Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

36ο Rally Φθιώτιδος-Ολοκλήρωση ...


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος το οποίο αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, που είχε ως νικητές τους Γεώργιο Κεχαγιά - Μάριο Τσαούσογλου με το Ford Fiesta R5.
Οι νικητές κατάφεραν να επικρατήσουν και στις τέσσερεις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα με το Ford Fiesta R5, μη αφήνοντας περιθώρια στους διώκτες τους, σημειώνοντας την δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους μετά το Εαρινό Ράλλυ, σκαρφαλώνοντας και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.


Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γιάννης Μπαντούνας - Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi EVO VI), που κινήθηκαν συνετά μη μπορώντας να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρωτοπόρων. 


Την τριάδα συμπλήρωσε το πλήρωμα που ταξίδεψε από την Κύπρο για να βρεθεί στο 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος Petros Panteli - Pampos Laos (Mitsubishi EVO X). 


Στην τέταρτη θέση ο συνεχώς βελτιωμένος Γεώργιος Βασιλάκης - Νικόλαος Μουζάκης (Ford Fiesta R5), πραγματοποίησε μια πολύ καλή εμφάνιση, με τον πολύ γρήγορο Γιάννη Άκρατο - Ευάγγελο Άκρατο (Peugeot 208 VTI 125), να συμπληρώνει την πεντάδα και να κερδίζει και την κατηγορία της F2.


Στην κατηγορία της F2, για τα αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς νικητές αναδείχθηκαν οι Γιάννης Άκρατος - Ευάγγελος Άκρατος (Peugeot 208 VTI 125), οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη των πρωτοπόρων μέχρι και την δεύτερη Ειδική Διαδρομή Δίβρη Ι, EL NAK Jr - Ανδρέα Βίγκο (Renault Clio Sport), απλά χρειάστηκε να κάνουν ένα συνετό αγώνα, καθώς είχαν μεγάλη διαφορά από τους εκπληκτικούς και ταχύτατους τοπικούς οδηγούς Θεόδωρο Τσάκαλο - Δημήτριο Φαρακλιώτη (Toyota Yaris), οι οποίοι ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και πρώτοι στην C6 / A5, με τους Κωνσταντίνο Αντωνίου - Απόστολο Μακάριο (Ford Escort RS 2000), να συμπληρώνουν το βάθρο.
Ατυχώς, ο αγώνας είχε συνολικά 11 εγκαταλείψεις, από τα 29 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα, εκ των οποίων κάποια με εξόδους από το δρόμο χωρίς βέβαια σοβαρές συνέπειες. Άλλα πληρώματα στερήθηκαν τη σημαία του τερματισμού λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά όλους τους αγωνιζόμενους που στήριξαν με την παρουσία τους ακόμη μια διοργάνωση, τους θεατές που βρέθηκαν στο Service Park, στην πλατεία Ελευθερίας της Λαμίας και φυσικά στο βουνό. Για ακόμη μία φορά δίπλα στον αγώνα βρέθηκε η Τοπική κοινωνία αποδεικνύοντας εμπράκτως την υποστήριξή της στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων, που ήταν ο Μεγάλος Οικοδεσπότης του αγώνα, όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος δια της Π.Ε. Φθιώτιδας, καθώς και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας ήταν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή. 
Φυσικά να ευχαριστήσουμε τους Χορηγούς-Υποστηρικτές “FORD-Ντουλάκης”, “Group Karellis”, “Γ. Ντελλής -Κερκίδες, Εξέδρες”, “Parking Πασιονίκος”, “ΙΟΛΗ”, “Tsakonitis Print”, “Time Out”, “Flame Stop” που βρίσκονται πάντα κοντά μας δίχως την βοήθεια των οποίων τα πάντα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολα και φυσικά τους Χορηγούς Επικοινωνίας, οι οποίοι συνέβαλλαν τα μέγιστα στην προβολή του αγώνα.


Δηλώσεις Πρωταγωνιστών:

Γεώργιος Κεχαγιάς - Μάριος Τσαούσογλου (Ford Fiesta R5) Νικητές αγώνα
Καταφέραμε και επικρατήσαμε σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, καθώς οι συνθήκες λόγω ζέστης ήταν αρκετά δύσκολες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, να ευχαριστήσω την ομάδα και όλους όσους βρέθηκαν κοντά μας.

Γιάννης Μπαντούνας - Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi EVO VI) 2οι γενικής
Συγχαρητήρια στους Κεχαγιά - Τσαούσογλου, κινηθήκανε πολύ γρήγορα και μας κέρδισαν δίκαια. Εμείς προσπαθήσαμε για ότι καλύτερο, αρκεστήκαμε στην δεύτερη θέση και τους πολύτιμους Βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

Petros Panteli - Pampos Laos (Mitsubishi EVO X) 3οι γενικής
Είμαστε τρομερά χαρούμενοι που βρισκόμαστε στο βάθρο ενός αγώνα που μας αρέσει πολύ. Οι Ειδικές Διαδρομές είναι απίστευτες και η Λέσχη έχει κάνει φανταστική δουλειά. Εμείς προσπαθήσαμε να κινηθούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα αλλά αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο. Όλα πήγαν όμως μια χαρά και είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε.

Γιάννης 'Ακρατος - Ευάγγελος Άκρατος (Peugeot 208 VTI 125) Νικητές κατηγορίας F2
Για εμάς ο αγώνας κύλησε πολύ ομαλά, πετύχαμε τον στόχο μας που ήταν η νίκη στην κατηγορία μας, αυτό έγινε ακόμη πιο εύκολο όταν δυστυχώς οι EL NAK Jr - Ανδρέας Βίγκος εγκατέλειψαν. Ο αγώνας ήταν πολύ όμορφος και αρκετά δύσκολος, κατά την γνώμη μου η γνώση των ειδικών έπαιζε μεγάλο ρόλο όπως φαίνεται και από τα περάσματα τον Τσάκαλου - Φαρακλιώτη. Συνεχίζουμε στον επόμενο αγώνα. Ευχαριστώ πολύ όλους μας στήριξαν.



















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα