Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire Grabber X3 Smooth Red Letter ...


Η General Tire συνεχίζει να κατακτά την αγορά, με την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Grabber X3. Χαρακτηριστικό του τα νέα κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα,  τα οποία φέρουν, για πρώτη φορά, την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)” (κόκκινα γράμματα). Το Grabber X3 είναι ελαστικό για λασπωμένο έδαφος, με δυνατότητα χρήσης και εκτός και εντός δρόμου. Όμως, το ελαστικό αυτό έχει σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις εκτός δρόμου, σε μια αναλογία με 80/20 - εκτός/ εντός δρόμου αντίστοιχα, ενισχύοντας το off-road DNA της General Tire. Για να δημιουργηθεί το κορυφαίο σύνολο προδιαγραφών του, οι μηχανικοί ανάπτυξης της General Tire εργάστηκαν πάνω σε τρεις πρωτοποριακές τεχνολογίες: "Extreme Mud (X Mud)" για μέγιστη πρόσφυση σε βαθιά λάσπη, "Extreme Dirt (X Dirt)" για οδήγηση σε χώμα και χαλίκια και "Extreme Rock (X Rock)" για δύσκολο βραχώδες έδαφος. Και οι τρεις τεχνολογίες βασίζονται σε ένα σχέδιο πέλματος που χαρακτηρίζεται από βαθιές αυλακώσεις, κανάλια για το άδειασμα της λάσπης και κλιμακωτές άκρες, γεγονός που προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στην άμμο, στη λάσπη και στο χαλίκι.
Το μοναδικό σχέδιο του ελαστικού συνδυάζει λοξοτομημένες άκρες στα μπλοκ,  με πιο φαρδιές αυλακώσεις πέλματος και στενές αυλακώσεις στη βάση του πέλματος, εκτοπίζοντας έτσι πιο γρήγορα τις πέτρες σε έδαφος με χαλίκι. 
Στην οδήγηση σε βράχια, οι άκρες πρόσφυσης στο πέλμα του ελαστικού είναι διατεταγμένες σε διαφορετικές γωνίες και παρέχουν μέγιστη πρόσφυση σε κάθε κατεύθυνση. Μια σειρά από νευρώσεις εκτροπής προστατεύουν τα πλευρικά τοιχώματα από ζημιές από πέτρες ή χαλίκια, γεγονός που καθιστά το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό και αποδοτικό σε σκληρό έδαφος.


Κατά την κατασκευή του Grabber X3, οι μηχανικοί της General Tire εφάρμοσαν την τεχνολογία Duragen™. Έτσι το ελαστικό έχει μια τριπλή κατασκευαστική δομή που παρέχει πρόσθετη δύναμη και αντοχή στα κλαταρίσματα από τρυπήματα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, οι επιδόσεις του σε άμμο και χαλαρό χαλίκι έχουν βελτιωθεί κατά 5%, ενώ η απόδοση σε βραχώδες έδαφος κατά 10%. Για χρήση εντός δρόμου, το Grabber X3 έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο, ενώ, παρόλο που είναι λάστιχο λάσπης, προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου και κορυφαία, για την κατηγορία του, απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα.
Το πολυαναμενόμενο Grabber X3 “Smooth Red Letter ” θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα, από 10 διαφορετικά μεγέθη, για ζάντες 15 έως 20 ιντσών. Όλα τα μεγέθη αυτού του κορυφαίου off road ελαστικού είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες μέχρι 160 kmh. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι