Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί Ιστορικών ...


Στις 13 Μαρτίου 2019 το Υπουργείο Μεταφορών έθεσε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) το ερώτημα ποιός θεσμός ή θεσμοί στην Ελλάδα εξουσιοδοτούνται από την FIA ως οι αρμόδιοι να χαρακτηρίζουν ένα όχημα ως Ιστορικό και να εκδίδουν τη σχετική Πιστοποίηση. Και, επιπλέον, ποιές είναι οι νομικές και τεχνικές προϋποθέσεις (Κανονισμοί, Παραρτήματα) που πρέπει να καλύπτονται για την προαναφερόμενη διαδικασία. Η FIA απέστειλε στις 18 Απριλίου 2019 την απάντησή της, δια του Γενικού Γραμματέα του Sport Peter Bayer, αναφέροντας ότι «ο οργανισμός που είναι αναγνωρισμένος από τη FIA για τον χαρακτηρισμό ενός οχήματος ως Ιστορικού και για την έκδοση του σχετικού Πιστοποιητικού είναι η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ)». [“The organisation recognised by the FIA for characterising a vehicle as historic and issuing the relevant certificate is the Hellenic Motorsport Federation (OMAE)”]
Στο δεύτερο ερώτημα, για τους Κανονισμούς που εφαρμόζονται για τα Ιστορικά οχήματα, η Διεθνής Ομοσπονδία παρέθεσε το ακόλουθο link της επίσημης ιστοσελίδας της FIA:https://www.fia.com/historic‐regulations.
Η απάντηση της FIA κοινοποιήθηκε στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, κ. Δημήτρη Μιχελακάκη, και κατά συνέπεια η Ομοσπονδία εκφράζει, προς τους κατόχους των Ιστορικών αυτοκινήτων, την αισιοδοξία της ότι το ζήτημα της πιστοποίησης των Ιστορικών αυτοκινήτων θα λήξει σύντομα -δεδομένης της απάντησης της FIA- με την έκδοση, από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών, της αντίστοιχης διευκρινιστικής Εγκυκλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το