Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχη σώμα - σώμα ...


Το να περιμένει κανείς κάτι λιγότερο από εντυπωσιακές μάχες μέχρι το νήμα στον τελικό ενός γύρου των EKO Racing Dirt Games μοιάζει απίθανο. Η… παράδοση κρατήθηκε για ακόμα μια φορά και ειδικότερα στον 5ο και προτελευταίο γύρο του θεσμού, που διεξήχθη στο πάντα φιλόξενο Markopoulo Park, στις 17 Νοεμβρίου.


Η θερμοκρασία ανέβηκε από νωρίς το πρωί, με τη διεξαγωγή των δύο ημιτελικών γύρων στα 600 κ.εκ. Ο πρώτος ημιτελικός έδειξε ήδη τις «διαθέσεις» των ομόσταυλων Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Ζυμαρίδη της La Base Greece, που, αμφότεροι με La Base RX-01, ξεχώρισαν από τον ανταγωνισμό και πήραν το εισιτήριο για τον τελικό, τερματίζοντας στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα, με ελάχιστα μέτρα διαφορά μεταξύ τους. Μαζί τους στον τελικό προκρίθηκε ο «Filon», ο οποίος, μάλιστα, με το Semog Trophy σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο του πρώτου ημιτελικού. Απέναντί τους, από το δεύτερο γύρο των ημιτελικών, το εισιτήριο πρώτος πήρε ο Μιχάλης Τακιδέλλης, ο οποίος με το Speedcar Xtrem άντεξε στην ασφυκτική πίεση που του άσκησε ο «Panagiotis Roustemis» μέχρι και τον τρίτο γύρο. Εκεί ο νεαρός οδηγός της Planetkartcross Greece με το Kamikaz 3 σοφά επέλεξε να περάσει από τον joker lap, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση χάρη στη διαφορά που είχε χτίσει από τον τρίτο του δεύτερου προκριματικού, Γιάννη Ρέγγο με Semog Bravo.
Με τη σειρά εκκίνησης του τελικού πλέον να παίζει το ρόλο της, ο Μιχάλης Τακιδέλλης κινήθηκε στο όριο και στους έξι γύρους, έδειξε εντυπωσιακή αντοχή στην ακατάπαυστη -μέχρι και τον τέταρτο γύρο- πίεση του Γιώργου Ζυμαρίδη και χτίζοντας μια διαφορά ασφαλείας από εκεί και μετά, είδε πρώτος την καρό σημαία. Στο βάθρο τους ακολούθησε ο Νώντας Καρανικόλας ο οποίος είχε καταφέρει νωρίτερα να αφήσει πιο πίσω τους «Panagiotis Roustemis» και «Filon», σε μια δική τους, πραγματικά εντυπωσιακή μάχη. Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Γιάννης Ρέγγος με το Semog Bravo εξασφαλίζοντας και το Έπαθλο Ιδιωτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την επίδοση των δύο πρώτων η ομάδα La Base Greece εξασφάλισε και το Έπαθλο Κατασκευαστών για το 2019.


Στην κατηγορία των 750 κ.εκ. η πρώτη θέση ήταν ξεκάθαρα υπόθεση του Γιώργου Γεωργίου. Ο Κύπριος οδηγός με το Semog Bravo τέθηκε από την αρχή του τελικού επικεφαλής και οδηγώντας καθαρά δεν απειλήθηκε ποτέ από τον ανταγωνισμό. Πίσω του τερμάτισε ο συμπατριώτης του Νίκος Θωμά με SpeedcarXtrem, ενώ το βάθρο στην κατηγορία συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με SR Crosscar.


Τα EKO Racing Dirt Games ανανεώνουν το ραντεβού τους για τις 14-15 Δεκεμβρίου, με τον καταληκτικό αγώνα για το 2019, που θα διεξαχθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων και θα «κρίνει» και τους τίτλους στις δύο κατηγορίες. Μετά και τον πέμπτο γύρο τα σενάρια παραμένουν ανοιχτά, με τη «μάχη» στα 600 κ.εκ. να αφορά τους Γιώργο Ζυμαρίδη και «Panagiotis Roustemis» τους οποίους πλέον χωρίζουν 7,5 βαθμοί στην κατάταξη, όταν αντίστοιχα, στα 750 κ.εκ. προηγείται ο Χαράλαμπος Γαζετάς με 3,5 βαθμούς διαφορά από τον Γιώργο Γεωργίου, την ίδια ώρα που στη μάχη για τον τίτλο βρίσκεται και ο Παναγιώτης Αποστόλου, που βρίσκεται επίσης 3,5 βαθμούς πίσω από τον Κύπριο οδηγό.
Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα