Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire Grabber X3 Smooth Red Letter ...


Η General Tire συνεχίζει να κατακτά την αγορά, με την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Grabber X3. Χαρακτηριστικό του τα νέα κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα,  τα οποία φέρουν, για πρώτη φορά, την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)” (κόκκινα γράμματα). Το Grabber X3 είναι ελαστικό για λασπωμένο έδαφος, με δυνατότητα χρήσης και εκτός και εντός δρόμου. Όμως, το ελαστικό αυτό έχει σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις εκτός δρόμου, σε μια αναλογία με 80/20 - εκτός/ εντός δρόμου αντίστοιχα, ενισχύοντας το off-road DNA της General Tire. Για να δημιουργηθεί το κορυφαίο σύνολο προδιαγραφών του, οι μηχανικοί ανάπτυξης της General Tire εργάστηκαν πάνω σε τρεις πρωτοποριακές τεχνολογίες: "Extreme Mud (X Mud)" για μέγιστη πρόσφυση σε βαθιά λάσπη, "Extreme Dirt (X Dirt)" για οδήγηση σε χώμα και χαλίκια και "Extreme Rock (X Rock)" για δύσκολο βραχώδες έδαφος. Και οι τρεις τεχνολογίες βασίζονται σε ένα σχέδιο πέλματος που χαρακτηρίζεται από βαθιές αυλακώσεις, κανάλια για το άδειασμα της λάσπης και κλιμακωτές άκρες, γεγονός που προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στην άμμο, στη λάσπη και στο χαλίκι.
Το μοναδικό σχέδιο του ελαστικού συνδυάζει λοξοτομημένες άκρες στα μπλοκ,  με πιο φαρδιές αυλακώσεις πέλματος και στενές αυλακώσεις στη βάση του πέλματος, εκτοπίζοντας έτσι πιο γρήγορα τις πέτρες σε έδαφος με χαλίκι. 
Στην οδήγηση σε βράχια, οι άκρες πρόσφυσης στο πέλμα του ελαστικού είναι διατεταγμένες σε διαφορετικές γωνίες και παρέχουν μέγιστη πρόσφυση σε κάθε κατεύθυνση. Μια σειρά από νευρώσεις εκτροπής προστατεύουν τα πλευρικά τοιχώματα από ζημιές από πέτρες ή χαλίκια, γεγονός που καθιστά το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό και αποδοτικό σε σκληρό έδαφος.


Κατά την κατασκευή του Grabber X3, οι μηχανικοί της General Tire εφάρμοσαν την τεχνολογία Duragen™. Έτσι το ελαστικό έχει μια τριπλή κατασκευαστική δομή που παρέχει πρόσθετη δύναμη και αντοχή στα κλαταρίσματα από τρυπήματα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, οι επιδόσεις του σε άμμο και χαλαρό χαλίκι έχουν βελτιωθεί κατά 5%, ενώ η απόδοση σε βραχώδες έδαφος κατά 10%. Για χρήση εντός δρόμου, το Grabber X3 έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο, ενώ, παρόλο που είναι λάστιχο λάσπης, προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου και κορυφαία, για την κατηγορία του, απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα.
Το πολυαναμενόμενο Grabber X3 “Smooth Red Letter ” θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα, από 10 διαφορετικά μεγέθη, για ζάντες 15 έως 20 ιντσών. Όλα τα μεγέθη αυτού του κορυφαίου off road ελαστικού είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες μέχρι 160 kmh. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ