Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ος Αγώνας Π. Π. Ταχύτητας - Χρονομετρημένα ...


Η πρώτη μέρα του 3ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων αποτελεί ήδη παρελθόν. Με τον... καλοκαιρινό ήλιο εν μέσω φθινοπώρου να λούζει την πίστα και να ανεβάζει τη θερμοκρασία, ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες και οι χρονομετρημένες δοκιμές των αγώνων ταχύτητας, καθώς και το 1ο σκέλος της ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge. Μπορεί αυτή τη φορά να μην είδαμε να σπάει ξανά το ρεκόρ της πίστας από κάποιο αυτοκίνητο της Formula Saloon, είδαμε όμως να κρίνονται θέσεις στα χιλιοστά του δευτερολέπτου και να σχηματίζονται ζευγάρια ή τριάδες οδηγών με πολύ κοντινές επιδόσεις σε κάθε κατηγορία, που εγγυώνται ότι θα απολαύσουμε μοναδικές μάχες την Κυριακή.


Ομάδα Ν & Ομάδα Α

Το Ford Escort RS Cosworth του Π. Ευθυμίου κινήθηκε γρηγορότερα από κάθε άλλο αυτοκίνητο των δύο ομάδων, που θα τρέξουν σε κοινό αγώνα, κατακτώντας την pole position με χρόνο 1:05.524. Δίπλα του στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Κ. Κάκος με Mitsubishi Lancer Evo IX N4, ο οποίος βελτίωσε αρκετά τον χρόνο που είχε πετύχει νωρίτερα στα ελεύθερα δοκιμαστικά, γράφοντας 1:06.428.


Στη 2η σειρά του grid θα στηθούν δύο πολύ διαφορετικά Honda Civic: Ο Χ. Μπουροθανασόπουλος με το SiR της κλάσης A6 σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:08.528, λίγο ταχύτερα από το 1:08.906 του Δ. Γιαννούλη με Type R N3. Η πρώτη 6άδα κλείνει με ακόμη δύο πολύ διαφορετικούς συνδυασμούς, και συγκεκριμένα τον Α. Τζαβάρα με Opel Astra F GSi Α7 και τον Β. Κοκλάνη με Mitubishi lancer Evo IX N4. Στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, ο γρηγορότερος ήταν ο Ρ. Καίσαρ, με χρόνο 1:11.658.


Ομάδα Ε

Στις κατατακτήριες δοκιμές ο Γ. Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth Ε12) δεν επανέλαβε το 1:05.066 που είχε σημειώσει νωρίτερα στις ελεύθερες, όμως ένα 1:06.692 αρκούσε για να τον κρατήσει εμπρός από τον Γ. Μαραβέλια (BMW 318iS Ε11), ο οποίος γύρισε στο 1:07.096. Πολύ κοντά τους βρέθηκε η BMW M3 E30 Ε12 του Ε. Καλκούνου, με 1:07.255. Από τις επόμενες θέσεις θα ξεκινήσουν δύο οδηγοί με προσθιοκίνητα της κλάσης Ε11, και συγκεκριμένα ο Η. Τσαγγαράς με Opel Astra F GSi και ο Ι. Λούκος με Citroen Saxo VTS, και χρόνο 1:07.907 και 1:08.160, αντίστοιχα.


Ιστορικά

Ο Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Siera Cosworth) βελτίωσε λίγο ακόμη την επίδοση που είχε πετύχει στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών (1:08.749), και με χρόνο 1:08.505 θα ξεκινήσει πρώτος στον αγώνα των Ιστορικών. Στη 2η θέση θα βρίσκεται ο Δ. Σκεπασιανός με Ford Escort Mk2 RS2000, αφού σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:09.963. Πίσω τους, ο Δ. Χαραλαμπάκης με Porsche 911 SC 3.0 και ο Χ. Αναστασιάδης με Alfa Romeo Alfetta, πέτυχαν χρόνο 1:11.019 και 1:11.386, αντίστοιχα. Στο πιο όμορφο grid της Κυριακής θα βρεθούν ακόμη κατά σειρά οι Α. Εδιπίδης με Ford GT40, Ι. Τσαλαματάς με Peugeot 309 GTi, Ν. Μαργέτης με Ford Sierra RS Cosworth και Π. Πουλιάδης με Porsche 911 Carrera 3.0. 


Formula Saloon

Ο «Samino» με την Custom Lamborghini Huracan Super Trofeo έσπασε για άλλη μια φορά τα 58 δευτερόλεπτα στα Μέγαρα, και με χρόνο 57.961 κατέκτησε εύκολα την pole position. Ο Σ. Παπαδόπουλος με το εντυπωσιακό κόκκινο Ford Escort RS2000 έγραψε χρόνο 1:05.039, παίρνοντας τη 2η θέση στη σειρά εκκίνησης, εμπρός από τον Σ. Σταυρουλάκη με Honda Civic Type R και χρόνο 1:05.690.
Υπενθυμίζουμε τα αναλυτικά αποτελέσματα ανεβαίνουν ζωντανά: ΕΔΩ!


Ατομική χρονομέτρηση HTTC

Στο 1ο σκέλος της κατηγορίας Stock του Hellenic Time Trial Challenge, ο συνήθης ύποπτος Δ. Δημολάς με Audi TTS, ανέβασε ψηλά τον πήχη, σημειώνοντας ταχύτερο γύρο 1:07.956. Με συνολικό χρόνο 5:45.516 για τους 5 γύρους του κατέκτησε την 1η θέση της κατηγορίας, εμπρός από τον «0+» με Lotus Elise 111S που χρειάστηκε 5:50.257. Πιο πίσω, ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTI) κινήθηκε σε κάθε γύρο του γρηγορότερα από τον Δ. Καροφυλάκη (SEAT Leon Cupra R) για να κατακτήσει την 3η θέση. Οι συνολικοί χρόνοι τους ήταν 6:07.257 και 6:12.151, αντίστοιχα. Στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Sport, ο Σ. Σταύρου με Peugeot 106 κινήθηκε από τον 1ο γύρο του κάτω από το 1:10, σημειώνοντας ταχύτερο γύρο 1:09.637. Έχτισε έτσι διαφορά ασφαλείας από τον βασικό αντίπαλό του Ε. Ντελμπεντέρη με Mazda MX-5, ο οποίος έφτασε ως το 1:10.747. Ο συνολικός χρόνος για την 5άδα των γύρων τους ήταν αντίστοιχα 5:48.772 και 5:55.296. Την 3άδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Κ. Καίσαρ με Peugeot 106, με ταχύτερο γύρο 1:12.568 και συνολικό χρόνο 6:04.534. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Χ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI, και συνολική επίδοση 7:35.730. Για 1η φορά σε αυτό τον αγώνα του HTTC εφαρμόστηκε ο νέος κανονισμός της κατηγορίας Extreme, σύμφωνα με τον οποίο για την κατάταξη μετρά το άθροισμα των 4 από τους 5 γύρους που πραγματοποιεί ο κάθε οδηγός, και επιτρέπεται η προσπέραση, με τη συναίνεση του προπορευόμενου οδηγού. Ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi ήταν ο γρηγορότερος στην Extreme, με ταχύτερο γύρο 1:05.011 και συνολικό χρόνο από τους 4 καλύτερους γύρους του 4:21.351. Μάχη είχαμε όμως για τη 2η θέση, αφού ο Μ. Γεωργιάδης με Toyota MR2 βρήκε έναν άξιο αντίπαλο στο πρόσωπο του A. Καραγιάννη με Opel Vectra. Ο Γεωργιάδης γύριζε εξαρχής σε γρήγορο και αρκετά σταθερό ρυθμό, με καλύτερο χρόνο το 1:06.512. Ο Καραγιάννης έκανε οικονομία δυνάμεων στον 1ο γύρο και πυροβόλησε στη συνέχεια, πέφτοντας μέχρι το 1:06.569. Το άθροισμα ανέδειξε νικητή στη μεταξύ τους μάχη τον οδηγό του MR2, με συνολικό χρόνο 4:26.199 έναντι 4:26.945. Ο Σ. Μπήτρος με το Honda S2000, με επίδοση 4:36.959 και καλύτερο χρόνο 1:08.969, έμεινε μπροστά από τον ταχύτερο οδηγό με μονοθέσιο U.S. Legend Car, τον Δ. Καλογηράτο, ο οποίος γράφοντας μέχρι 1:09.267 χρειάστηκε συνολικά 4:38.327. Με τα άλλα δύο U.S. Legend Cars, οι Δ. Αμαξόπουλος και Ι. Φαμπιάτου ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους σε 4:43.387 και 4.58.104, οπότε ανάμεσά τους βρέθηκε ο Κ. Κλωνάρης (Toyota Starlet) με 4:49.564. Το Hellenic Time Trial Challenge θα συνεχιστεί και την Κυριακή, με το 2ο σκέλος όλων των κατηγοριών, με τη δράση να ξεκινά στις 10:15.
Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και πραγματοποιείται με την υποστήριξη των εταιριών Λουξ, Puma, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική. Το εισιτήριο για τους θεατές είναι €5, ενώ όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο, θα πρέπει να κρατήσουν το εισιτήριό τους για να μπουν με το ίδιο και την Κυριακή. 

Σας περιμένουμε!






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...