Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

T.S.D. Regularity Rally ...

O AC3 (Argolis Classic Car Club) συνδιοργανώνει με τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α)  και υπό την Αιγίδα του  Δήμου Φυλής, το Time Speed Distance Regularity Rally  το Σάββατο  16 Νοεμβρίου 2019, το οποίο  προσμετρά  στο  AC3 - Argolis  Historic Trophy  με συντελεστή 1. Μετά την περυσινή επιτυχία του T.S.D. Regularity Rally 2018 τα πληρώματα δήλωσαν  ενθουσιασμένα και προέτρεψαν τους Οργανωτές να επαναληφθεί η εκδήλωση, με σκοπό να γίνει θεσμός ως το Regularity Rally σταθερής Μ.Ω.Τ. Το T.S.D. Regularity Rally με το υψηλό επίπεδο συναγωνισμού τείνει να καθιερωθεί ως  μία εκδήλωση  έξω από τα συνηθισμένα. Για φέτος  οι Ε.Δ.Α σταθερής Μ.Ω.Τ.(κρυφές χρονομετρήσεις)  αλλά και κάποιες  Ε.Δ.Α. με ιδανικό χρόνο (φανερές χρονομετρήσεις) που θα ξεκινούν παράλληλα με το ίδιο  σημείο εκκίνησης, θα αναδείξουν τους ακριβέστερους, έτσι ώστε να υπάρχουν «αγωνιστικά» χαρακτηριστικά και των 2 οργανωτριών λεσχών. Σε κάθε αρχή ΕΔΑ θα γίνεται ολικός μηδενισμός οδόμετρου που αποτελεί σημαντική βοήθεια για τα πληρώματα, χωρίς συνδεδεμένα όργανα μέτρησης. Η διαδρομή περιλαμβάνει, παλιές  απαιτητικές οδηγικά  Ακροπολικές Ειδικές Διαδρομές, με καλό οδόστρωμα στην Αττική – Βοιωτία – Κορινθία. Η διαδρομή της εκδήλωσης θα ξεκινήσει ταυτόχρονα από τις έδρες των δύο λεσχών στις 07:00 του Σαββάτου 16/11/2019. Πλησίον της 1ης ΕΔΑ στην Φυλή, θα  γίνει  ο τεχνικός έλεγχος  από 09:00-10:00 για όλα τα αυτ/τα. Η επανεκκίνηση θα δοθεί  στις 10:30 και  οι συμμετέχοντες  θα καλύψουν περίπου 240 χιλιόμετρα, όπου θα περιλαμβάνονται 10 Ε.Δ.Α (έως 30 χρονομετρήσεις) με Μ.Ω.Τ έως 50χλμ/ώρα. Oι χρονομετρήσεις  των Ε.Δ.Α θα γίνουν στο 1/10 του δευτερολέπτου (0.1),με το σύστημα Chronopist (transponders) και η έκδοση και  άμεση ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο από τον Σ.Ι.Σ.Α. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απόστασης και χρόνου. Τα πληρώματα θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν υψηλή ΜΩΤ (καλά προετοιμασμένα οχήματα), ή μεσαία Μ.Ω.Τ, που προτείνεται για πληρώματα με οχήματα μικρότερα των 1200 cc, για μικρότερη  καταπόνηση τους ή για πληρώματα με διαφορετική προσέγγιση στον αγώνα. Δεκτά γίνονται πιστοποιημένα ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής από 1961-1989, ενώ τα αυτοκίνητα  κατηγορίας GT (1990-1999) γίνονται δεκτά αλλά εκτός γενικής κατάταξης. Έπαθλα θα απονεμηθούν στα τρία (3) πρώτα πληρώματα υψηλής και στα τρία (3) πρώτα πληρώματα μεσαίας Μ.Ω.Τ. Επίσης θα απονεμηθούν έπαθλα για τα 3ο πρώτα πληρώματα χωρίς συνδεδεμένα όργανα μέτρησης και το 1ο πλήρωμα με αυτ/το κατηγορίας GT.
Το παράβολο της εκδήλωσης ορίζεται στα 80 ευρώ και περιλαμβάνει:
• Ασφάλεια προς τρίτους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης 
•Την αναλογία των δαπανών σε όλα τα έξοδα της διοργάνωσης, έντυπα, νούμερα, πινακίδα, έπαθλα, αναμνηστικά, χρονομετρήσεις, έκδοση αποτελεσμάτων, κ.ά.
Όπως και πέρυσι η παραλαβή των εντύπων και των transponders θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της 15/11/2019 στην  έδρα του Σ.Ι.Σ.Α. Δηλώσεις συμμετοχής εφόσον συνοδεύονται από το παράβολο, γίνονται δεκτές έως την Τρίτη  12 Νοεμβρίου 2019. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...