Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέχεια ...


Με τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman να βρίσκονται στην έκτη θέση της κατηγορίας τους, ολοκληρώθηκε το τρίτο σκέλος του φημισμένου Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Σε αντίθεση με την Παρασκευή που ήταν η μεγαλύτερη χιλιομετρική ημέρα του αγώνα, το Σάββατο περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές και 75 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αυτό που δεν άλλαξε ήταν οι συνθήκες που είχαν να αντιμετωπίσουν τα πληρώματα, με τις εναλλαγές στο δρόμο να είναι έντονες. «Οι πρωινές ειδικές είχαν πάγο σε κάποια σημεία, γεγονός που μας ανάγκασε να προτιμήσουμε ελαστικά με καρφιά, επιλογή που αποδείχθηκε σωστή για το δικίνητο 208 R2.», δήλωσε ο Παυλίδης αναφορικά με την επιλογή ελαστικών και συμπλήρωσε: «Δεν κινηθήκαμε όπως θα θέλαμε, καθώς είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία για 10 περίπου χιλιόμετρα στην πρώτη δοκιμασία της ημέρας. Παρ’ όλα αυτά, διατηρήσαμε τη θέση στην κατηγορία μας. Στην επόμενη μάλιστα διαδρομή ο πρωτοπόρος της RC4 εγκατέλειψε και ανεβήκαμε στην πέμπτη θέση.»


Το απόγευμα η κατάσταση στις ειδικές άλλαξε, με το πλήρωμα να επιλέγει πολύ μαλακή γόμα για τις δύο τελευταίες διαδρομές του σκέλους. Δύο τετ-α-κε έριξαν τους Παυλίδη-Harryman, και πάλι στην έκτη θέση της κατηγορίας τους: «Γλιστρήσαμε δύο φορές στην πρώτη απογευματινή ειδική, καθώς η επιλογή ελαστικών δεν ήταν η ενδεδειγμένη με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Το τέλος της ημέρας μας βρίσκει στην έκτη θέση της κατηγορίας, ένα αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό, λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά προβλήματα. Είμαστε στους πρώτους 60, κάτι που μας δίνει το εισιτήριο για τις αυριανές ειδικές που ολοκληρώνουν τον αγώνα. Πάμε για τερματισμό!»
Το σκέλος της Κυριακής ρίχνει την αυλαία του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τέσσερις ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της θρυλικής Col de Turini! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...