Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Step Racing στο Rallye Monte Carlo ...


Έγινε πλέον συνήθεια για την Step Racing να ξεκινάει το αγωνιστικό της πρόγραμμα από το Rallye Monte Carlo, έναν αγώνα τον οποίο το πλήρωμα της ομάδας Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman έχει λατρέψει. Με εμπειρία από τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές τους τα τελευταία πέντε χρόνια, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε ακόμη έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σκοπό να υψώσουν την Ελληνική σημαία στον τερματισμό, στο πριγκιπάτο του Μονακό. Κάτι που έχουν καταφέρει σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις τους στο κρατίδιο. Το πρόγραμμα του ράλλυ περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές, με τη δράση να ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης 23 Ιανουαρίου και να ολοκληρώνεται την Κυριακή 26 Ιανουαρίου το μεσημέρι. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Gap, στους πρόποδες των Γαλλικών Άλπεων, ενώ η εκκίνηση και ο τερματισμός θα λάβουν χώρα στη Μαρίνα του Μόντε Κάρλο.


Μπορεί ο στόχος του τερματισμού σε ένα οποιοδήποτε άλλο ράλλυ να μοιάζει απλή υπόθεση, στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο όμως με τους «ιδιαίτερους» κανονισμούς, δεν είναι εύκολος. Βλέπετε, για να συμμετάσχει το πλήρωμα στην τελευταία ημέρα του αγώνα πρέπει να βρίσκεται στους 60 πρώτους της γενικής κατάταξης, από τους 88 που δήλωσαν, ενώ δεν έχει δικαίωμα για δεύτερη ευκαιρία εάν εγκαταλείψει στις ειδικές του Σαββάτου. «Δεν το κρύβω ότι η «60αδα» μας δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος, αφού συμμετέχουμε σε μια από τις μικρότερες κατηγορίες ενός αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές των τελευταίων ετών. Οι δυνατότητες να τα καταφέρουμε υπάρχουν, είναι όμως δεδομένο πως θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να πιέσουμε και να μη χαλαρώσουμε σε κανένα σημείο του τετραημέρου. Βρεθήκαμε και την προηγούμενη χρονιά σε κάποιο σημείο του αγώνα «στο όριο» αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα, όμως αντιδράσαμε με ψυχραιμία και τα καταφέραμε.» δήλωσε ο οδηγός της ομάδας, Θεσσαλονικιός Νίκος Παυλίδης και συμπλήρωσε:
«Θεωρώ ότι με τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές μας έχουμε πλέον την εμπειρία να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αγώνα, αρκεί να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητες μας. Σκοπεύουμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν και τις μεταβολές του οδοστρώματος. Ακόμα και στην ίδια ειδική μπορεί να συναντήσουμε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο, πάγο αλλά και χιόνι που θα δυσκολέψουν τις προσπάθειες μας, ενώ η σωστή επιλογή ελαστικών είναι αρκετές φορές συνάρτηση και του παράγοντα «τύχη».


Ο τρεις φορές Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους συντελεστές της ομάδας που διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο σε έναν τέτοιο αγώνα. «Έχουμε δημιουργήσει μια συμπαγή ομάδα έχοντας αποκτήσει ομοιογένεια τα τελευταία χρόνια που συμμετέχουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O Allan Harryman είναι  ένας από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς στον κόσμο με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες και πολλές διακρίσεις. Με έχει βοηθήσει πολύ στην οδηγική μου εξέλιξη και είναι τιμή μου που μοιραζόμαστε το ίδιο αγωνιστικό. Αντίστοιχα, το πλήρωμα των πλοηγών μας Δημήτρης Αμαξόπουλος- Δημήτρης Κουμποτής που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές του ράλλυ λίγες ώρες πριν το πέρασμα των αγωνιστικών, απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια τις γνώσεις και την εμπειρία για να μας κατευθύνουν στο τί θα αντιμετωπίσουμε ανά πάσα στιγμή και πού κρύβονται «παγίδες». Είμαστε πολύ «δεμένοι» μεταξύ μας κι αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό της ομάδας που προετοιμάζει το Peugeot 208 R2, της Γαλλικής CHL Sport Auto, η οποία έχει και την ευθύνη υποστήριξης του δύο φορές Πρωταθλητή Γαλλίας.», ήταν τα λόγια του.


Ο ανταγωνισμός του πληρώματος μας δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητος, με 23 πληρώματα της κατηγορίας Rally4 να συμμετέχουν στον αγώνα.
«Οι αντίπαλοι στην κατηγορία μας είναι αρκετοί, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνονται και σε τοπικούς αγώνες. Εμείς θα διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και αν οι χρόνοι μας είναι ανάμεσα στους 10 πρώτους της κατηγορίας, θα είμαστε ικανοποιημένοι» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης ολοκληρώνοντας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι