Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Opel Corsa-e ...


Η Opel γίνεται ηλεκτρική. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa, ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει για πρώτη φορά μία ηλεκτρική έκδοση (με μπαταρία) με αυτονομία 330 km (WLTP1, προκαταρκτική τιμή). Η Opel επέλεξε το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας για να φέρει την ηλεκτροκίνηση στο ευρύ κοινό. Το Opel Corsa είναι το απόλυτο bestseller. Πάνω από 13,6 εκατομμύρια μονάδες έχουν κατασκευαστεί από το 1982 που το μοντέλο γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του. Το Corsa έγινε το μεταφορικό μέσο εκατομμυρίων ανθρώπων και τώρα τους προσφέρει την ευκαιρία να οδηγούν με μηδενικούς ρύπους. Η παραγγελιοληψία για την έκτη γενιά Corsa θα ξεκινήσει σε μερικές εβδομάδες με πρώτο το Corsa-e, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης.


Εντυπωσιακά δεδομένα: Ισχύς 100kW (136hp), αυτονομία 330 km1

Η Opel κατασκευάζει αυτοκίνητα τα τελευταία 120 χρόνια και ανέκαθεν, οι τεχνολογίες της ήταν προσιτές από το ευρύ κοινό. Το νέο Corsa-e υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης. Με αυτονομία 330 km, σύμφωνα με το WLTP1, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση χωρίς περιορισμούς. Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή – ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση. Η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής “myOpel”, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης, σε όλες τις περιπτώσεις. Επιπλέον, η αυτονομία μπορεί να προσαρμόζεται από τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode αυξάνει την απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e γίνεται δρομέας μεγάλων αποστάσεων, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία, χωρίς να επηρεάζεται το επίπεδο άνεσης. Το σύστημα κίνησης του Corsa-e συνδυάζει οδήγηση μηδενικών ρύπων με μέγιστη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 100kW (136hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη, ροπή 260 Nm, επιτυγχάνει αξιοσημείωτη απόκριση, ευελιξία και δυναμικές επιδόσεις. Το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 km/h, και μόνο 8,1 δεύτερα2 για το σπριντ 0 - 100 km/h – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων.


Η δυναμική εμφάνιση του Corsa-e υποστηρίζεται από σπορ σχεδίαση, ενώ οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις των προηγούμενων γενιών έχουν διατηρηθεί. Με μήκος 4,06 m, το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο, με έξυπνη διάταξη χώρων. Η γραμμή οροφής παραπέμπει σε μοντέλο coupé και είναι 48mm χαμηλότερη από αυτή του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζει το χώρο για το κεφάλι των επιβατών. Ο οδηγός κάθεται 28mm χαμηλότερα. Η οδική συμπεριφορά και οι δυναμικές επιδόσεις ωφελούνται από το χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η πιο άμεση απόκριση και η δυναμική συμπεριφορά αυξάνουν την απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Το μοντέρνο εσωτερικό, με πλήρως ψηφιακό  cockpit μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω με δερμάτινα καθίσματα.


Προτεραιότητα στην ασφάλεια: σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® Matrix, υποβοήθηση πλαϊνού τυφλού σημείου, flank guard

Τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης οδηγού, που κατά κανόνα χαρακτηρίζουν ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, κάνουν το ντεμπούτο τους στο Corsa-e. Ένα από αυτά είναι το προσαρμοζόμενο, αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, που η  Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον. Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας. Χάρη στη νέα εμπρός κάμερα, το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει τώρα πρόσθετες πληροφορίες, όπως σήματα LED. Τα όρια ταχύτητας δε που αποθηκεύονται στο σύστημα εμφανίζονται στην οθόνη. Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard που λειτουργεί με αισθητήρα κάνουν την πρεμιέρα τους στο νέο Corsa. Επίσης διατίθεται σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.


Συστήματα πολυμέσων με υπηρεσία τηλεματικής “Opel Connect”

Νέα συστήματα infotainment διασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για τους οδηγούς και τους επιβάτες του νέου Corsa. Το Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0”, όπως και η κορυφαία πρόταση Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0”, προσφέρουν επίσης τη νέα υπηρεσία τηλεματικής “Opel Connect”. Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήσης έκτακτης ανάγκης, παρέχουν πρόσθετη ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ