Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nέο Opel Insignia ...


Η Opel δίνει μία πρώτη γεύση από το νέο Insignia. Η νέα έκδοση της ναυαρχίδας της Γερμανικής μάρκας θα γιορτάσει την πρεμιέρα της στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, 10-19 Ιανουαρίου, 2020 και υπόσχεται ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση σε συνδυασμό με βελτιωμένη ορατότητα τις νυχτερινές ώρες. Ανανεωμένο σχεδιαστικά, το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Opel αποκτά ακόμα ισχυρότερη παρουσία στο δρόμο. Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς με πρωτοποριακή τεχνολογία LED συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό. Το νέο σύστημα φωτισμού adaptive IntelliLux LED® Pixel Light περιλαμβάνει τώρα 84 στοιχεία LED ανά προβολέα. Οι προβολείς αντιδρούν ταχύτερα, με μεγαλύτερη ακρίβεια από ποτέ, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα στους οδηγούς του Insignia, χωρίς να ενοχλούν τους χρήστες των αντίθετα διερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων. Με τη νέα γενιά IntelliLux LED® Pixel Light, η ναυαρχίδα της Opel είναι μοναδική στην κατηγορία της. Η νέα έκδοση του Insignia διαθέτει μία πολυσυλλεκτική γκάμα προηγμένων τεχνολογιών. Τόσο το Grand Sport όσο και το Sports Tourer προσφέρουν για πρώτη φορά ψηφιακή κάμερα οπισθοπορείας. Σε συνδυασμό με σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας που λειτουργεί με ραντάρ και προειδοποιεί σε περίπτωση που πλησιάζουν οχήματα από κάποια πλευρά, αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφάλειας. Η γκάμα ολοκληρώνεται με συστήματα υποβοήθησης όπως σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού, καθώς και head-up display. Οι οδηγοί και οι επιβάτες του Insignia είναι άριστα διασυνδεδεμένοι χάρη σε μία εξαιρετική σειρά συστημάτων infotainment με έγχρωμες οθόνες αφής. Η λίστα προαιρετικών επιλογών περιλαμβάνει e-Call και ασύρματη φόρτιση για συμβατά smartphones στην κεντρική κονσόλα. Το νέο Opel Insignia θα είναι ακόμα πιο αποδοτικό από τον προκάτοχό του, χάρη στη δομή μειωμένου βάρους και τους νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Όταν λανσαρίστηκε το 2009, η πρώτη γενιά αναδείχτηκε “European Car Of The Year”. Μέσα σε μία δεκαετία, σχεδόν 1,2 εκατομμύρια οχήματα και των δύο γενιών Insignia έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Opel στο Rüsselsheim.


Ακριβής, επόμενη γενιά IntelliLux LED®: 168 στοιχεία LED

Το νέο Opel Insignia θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με συστήματα φωτισμού full LED light. Από τους πολύ αποδοτικούς προβολείς LED μέχρι το νέο, προσαρμοζόμενο σύστημα IntelliLux LED® Pixel Light, που για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία, διαθέτει συνολικά 168 στοιχεία LED, αντί των 32 της προηγούμενης γενιάς. «Με το IntelliLux LED® Pixel Light, κάνουμε ένα ακόμα άλμα προόδου» εξήγησε ο  Christian Müller, Διευθύνων Σύμβουλος Μηχανολογίας. «Επομένως η οδήγηση τη νύχτα γίνεται πιο ξεκούραστη και ασφαλέστερη. Οι νέοι προβολείς αντιδρούν ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια στις επικρατούσες οδηγικές συνθήκες. Το ευφυές σύστημα προσαρμόζει συνεχώς τη φωτεινή δέσμη και ο δρόμος μπροστά είναι πάντα ιδανικά φωτισμένος. Το αποτέλεσμα είναι βέλτιστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες, χωρίς να ενοχλούνται όσοι κυκλοφορούν στο δρόμο.» Η μεγάλη σκάλα ρυθμίζεται αδιαλείπτως σε κλάσματα του δευτερολέπτου από δύο μονάδες ελέγχου – μία συνδεδεμένη στην εμπρός κάμερα και μία στον προβολέα. Ο μεγάλος αριθμός συνεχώς αντιδρώντων στοιχείων LED έχει ως αποτέλεσμα την συνεχή προσαρμογή της φωτεινής δέσμης. Η φωτιζόμενη περιοχή είναι μεγαλύτερη από πριν, ενώ η συσκότιση για τα προπορευόμενα και αντίθετα διερχόμενα οχήματα γίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η εμβέλεια και η κατεύθυνση της δέσμης μεταβάλλεται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τον περιβάλλοντα χώρο. Οι λειτουργίες φωτισμού περιλαμβάνουν, από φωτισμό στροφής και δυσμενών καιρικών συνθηκών μέχρι φωτισμό πόλης, επαρχιακών δρόμων και αυτοκινητόδρομου καθώς και βελτιστοποιημένο φωτισμό στάθμευσης. Ειδικότερα, η Opel έχει βελτιώσει περαιτέρω το φωτισμό αυτοκινητόδρομου στο νέο σύστημα IntelliLux LED®. Στις αριστερές στροφές, η φωτεινή δέσμη έχει μεγαλύτερο μήκος προς τα αριστερά, ώστε ο οδηγός να μπορεί πιο εύκολα να βλέπει τις πινακίδες οδοσήμανσης. Σε στροφή δεξιά στο autobahn mode (λειτουργία φωτισμού αυτοκινητόδρομου), η δέσμη είναι πιο φωτεινή προς τα δεξιά, ώστε να μη θαμπώνει τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς. Η ισχύς του νέου συστήματος IntelliLux LED® Pixel Light έχει αυξηθεί σημαντικά. Τα 84 στοιχεία LED είναι διατεταγμένα σε τρεις σειρές στον πολύ λεπτό προβολέα, μαζί με τη λειτουργία φωτισμού στροφής και μεσαίας σκάλας, καθώς και το χαρακτηριστικό φως ημέρας LED στο κάτω μέρος του.


Τολμηρή, λιτή, κομψή: ελκυστική σχεδιαστική φιλοσοφία εμπρός και πίσω

«Το νέο Insignia παραμένει πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία Bold & Pure» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel, Mark Adams. «Το νέο εμπρός τμήμα τονίζει τον κομψό και σπορ χαρακτήρα του Insignia, δείχνοντας το αυτοκίνητο αναλογικά χαμηλότερο και φαρδύτερο και τονίζοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια.» Η νέα χρωμιωμένη μάσκα είναι φαρδύτερη και με προεξέχουσες γρίλιες. Το λογότυπο της  Opel στο κέντρο της χρωμιωμένης μπάρας φαίνεται μεγαλύτερο. Η χρωμιωμένη μπάρα εκτείνεται δεξιά και αριστερά προς τα φώτα ημέρας LED, που τώρα βρίσκονται στο κάτω τμήμα, και όχι στην κορυφή κάθε προβολέα. Το Insignia δείχνει χαμηλότερο και φαρδύτερο, και λόγω των αεραγωγών που είναι ενσωματωμένοι στα φώτα ομίχλης. Το πίσω τμήμα των Insignia Grand Sport και Sports Tourer ορίζεται επίσης από καθαρές γραμμές. Όπως και στο station wagon μοντέλο, το πίσω σπόιλερ φιλοξενεί παραλληλόγραμμες αντί για στρογγυλές απολήξεις εξαγωγής. Οι λεπτές, οριζόντιες γραμμές της σχεδίασης συνεχίζονται και στο εσωτερικό. Τοποθετημένα με ακρίβεια χρωμιωμένα ένθετα αναδεικνύουν ένα κομψό περιβάλλον.


Πλήρης γκάμα: νέα κάμερα οπισθοπορείας, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας και άλλα

Όπως αρμόζει σε μία ναυαρχίδα, το Opel Insignia θα περιλαμβάνει μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης και infotainment. Μία νέα ψηφιακή κάμερα οπισθοπορείας βελτιώνει την προς τα πίσω ορατότητα. Η ασφάλεια, όταν ο οδηγός εξέρχεται με όπισθεν  από χώρους στάθμευσης αυξάνεται περαιτέρω με το προαιρετικό σύστημα rear cross traffic alert. Αυτό χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για την  ανίχνευση αντικειμένων που βρίσκονται κατά 90 μοίρες αριστερά και δεξιά, πίσω από το Insignia, σε απόσταση έως 20 μέτρα. Ο οδηγός ειδοποιείται μέσω οπτικών και ακουστικών σημάτων. Πρόσθετα συστήματα υποστήριξης περιλαμβάνουν:
Forward collision alert (σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού
Lane keep assist (σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας)
Side blind spot alert (σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου)
Adaptive cruise control με φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
Traffic sign recognition (αναγνώριση οδικών σημάτων)
Advanced park assist (προηγμένο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης)
Head-up display, που διατηρεί την προσοχή του οδηγού στο δρόμο.
Η γκάμα συστημάτων infotainment που είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto αναβαθμίζεται από Multimedia Radio και Multimedia Navi σε Multimedia Navi Pro. Το κορυφαίο σύστημα προσφέρει πολλές υπηρεσίες Connected Navigation. Με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, online ενημερώσεις χαρτών και πρόβλεψη αναγκών πλοήγησης, τα ταξίδια γίνονται πιο ξεκούραστα. Νέα σύμβολα και εικονίδια χαρίζουν στην οθόνη πλοήγησης μία πιο φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση. Το ίδιο ισχύει και για τα όργανα. Όταν είναι εγκατεστημένο το E-Call, μία κλήση έκτακτης ανάγκης αποστέλλεται αυτόματα εάν οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας ή οι αερόσακοι ενεργοποιηθούν. Εναλλακτικά, μπορεί να γίνει κινητοποίηση για βοήθεια μέσα σε δευτερόλεπτα, πατώντας απλά τον κόκκινο διακόπτη. Το νέο Insignia θα προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης. Εργονομικά πιστοποιημένα καθίσματα AGR διατίθενται προαιρετικά για οδηγό και συνοδηγό, Συμβατά smartphones φορτίζονται ασύρματα. Η πίσω πόρτα του Sports Tourer μπορεί να ανοίγει και να κλείνει αυτόματα με μία  κίνηση του ποδιού κάτω από τους αισθητήρες στον πίσω προφυλακτήρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο