Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση Ο.Μ.Α.Ε. ...


Ο Ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός έκανε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού και ευθυγράμμισης με τους κανονισμούς της FIA, με την από 15/11, ψήφιση από τη Βουλή του νομοσχεδίου που περιλάμβανε την εξαίρεση στελεχών του μότορσπορ από τα κωλύματα που αφορούν στη συμμετοχή τους στα διοικητικά συμβούλια Σωματείων ή της Ομοσπονδίας. Πιο συγκεκριμένα, πιστοποιημένοι από την Ομοσπονδία Αλυτάρχες και Κριτές μπορούν πια να συμμετέχουν στη διοίκηση Σωματείων ή της Ομοσπονδίας, σύμφωνα με την τροποποίηση του Άρθρου 3 του Νόμου 2725/99 που υπερψήφισε χθες η Βουλή των Ελλήνων. Κάτι τέτοιο ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο, καθότι η αδιαμφισβήτητη εμπειρία των Στελεχών αυτών διασφαλίζει το πρώτο και κύριο μέλημα της Οργάνωσης, που είναι η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων και των θεατών. Η αναγωγή αυτού του ιδιαίτερα κρίσιμου θέματος του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού αρχικά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και έπειτα στην Ολομέλεια της Βουλής, έγινε με πρωτοβουλία της νέας Κυβέρνησης, και συγκεκριμένα του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη. Δεδομένου ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που ζήτημα του αθλήματος του αυτοκινήτου φτάνει στο ύψιστο όργανο της ελληνικής Νομοθεσίας, η ΟΜΑΕ δεν μπορεί παρά να αισιοδοξεί ότι αυτό ήταν το πρώτο από τα πολλά ζητήματα του μότορσπορ που μπορούν, πλέον, να βρουν το δρόμο της επίλυσης. Το μέλλον του Ράλλυ Ακρόπολις, του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και των υπόλοιπων διεθνών διοργανώσεων που η ΟΜΑΕ έχει αιτηθεί -ή πρόκειται να αιτηθεί- από τη FIA βρίσκονται στον πυρήνα των ζητημάτων αυτών. Επιπλέον, η ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου* βοηθά στην ευθυγράμμιση του Ελληνικού αθλητικού Νόμου με τις προδιαγραφές και τους Κανονισμούς της FIA - ευθυγράμμιση που αποτελεί διαχρονική προσπάθεια της ΟΜΑΕ. Η Διεθνής Ομοσπονδία, άλλωστε, με έγγραφο προς την Ομοσπονδία έκανε απολύτως σαφές ότι ο αποκλεισμός έμπειρων Στελεχών από τις οργανωτικές επιτροπές των αγώνων θα στερούσε από τους τελευταίους την κρίσιμη, πρωτίστως για την ασφάλεια, εξειδίκευσή τους. Το πρώτο βήμα της σύγκλισης του Ελληνικού αθλητικού Νόμου με τους Κανονισμούς της FIA, λοιπόν, είναι πλέον πραγματικότητα - και αυτός, κατά την ΟΜΑΕ, είναι ο μοναδικός τρόπος για να καταφέρει να μπει σε τροχιά προόδου, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός.
*Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης που υπογράφηκε στο Magglingen/Macolin την 18η Σεπτεμβρίου 2014, σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα