Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan Micra με IG-T ...


Δύο νέους turbo κινητήρες βενζίνης προσθέτει στην εγχώρια γκάμα του το Nissan Micra, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις επιλογές του με τo νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic που συνοδεύει το νέο κινητήρα των 100 ίππων. Αναλυτικότερα, εφεξής το ιαπωνικό supermini θα είναι διαθέσιμο με τον νέας γενιάς IG-T υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ο οποίος αντικαθιστά των επίσης τρικύλινδρο του 0,9 λίτρου, προσφέροντας περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 100 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ συμβαδίζει και με τις νέες αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές Euro 6d-Temp κάτι που με τη σειρά του σημαίνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερους ρύπους. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις συστάσεις, η μέση κατανάλωση καυσίμου της νέας έκδοσης 100 ίππων του Micra διαμορφώνεται σε 4,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 103 γρ./χλμ. Παράλληλα, η νέα αυτή έκδοση κινητήρα η οποία ξεκινά από τα 14.290 ευρώ, εκτός από το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων με το οποίο θα είναι διαθέσιμη εξαρχής, θα προσφέρει τη δυνατότητα συνδυασμού της με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, επιλογή η οποία σύμφωνα με την Nissan θα είναι διαθέσιμη αργότερα μέσα στην χρονιά με εφαλτήριο τα 15.350 ευρώ. Ο δεύτερος κινητήρας που προστίθεται στην γκάμα του ιαπωνικού supermini, είναι επίσης χωρητικότητας 1,0 λίτρου και τρικύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης, DIG-T ο οποίος τίθεται επικεφαλής του line-up χάρη στην ισχύ των 117 ίππων και τα 180 Nm ροπής που προσφέρει, ενώ διαθέτει και λειτουργία «overboost» η οποία μπορεί να αυξήσει τη διαθέσιμη ροπή στιγμιαία σε 200 Nm. Η νέα έκδοση κινητήρα των 117 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινώντας από τα 15.890 ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο τίτλος της πιο γρήγορης έκδοσης της γκάμας (0-100 χλμ. σε 9,9 δευτερόλεπτα, έχει πλαισιωθεί και από μια σειρά αλλαγές όπως η μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκ. χάρη στην πιο σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησης καθώς και η υψηλότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης που μαζί με ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες φροντίζουν να υπογραμμίσουν τον χαρακτήρα της. Σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές περγαμηνές τη έκδοσης η οποία συμβαδίζει επίσης με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 114 γρ./ χλμ και η κατανάλωση καυσίμου σε 5,0 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα με τους παραπάνω νέους κινητήρες το Micra εξακολουθεί να περιλαμβάνει στην γκάμα του τον γνωστό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου με απόδοση 71 ίππων και τον επίσης οικείο diesel του 1,5 λίτρου ισχύος 90 ίππων. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το Micra επωφελείται και από την τελευταία εξέλιξη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της ιαπωνικής φίρμας, NissanConnect το οποίο υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο χειρισμού, νέα γραφικά αλλά και νέες λειτουργίες στις οποίες εντάσσεται η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου ορισμένων εξ αυτών και πλείστες εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με τα λογισμικά Apple Carplay και Android Auto (από την έκδοση Acenta), προσφέροντας στον οδηγό την πλήρη διασύνδεση του smartphone του, ενώ τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι χάρη στην πλήρη ενσωμάτωση, μπορεί να επωφεληθεί από τα οver the air updates σε χάρτες και λογισμικό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...