρώτη έκπληξη και αυτήν την έφερε ο καιρός. Καθόλου χιόνι! Το βράδυ και μετά απο σχεδόν 24 ώρες οδήγησης, τα κουρασμένα πληρώματα έφθασαν στην πολη της Valence, που τα τελευταία χρόνια είναι και το επίκεντρο του αγώνα. Ακολούθησαν τρείς δύσκολες μέρες στη γαλλική Προβάνς και τις Υψηλές Άλπεις με ξακουστές ειδικές, οπως οι Burzet, La Croze, Col des Menee & Col d’ Echarasson. Όλα τα ελληνικά πληρώματα αντιμετώπισαν βλάβες και ατυχίες, συνέχισαν όμως με πείσμα και αποφασιστικότητα και ανέβαιναν σταθερά στην κατάταξη. Την Τρίτη 4/2 οι μονομάχοι πήραν το δρόμο προς το Πριγκηπάτο του Μονακό και για τις δύο τελευταίες νυχτερινές ειδικές, Col de Braus & Col de Turini.  Μετά απο περίπου τρείς χιλιάδες εξοντωτικά χιλιόμετρα, ανέβηκαν και τα τέσσερα αυτοκίνητα της ομάδας Les Grecs, τερματίζοντας στις τιμητικές θέσεις 55, 142, 163 και 168. Να σημειωθεί ότι εκκίνησαν 305 και τερμάτησαν 250 πληρώματα.
Το 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μοντε Καρλο έκλεισε στις 5/2 το βράδυ στο Sporting Club με μια λαμπρή δεξίωση, ενώ το μεσημέρι της ίδιας μέρας εκπρόσωποι της Ελληνικής Κοινότητας του Μονακό υποδέχθηκαν της ομάδας μας στο κατάστημα της Brooks Brothers στο Yacht Club.


Η ομάδα Les Grecs και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστούν το μεγάλο χορηγό, την ΕΚΟ & όλους τους χορηγούς ΛΟΥΞ, Brooks Brothers, Art Dose & Ελλ.Μουσείο Αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ