Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ζέστη αλλά και Θέαμα ...


Με τη ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της και τους οδηγούς να προσφέρουν πλούσιο θέαμα στους φίλους των αναβάσεων που βρέθηκαν στις στροφές της διαδρομής, ολοκληρώθηκε ο τέταρτος γύρος του Valvoline Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων, η Ανάβαση Ριτσώνας. Τον αγώνα τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Χρήστος Πολυκάρπου. 


Η σημαντικότερη μάχη της ημέρας ήταν αυτή στη Formula Saloon! Μπορεί ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo) να ήταν πιο γρήγορος στο πρώτο ανέβασμα, ωστόσο ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170) απάντησε στο δεύτερο σκέλος, αντιστρέφοντας την εις βάρος του κατάσταση, πετυχαίνοντας με αυτόν τον τρόπο άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Οι τυχεροί που επέλεξαν να βρεθούν στη Ριτσώνα, αντί για κάποια παραλία, ανταμείφθηκαν από το θέαμα που προσέφεραν οι δύο αυτοί οδηγοί. Τρίτος στη Formula Saloon ολοκλήρωσε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Πρώτος στην FSA ολοκλήρωσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge. Ταχύτερος στην FST2 ήταν ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3.


Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX δεν δυσκολεύτηκε να φύγει για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας. Ανέβηκε ταχύτατα και στα δύο σκέλη, πέτυχε τη δεύτερη φετινή του νίκη και αύξησε τη διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Χαλκιδαίος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς και τον ακολούθησε ο πρωταθλητής της Ν το 2016, Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του μετά από 2.5 χρόνια στις αναβάσεις. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης οδήγησε ταχύτατα το Honda Civic Type R, κερδίζοντας την κατηγορία του, εκμεταλλευόμενος και την ανωτερότητα του αυτοκινήτου σε σχέση με τους αντιπάλους του. Δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στη Ν2 ολοκλήρωσε ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ανδρέας Καλυβιώτης (Peugeot 106 S16) με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος.


Ο Μιχάλης Ευθυμίου πρώτευσε στην Ομάδα Α, προσθέτοντας άλλη μια επιτυχία στο πλούσιο παλμαρέ του. Με το Ford Escort WRC ήταν ο πιο γρήγορος στην κατηγορία και στα δύο ανεβάσματα και με αυτόν τον τρόπο ξέφυγε στη βαθμολογία. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε, τερματίζοντας πίσω του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Βασίλης Μπάτζανος πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη με το Citroen Saxo VTS, επικρατώντας του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Βασίλη Ρέκκα με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος συνέλεξε πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Ρέκκας ήταν ο πιο γρήγορος στο δεύτερο πέρασμα, ωστόσο δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίσταση του νικητή. Τρίτος τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa B που δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους.


Ο Σάκης Τροβάς έκλεψε την παράσταση στην Ομάδα Ε! Με το BMW M3 απέσπασε δικαίως το χειροκρότημα των θεατών, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία! Τον ακολούθησε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας που φέτος αγωνίζεται με Citroen AX, αφήνοντας πίσω του τον Κωνσταντίνο Ντόφη που αν και πίεσε στο δεύτερο πέρασμα, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Τσιόγκα.  Στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Τσιόγκας πρώτευσε, αφήνοντας πίσω τον Ντόφη και τον Ευάγγελο Τσιούρη με Peugeot 106 S16.


Τα προγνωστικά που ήθελαν τον πολυπρωταθλητή στα Ιστορικά, Γιώργο Κατσαρό να επικρατεί με άνεση στην κατηγορία επιβεβαιώθηκαν. Με το πολύ δυνατό Ford Escort RS1600 MKI ανέβηκε πιο γρήγορα από όλους και στα δύο σκέλη και δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του. Δεύτερος τερμάτισε ο Ιωάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000), ενώ ωραία μάχη είχαμε για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Στέλιου Μπολέτη (Ford Escort RS 2000) και Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort RS 2000). Τελικός νικητής ήταν ο δεύτερος, καθώς το Ford Escort του Μπολέτη ανετράπη στο δεύτερο ανέβασμα, με αποτέλεσμα να λήξει άδοξα η προσπάθειά του.


Ως ξεχωριστοί αγώνες προσμέτρησαν τα δύο σκέλη του Ενιαίου. Στον πρώτο αγώνα τη νίκη πήρε ο Ευστάθιος Κουκέας που επικράτησε του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος στην κατηγορία των Νέων Οδηγών. Το βάθρο στον πρώτο αγώνα συμπλήρωσε ο νεαρός Σπύρος Γαλεράκης στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής του στο θεσμό. Στο δεύτερο αγώνα, ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος απάντησε, ήταν ο ταχύτερος και με αυτή του την επίδοση «προσπέρασε» τον Ευστάθιο Κουκέα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Σπύρος Γαλεράκης, εμπρός από τον Κουκέα. Υπενθυμίζεται πως όλοι οι οδηγοί έχουν στα χέρια τους Skoda Fabia 1.2 Turbo. Η επόμενη αναμέτρηση του Ενιαίου θα πραγματοποιηθεί στην Ανάβαση Δημητσάνας στις 21 Ιουλίου.
Την οργάνωση του αγώνα είχε αναλάβει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την πολύτιμη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Υποστηρικτής ήταν για άλλη μια χρονιά το MyKteo Μ.Γ. Θαλάσση.
Άλλη μια Ανάβαση Ριτσώνας πέρασε στην ιστορία. Η Οργανωτική Επιτροπή έδωσε τον καλύτερό της εαυτό, ώστε να διεξαχθεί ένας επιτυχημένος αγώνας και είναι έτοιμη να διορθώσει τα τυχόν λάθη ώστε το 2020 να πραγματοποιηθεί ένας ακόμη καλύτερα οργανωμένος αγώνας! 
Και του χρόνου!


Επόμενος γύρος του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ομαλού που θα πραγματοποιηθεί στην Κρήτη το διήμερο 29 και 30 Ιουνίου. 
Συνοπτικά, τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Βασίλης Μπάτζανος – Citroen Saxo VTS
Ομάδα Ν: Πάνος Κύρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Κωνσταντίνος Καραθανάσης – Honda Civic Type R
Ομάδα Ε: Διονύσης Τροβάς – BMW M3
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Αλέξανδρος Τσιόγκας – Citroen AX
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Focus ST 170
Ιστορικά: Γιώργος Κατσαρός – Ford Escort RS 1600 MKI
Ενιαίο 1ος αγώνας: Ευστάθιος Κουκέας – Skoda Fabia 1.2 Turbo
Ενιαίο 1ος αγώνας U30: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος - Skoda Fabia 1.2 Turbo
Ενιαίο 2ος αγώνας: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος - Skoda Fabia 1.2 Turbo
Ενιαίο 2ος αγώνας U30: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος - Skoda Fabia 1.2 Turbo
Α5: Χρήστος Ατζέμης – Peugeot 106 Rallye
Α6: Βασίλης Μπάτζανος – Citroen Saxo VTS
Α7: Σταύρος Χατούπης – Opel Corsa B
Α8: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC
Ν2: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ν3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης – Honda Civic Type R
Ν4: Πάνος Κύρκος – Mitsubihi Lancer Evo IX
Ε10: Αλέξανδρος Τσιόγκας- Citroen AX
Ε11: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort RS 2000 MKII
Ε12: Διονύσης Τροβάς – BMW M3
FST: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Focus ST 170
FST2: Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης – Audi A3
Ιστορικά 1+2: Γιώργος Κατσαρός – Ford Escort RS 1600 MKI
Ιστορικά 3: Ιωάννης Τσαλαματάς – Ford Escort RS 2000 MKII

















 






















 

















































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ