Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέχεια ...


Με τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman να βρίσκονται στην έκτη θέση της κατηγορίας τους, ολοκληρώθηκε το τρίτο σκέλος του φημισμένου Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Σε αντίθεση με την Παρασκευή που ήταν η μεγαλύτερη χιλιομετρική ημέρα του αγώνα, το Σάββατο περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές και 75 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αυτό που δεν άλλαξε ήταν οι συνθήκες που είχαν να αντιμετωπίσουν τα πληρώματα, με τις εναλλαγές στο δρόμο να είναι έντονες. «Οι πρωινές ειδικές είχαν πάγο σε κάποια σημεία, γεγονός που μας ανάγκασε να προτιμήσουμε ελαστικά με καρφιά, επιλογή που αποδείχθηκε σωστή για το δικίνητο 208 R2.», δήλωσε ο Παυλίδης αναφορικά με την επιλογή ελαστικών και συμπλήρωσε: «Δεν κινηθήκαμε όπως θα θέλαμε, καθώς είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία για 10 περίπου χιλιόμετρα στην πρώτη δοκιμασία της ημέρας. Παρ’ όλα αυτά, διατηρήσαμε τη θέση στην κατηγορία μας. Στην επόμενη μάλιστα διαδρομή ο πρωτοπόρος της RC4 εγκατέλειψε και ανεβήκαμε στην πέμπτη θέση.»


Το απόγευμα η κατάσταση στις ειδικές άλλαξε, με το πλήρωμα να επιλέγει πολύ μαλακή γόμα για τις δύο τελευταίες διαδρομές του σκέλους. Δύο τετ-α-κε έριξαν τους Παυλίδη-Harryman, και πάλι στην έκτη θέση της κατηγορίας τους: «Γλιστρήσαμε δύο φορές στην πρώτη απογευματινή ειδική, καθώς η επιλογή ελαστικών δεν ήταν η ενδεδειγμένη με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Το τέλος της ημέρας μας βρίσκει στην έκτη θέση της κατηγορίας, ένα αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό, λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά προβλήματα. Είμαστε στους πρώτους 60, κάτι που μας δίνει το εισιτήριο για τις αυριανές ειδικές που ολοκληρώνουν τον αγώνα. Πάμε για τερματισμό!»
Το σκέλος της Κυριακής ρίχνει την αυλαία του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τέσσερις ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της θρυλικής Col de Turini! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...