Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα γενιά Nissan Juke ...


H τρέχουσα γενιά του Juke πρωτοεμφανίστηκε το 2010 όντας ομολογουμένως ένας από τους πρώτους διδάξαντες στην εξαιρετικά δημοφιλή πλέον, κατηγορία των μικρών crossover, εξαργυρώνοντας την σχεδιαστική τόλμη της Nissan με υψηλές πωλήσεις. Το ίδιο φιλοδοξεί να πράξει και η νέα γενιά του η οποία και σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της Nissan, θα αποκαλυφθεί στις 3 Σεπτεμβρίου με την Nissan να δημοσιοποιεί το πρώτο εξαιρετικά λακωνικό teaser, σηματοδοτώντας τη διαδικασία διαδοχής του ιαπωνικού μοντέλου. Παρά τις περιορισμένες πληροφορίες που προκύπτουν από την πρώτη επίσημη εικόνα η οποία αποτυπώνει τα φωτιστικά σώματα του νέου Juke, οι πιο εξοικειωμένοι θα εντοπίσουν την αισθητική συνάφεια με την σχεδίαση του τρέχοντος μοντέλου. Για την ακρίβεια, όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί οι εμφανίσεις του Juke ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, η σχεδίαση του νέου Juke θα διατηρήσει την εκκεντρικότητα και τον ξεχωριστό της χαρακτήρα, αν και βέβαιη θα πρέπει να θεωρείται η αύξηση των διαστάσεών του μοντέλου η οποία σε συνδυασμό και με τις «δομικές» αλλαγές αναμένεται να έχει ευεργετική επίδραση στην ευρυχωρία του εσωτερικού του. Όπως και να έχει με τις σχεδιαστικές αλλαγές, σημαντικότερες είναι αυτές που συντελούνται στην αθέατη πλευρά του με δεδομένο ότι η νέα γενιά του Juke θα αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα αυτή την που αποτελεί αφετηρία για το νέο Renault Clio. Αυτό αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα την σημαντική ενίσχυση της ευρυχωρίας του θαλάμου επιβατών όσο και της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ συνεπικουρούμενων των οριακά αυξημένων διαστάσεών του. Η γκάμα κινητήρων αναμένεται να απαρτίζεται από νέους και αποδοτικότερα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου με εφαλτήριο τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και τον ισχυρότερο νέας γενιάς turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων ενώ τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζει το diesel μοτέρ 1,5 λίτρου. Στις επιλογές του αναμένεται να περιληφθεί και η τετρακίνηση όπως ισχύει και για την τρέχουσα γενιά του, προνόμιο που ωστόσο θα συνοδεύει τις ισχυρότερες εκδόσεις και θα συνδυάζεται με την παρουσία αυτόματου κιβωτίου. Παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις του, το Juke θα προσθέσει στην γκάμα του και μια plug-in υβριδική έκδοση, συνδυάζοντας την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 9,8 kWh η οποία θα εξασφαλίζει περισσότερη αποδοτικότητα και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με βάση την ενέργεια των μπαταριών για περίπου 35 χλμ. Κατά το παρελθόν η Nissan εκφράσει πολλές φορές την επιθυμία της να προσθέσει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στις επιλογές του ωστόσο αυτό μένει να αποδειχθεί. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη είναι η ριζική αναμόρφωση του εσωτερικού το οποίο εκτός από την πιο εργονομική διάταξη και την ενίσχυση της ευρυχωρίας του αναμένεται να υπακούσει στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις των μοντέλων Nissan, εφοδιάζοντας το Juke με ένα νέο infotainment το οποίο θα συμπαρασύρει τη συνολική σχεδίαση του ταμπλό αλλά και με μια ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης στα πρότυπα του Pro Pilot.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...