Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Continental πρωτοπόρος ...


Από το 2012, τα φορτηγά που είναι εφοδιασμένα με το στατικό σύστημα αισθητήρων eHorizon της Continental έχουν εξοικονομήσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο λίτρα ντίζελ, δηλαδή το ισοδύναμο, σχεδόν, τριών εκατομμυρίων τόνων διοξειδίου του άνθρακα (CO2).  Το eHorizon αποδεικνύει ότι, όχι μόνο εξοικονομεί πόρους για τη βιομηχανία μεταφορών φορτηγών αλλά βοηθά και το περιβάλλον. Περίπου 410.000 επαγγελματικά φορτηγά οχήματα διαθέτουν σήμερα το στατικό σύστημα αισθητήρων eHorizon, καθώς η Continental συνεργάζεται με δέκα μεγάλους κατασκευαστές φορτηγών από την Ευρώπη, την Ασία και τις ΗΠΑ. Το σύστημα eHorizon παρέχει στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του οχήματος σημαντικές πληροφορίες, σχετικά με την κατάσταση της οδικής διαδρομής που έχει σχεδιαστεί, με βάση ακριβή τοπογραφικά δεδομένα και πληροφορίες σήματος GPS. Στη συνέχεια, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου προσαρμόζει αυτόματα το στυλ οδήγησης και την ταχύτητα του φορτηγού. Ο προσαρμοζόμενος έλεγχος της ταχύτητας και ο προληπτικός έλεγχος της μετάδοσης, με σκοπό την αποφυγή των περιττών αλλαγών ταχυτήτων δεν είναι οι μόνες εφαρμογές που έχουν στη διάθεσή τους οι κατασκευαστές των επαγγελματικών οχημάτων. Μπορούν, ακόμη, να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες από το eHorizon για να βελτιστοποιήσουν και άλλες λειτουργίες του συστήματος, όπως η επεξεργασία των καυσαερίων, ώστε να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την εξοικονόμηση καυσίμου, αξιοποιώντας ενημερώσεις λογισμικού των σχετικών αλγορίθμων. Η επόμενη γενιά του eHorizon, το λεγόμενο δυναμικό eHorizon, θα προσφέρει επιπλέον δυνατότητες εξοικονόμησης πόρων και καυσίμων, έως και 2% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Σε αυτή τη φάση εξέλιξης, το υλικό του ψηφιακού χάρτη θα ενημερώνεται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, μέσω δικτύωσης με το cloud, παρέχοντας ακριβή και φρέσκα δεδομένα, σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της κυκλοφορίας. Δεδομένου ότι η οδηγική συμπεριφορά θα μπορεί να προσαρμοστεί έγκαιρα στην τρέχουσα κυκλοφοριακή κατάσταση, θα αυξηθεί, όχι μόνο η ασφάλεια των μετακινήσεων, αλλά και οι προϋποθέσεις, ώστε το eHorizon να αποτελέσει μια σημαντική βάση για την αυτοματοποιημένη οδήγηση στο μέλλον.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο