Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire Grabber X3 Smooth Red Letter ...


Η General Tire συνεχίζει να κατακτά την αγορά, με την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Grabber X3. Χαρακτηριστικό του τα νέα κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα,  τα οποία φέρουν, για πρώτη φορά, την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)” (κόκκινα γράμματα). Το Grabber X3 είναι ελαστικό για λασπωμένο έδαφος, με δυνατότητα χρήσης και εκτός και εντός δρόμου. Όμως, το ελαστικό αυτό έχει σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις εκτός δρόμου, σε μια αναλογία με 80/20 - εκτός/ εντός δρόμου αντίστοιχα, ενισχύοντας το off-road DNA της General Tire. Για να δημιουργηθεί το κορυφαίο σύνολο προδιαγραφών του, οι μηχανικοί ανάπτυξης της General Tire εργάστηκαν πάνω σε τρεις πρωτοποριακές τεχνολογίες: "Extreme Mud (X Mud)" για μέγιστη πρόσφυση σε βαθιά λάσπη, "Extreme Dirt (X Dirt)" για οδήγηση σε χώμα και χαλίκια και "Extreme Rock (X Rock)" για δύσκολο βραχώδες έδαφος. Και οι τρεις τεχνολογίες βασίζονται σε ένα σχέδιο πέλματος που χαρακτηρίζεται από βαθιές αυλακώσεις, κανάλια για το άδειασμα της λάσπης και κλιμακωτές άκρες, γεγονός που προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στην άμμο, στη λάσπη και στο χαλίκι.
Το μοναδικό σχέδιο του ελαστικού συνδυάζει λοξοτομημένες άκρες στα μπλοκ,  με πιο φαρδιές αυλακώσεις πέλματος και στενές αυλακώσεις στη βάση του πέλματος, εκτοπίζοντας έτσι πιο γρήγορα τις πέτρες σε έδαφος με χαλίκι. 
Στην οδήγηση σε βράχια, οι άκρες πρόσφυσης στο πέλμα του ελαστικού είναι διατεταγμένες σε διαφορετικές γωνίες και παρέχουν μέγιστη πρόσφυση σε κάθε κατεύθυνση. Μια σειρά από νευρώσεις εκτροπής προστατεύουν τα πλευρικά τοιχώματα από ζημιές από πέτρες ή χαλίκια, γεγονός που καθιστά το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό και αποδοτικό σε σκληρό έδαφος.


Κατά την κατασκευή του Grabber X3, οι μηχανικοί της General Tire εφάρμοσαν την τεχνολογία Duragen™. Έτσι το ελαστικό έχει μια τριπλή κατασκευαστική δομή που παρέχει πρόσθετη δύναμη και αντοχή στα κλαταρίσματα από τρυπήματα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, οι επιδόσεις του σε άμμο και χαλαρό χαλίκι έχουν βελτιωθεί κατά 5%, ενώ η απόδοση σε βραχώδες έδαφος κατά 10%. Για χρήση εντός δρόμου, το Grabber X3 έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο, ενώ, παρόλο που είναι λάστιχο λάσπης, προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου και κορυφαία, για την κατηγορία του, απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα.
Το πολυαναμενόμενο Grabber X3 “Smooth Red Letter ” θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα, από 10 διαφορετικά μεγέθη, για ζάντες 15 έως 20 ιντσών. Όλα τα μεγέθη αυτού του κορυφαίου off road ελαστικού είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες μέχρι 160 kmh. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο