Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21η Ανάβασης Μοσχοκαρυάς - Live ...


Η πρώτη αγωνιστική ημέρα της Seajets 21ης Ανάβασης Μοσχοκαρυάς, υποδέχτηκε το πλήθος κόσμου που βρέθηκε στην Ιστορική Ανάβαση για να χειροκροτήσει και να απολαύσει το φαντασμαγορικό θέαμα που πρόσφεραν οι 21 μονομάχοι με αντίπαλο το χρονόμετρο. Από τους 24 αγωνιζομένους που ήταν στη λίστα συμμετοχών οι 21 από αυτούς πέρασαν τεχνικό έλεγχο και θα εκκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής. Οι αγωνιζόμενοι έκαναν τις χρονομετρημένες προσπάθειες τους για τον αυριανό αγώνα, αφήνοντας υποσχέσεις για μεγάλες μάχες σε όλες τις κατηγορίες προσφέροντας ανεπανάληπτο θέαμα σε όσους βρέθηκαν στα 3,3 χιλιόμετρα της απαιτητικής διαδρομής. Οι χρονομετρημένες δοκιμές κύλησαν ομαλά, με κάποιες μικρές καθυστερήσεις που συνέβησαν λόγω αγωνιστικών συμβάντων χωρίς να υπάρχει κάποιο αντίκτυπο στο ωράριο η στο θέαμα.
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος η δράση ξεκίνησε με την κατηγορία Ν, όπου ο συναγωνισμός ήταν έντονος. Οι 6 μονομάχοι στην κλάση της Ν2 χάρισαν μοναδικό θέαμα και έντονες συγκινήσεις. Ο Ηλίας Ασημακόπουλος (Peugeot 106 S16) ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα περάσματα έχοντας από πίσω του τον Πολύδωρο Φούντα (Peugeot 106 S16) που σημέιωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δεύτερα χρονομετρημένα, και πίσω τους οι Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16) που ήταν σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Η μάχη στον αυριανό αγώνα αναμένεται συγκλονιστική κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του κόσμου.
Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α, η μοναδική εκπρόσωπος στην Α5 Βασιλική Κουρτίδου με το (Toyota Yaris 3Door (NCP10) ) ανέβηκε και στα τρία χρονομετρημένα περάσματα σημειώνοντας αξιόλογες επιδόσεις με γνώμονα την διασκέδαση και την απόλαυση της ειδικής διαδρομής. Στην κατηγορία Ε, ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Opel Corsa) έκανε ένα  χρονομετρημένο πέρασμα για την Ε10, προσπαθώντας να μάθει το όσο δυνατόν καλύτερα το καινούργιο γι' αυτόν αυτοκίνητο. Για την Ε11 ο Πάτροκλος Κάνσος (Volkswagen Golf) είχε κάποια μηχανικά προβλήματα που δεν τον άφησαν να ολοκληρώσει τα χρονομετρημένα περάσματα του. Στην Ε12 ο Δημήτρης Νικολέττος με την πανέμορφη (Alfa Romeo 75) σημείωσε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους δείχνοτας πανέτοιμος για τον αυριανό αγώνα.
Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, της Formula Saloon, ταχύτερος όλων ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170) που σημείωσε και στα τρία χρονομετρημένα περάσματα τον καλύτερο χρόνο, με τον Παναγίωτη Σολδάτο (Ford Fiesta 2.0 Turbo) να βρίσκεται πολύ κοντά του. Τις εντυπώσεις έκλεψαν τα δύο Ιταλικά supercars, η Ferrari 458 Challenge του Παναγιώτη Ηλιόπουλου και η εξωπραγματική Lamborghini Huracan Super Trofeo του Samino, o οποίος είχε και μια μικρή έξοδο στα δεύτερα χρονομετρημένα περάσματα. Στην FST2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Περατινός (Volkswagen Golf).
Στην κατηγορία των Ιστορικών ο μοναδικός εκπρόσωπος Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla TE30 1.6), χάρισε χαμόγελα με τα περάσματα του, δείχνοντας πως στον αγώνα θα είναι ακόμη πιο θεαματικός.
Η Α.Λ.Α.Λαμίας εύχεται σε όλους τους αγωνιζόμενους να έχουν έναν καλό αγώνα, και σας προσκαλεί στην Μοσχοκαρυά για να απολαύσετε από κοντά τις μάχες των αθλητών με το χρονόμετρο!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το