Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακεφαλαίωση ...


Σε ιδανικές  καιρικές συνθήκες για αγώνα ανάβασης , χιλιάδες  ενθουσιώδεις θεατές παρακολούθησαν τις μάχες των οδηγών με τους νόμους της φυσικής και τα χρονόμετρα. Από πολύ πρωί, λίγο πριν ξημερώσει, άρχισαν σιγά σιγά οι θεατές να παίρνουν θέσεις στα ενδιαφέροντα  σημεία τις διαδρομής, ενώ στις 10:00 που άρχισε ο αγώνας υπήρξε το αδιαχώρητο κάτω από τον καταγάλανο Αργολικό ουρανό.


Το θέαμα άρχισε με την Κατηγορία Ν2 με τον ήδη πρωταθλητή και πρώτο στη Ν2, Κίμωνα Θέο, να κάνει εκπληκτικούς για την κλάση χρόνους και να τερματίζει τρίτος στη Ν. Δεύτερος στη Ν2 ακολούθησε ο Βίκτωρας Ρέκκας με τρίτο τον Ηλία Ασημακόπουλο. 
Μόνος στη Ν4 και πρώτος στην κατηγορία Ν τερμάτισε ο Γιώργος Αργυρίου με το Mitsubishi Evo IX, κρατώντας πίσω του δεύτερο στη Ν και πρώτο στη Ν3 το Διονύση Γιαννούλη, που προσαρμόζετε με επιτυχία στο Civic ΤypeR . 


Στην Ομάδα Α και τις δύο μέρες υπήρξαν συνταραχτικές μάχες μεταξύ των δύο WRC του Παναγιώτη Λιώρη και του Μιχάλη Ευθυμίου με νικητή τον δεύτερο ενώ τρίτος τερμάτισε ο Δημήτρης Βέλιος με το υπέροχο Seat Leon WTCC.


Στην Ομάδα Ε, μετά από πολλές εγκαταλείψεις, πρώτος ήταν ο Λάππας Χρήστος, με δεύτερο το νεαρό ταλαντούχο Γιώργο Κουρνίατη και τρίτο τον πολυπρωταθλητή Δημήτρη Τσούργιανη.


Στην Κατηγορία Formula Saloοn ο εκρηκτικός  Μάριος Ηλιόπουλος έχοντας αντίπαλο μόνο τον εαυτό του και τα χρονόμετρα, κέρδισε το πρωτάθλημα για το 2019 χαρίζοντας πλούσιο θέαμα στους θεατές με πολύ γρήγορα και εντυπωσιακά περάσματα.
Ακολούθησαν ο Κωνσταντίνος Ζηγογιάννης και ο Γιώργος Ανδριανόπουλος που ήταν και οι πρώτοι δύο  της κλάσης FST2.


Στα Ιστορικά, μετά τη μηχανική βλάβη που είχε ο Γιώργος Κατσαρός, η οποία τον έριξε στην 3 θέση, πρώτος ήταν ο Γιάννης Κάτσικας με δεύτερο το θηριώδες BDA του Γιώργου Γαβριηλίδη.
Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.  πέτυχε το στοίχημα να διοργανώσει τη μεγαλύτερη σε απόσταση και διάρκεια  ανάβαση του πρωταθλήματος, καθώς επίσης να κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση στον αγώνα για τους θεατές από Αθήνα,  Άργος και Ναύπλιο. Δύο από τις σημαντικότερες καινοτομίες του αγώνα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε για την συνεργασία τους το σωματείο ΑΛΜΑ Ναυπλίου, τους χρυσούς χορηγούς, Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ και Φάρμα Κεχαγιά, τους χορηγούς επικοινωνίας ΣΚΑΙ Αργολίδας, Αρκαδίας , Μεσσηνίας, και το περιοδικό POWER.
Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα όλους τους φίλους εθελοντές και μη και όλα τα μέλη του σωματείου μας που βοήθησαν εδώ και δύο μήνες να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Του χρόνου Αχλαδόκαμπος έκδοση 3 με μεγαλύτερες εκπλήξεις για όλους…!!!
Αποτελέσματα του αγώνα θα βρείτε: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν