Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση Ο.Μ.Α.Ε. ...


Ο Ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός έκανε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού και ευθυγράμμισης με τους κανονισμούς της FIA, με την από 15/11, ψήφιση από τη Βουλή του νομοσχεδίου που περιλάμβανε την εξαίρεση στελεχών του μότορσπορ από τα κωλύματα που αφορούν στη συμμετοχή τους στα διοικητικά συμβούλια Σωματείων ή της Ομοσπονδίας. Πιο συγκεκριμένα, πιστοποιημένοι από την Ομοσπονδία Αλυτάρχες και Κριτές μπορούν πια να συμμετέχουν στη διοίκηση Σωματείων ή της Ομοσπονδίας, σύμφωνα με την τροποποίηση του Άρθρου 3 του Νόμου 2725/99 που υπερψήφισε χθες η Βουλή των Ελλήνων. Κάτι τέτοιο ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο, καθότι η αδιαμφισβήτητη εμπειρία των Στελεχών αυτών διασφαλίζει το πρώτο και κύριο μέλημα της Οργάνωσης, που είναι η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων και των θεατών. Η αναγωγή αυτού του ιδιαίτερα κρίσιμου θέματος του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού αρχικά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και έπειτα στην Ολομέλεια της Βουλής, έγινε με πρωτοβουλία της νέας Κυβέρνησης, και συγκεκριμένα του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη. Δεδομένου ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που ζήτημα του αθλήματος του αυτοκινήτου φτάνει στο ύψιστο όργανο της ελληνικής Νομοθεσίας, η ΟΜΑΕ δεν μπορεί παρά να αισιοδοξεί ότι αυτό ήταν το πρώτο από τα πολλά ζητήματα του μότορσπορ που μπορούν, πλέον, να βρουν το δρόμο της επίλυσης. Το μέλλον του Ράλλυ Ακρόπολις, του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και των υπόλοιπων διεθνών διοργανώσεων που η ΟΜΑΕ έχει αιτηθεί -ή πρόκειται να αιτηθεί- από τη FIA βρίσκονται στον πυρήνα των ζητημάτων αυτών. Επιπλέον, η ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου* βοηθά στην ευθυγράμμιση του Ελληνικού αθλητικού Νόμου με τις προδιαγραφές και τους Κανονισμούς της FIA - ευθυγράμμιση που αποτελεί διαχρονική προσπάθεια της ΟΜΑΕ. Η Διεθνής Ομοσπονδία, άλλωστε, με έγγραφο προς την Ομοσπονδία έκανε απολύτως σαφές ότι ο αποκλεισμός έμπειρων Στελεχών από τις οργανωτικές επιτροπές των αγώνων θα στερούσε από τους τελευταίους την κρίσιμη, πρωτίστως για την ασφάλεια, εξειδίκευσή τους. Το πρώτο βήμα της σύγκλισης του Ελληνικού αθλητικού Νόμου με τους Κανονισμούς της FIA, λοιπόν, είναι πλέον πραγματικότητα - και αυτός, κατά την ΟΜΑΕ, είναι ο μοναδικός τρόπος για να καταφέρει να μπει σε τροχιά προόδου, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός.
*Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης που υπογράφηκε στο Magglingen/Macolin την 18η Σεπτεμβρίου 2014, σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ