Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

'Ηρωες για μια μέρα (και μια νύχτα) ...

Το 24 Ώρες Ελλάδα έχει καθιερωθεί  εδώ και 22 χρόνια σαν το δυσκολότερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου 19 Οκτωβρίου παρατάχθηκαν στον πεζόδρομο της παραλίας Χαλκίδας 72 ετοιμοπόλεμα πληρώματα με τα αστραφτερά και πάνοπλα ιστορικά αυτοκίνητα τους. Στις 10:01 έδωσε σήκωσε η Δήμαρχος Χαλκιδαίων την σημαία του Συλλόγου πάνω από το καπό των περυσινών νικητών και ακολούθησαν πολλοί τοπικοί παράγοντες που έδωσαν με τη σειρά τους εκκίνηση στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Πρώτη ειδική διαδρομή η φημισμένη Ριτσώνα, που από την αρχή έδειξε τα δόντια της και έπιασε κάποια πληρώματα στον ύπνο. Ακολούθησαν οι ειδικές Λούτσι, Σφάκα και Ξυλικοί και αμέσως μετά η πρώτη ανασυγκρότηση στο εκθεσιακό κέντρο Λαμίας. Μετά την ανάβαση της Μοσχοκαρυάς σειρά είχε η δυτική όχθη της λίμνης Πλαστήρα και οι ειδικές Απίδια, Αράπης και Κερασιά. Ο ήλιος είχε δύσει και οι συμμετέχοντες μπήκαν στα Τρίκαλα για τη μεγάλη Ανασυγκρότηση και τον τερματισμό του επάθλου ¨12 Ώρες Ελλάδα”. Ο κόσμος υποδέχθηκε τα πληρώματα με ενθουσιασμό και πλημμύρισε έως αργά τη νύχτα την πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου που είχε δοθεί από τον φιλόξενο Δήμο Τρικκαίων.


Μετά από σκληρή μάχη και συνεχείς εναλλαγές η προσωρινή κατάταξη έφερνε πρώτους τους ευρωπαίους πρωταθλητές FIA Regularity Trophy, Christian Crucifix – Jennifer Hugo – Porsche 911, 2ους τους Σάββα Τζιλάβη -  Γιώργο Δημόπουλο – Leyland Mini και 3ους τους Γιάννη Κατσαούνη – Ματθαίο Μανσόλα - VW Golf GTi. Στις 11:30 το βράδυ άναψαν οι προβολείς και 59 αποφασισμένοι μονομάχοι όρμησαν για την ανατολική πλευρά της λίμνης Πλαστήρα και το δυσκολότερο κομμάτι του αγώνα. Οι ειδικές Ελληνόπυργος, Μεσενικόλας, Ραχούλα, Νεράιδα και Φουρνά έβγαλαν εκτός τους Κατσαούνη-Μανσόλα με τεχνική βλάβη και τους Τζιλάβη-Δημόπουλο με μια άτυχη αλλά ευτυχώς ακίνδυνη έξοδο. Εδώ έλαμψε η ευγενής άμιλλα και το sportsmanship του ιστορικού motorsport όπου πολλοί οδηγοί κατέστρεψαν χωρίς δεύτερη σκέψη τον αγώνα τους για να βοηθήσουν το άτυχο πλήρωμα. Από τις 4 έως τις 5 το πρωί φιλοξένησε το κέντρο της Λαμίας την 3η και τελευταία ανασυγκρότηση και αμέσως μετά πήρε σειρά η ανάβαση της φημισμένης ειδικής του Μπράλου. Αποστολιάς, Ξυλικοί, Μόδι και Πέτρα ολοκλήρωσαν τις 22 ειδικές διαδρομές με τις 65 χρονομετρήσεις. Στις 10 το πρωί και με τη συμπλήρωση 24 ωρών άρχιζαν να τερματίζουν στην παραλία Χαλκίδας τα 54 εναπομείναντα πληρώματα. Ανάμεσα σε αυτούς και οι Τζιλάβης – Δημόπουλος που δεν τα παράτησαν ποτέ και για το λόγο αυτό τους απονεμήθηκε το τιμητικό έπαθλο της ηρωικότερης προσπάθειας. Νικητές του αγώνα ήταν οι Christian Crucifix – Jennifer Hugo – Porsche 911, 2οι οι Νίκος Αρβανίτης – Ιωάννη Χαραλαμπάκη -  Lancia Fulvia Coupe και 3οι μετα απο επική μάχη και ανατροπές οι Γιώργος και Ηλίας Βαξεβανίδης με VW Golf MK2.


Τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου στις 9 το βράδυ έπεσε στο Μουσείο Ελληνικού Αυτοκινήτου η αυλαία του 22ου ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, όπου παρατέθηκε μία αστραφτερή δεξίωση με λαμπερό κεντρικό έκθεμα εντός του Μουσείου το αυτοκίνητο των νικητών! Τα κύπελα στους μεγάλους νικητές του αγώνα απένειμε η αυτού εξοχότης ο πρέσβης του Λουξεμβούργου. Η Οργανωτική Επιτροπή του 22ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί τον μεγάλο Χορηγό EKO Racing, τους χορηγούς MyKTEO, Carnext, Wurth και Threehearts Superbar, τους υποστηρικτές Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, SP Tableware, Regularity Master, Στεργίου και Red Bull καθώς και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας. Συγχαρητήρια αξίζουν και στους δύο νέους αλυτάρχες, στην οργανωτική ομάδα της εκκίνησης στην Χαλκίδα, την ομάδα συλλογής και επεξεργασίας αποτελεσμάτων και φυσικά σε όλους τους κριτές και χρονομέτρες. 
Ετοιμαστείτε από τώρα για τις 17-18 Οκτωβρίου 2020 και το 23ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...