Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Combo: Πρώτο μεταξύ ίσων ...


Χάρη στο Opel Combo, η ασφάλεια και η άνεση στο ταξίδι είναι καλύτερα από ποτέ, για επαγγελματίες και οικογένειες. Το Combo προσφέρει 20 συστήματα υποβοήθησης οδηγού – περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο πολυχρηστικό όχημα ή panel van της κατηγορίας. Η επιβατική έκδοση Combo Life (AUTOBEST Best Buy Car of Europe 2019) και το Combo Cargo panel van (International Van of the Year 2019) προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλεια και άνεσης στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Υιοθετώντας μία νέα προσέγγιση, το Combo σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σύμφωνα με πρότυπα επιβατικού αυτοκινήτου από την αρχή – αντί ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, στο οποίο προστέθηκε εξοπλισμός κατάλληλος για οικογένεια σε επόμενο στάδιο. Αυτό σημαίνει ότι επαγγελματίες και τεχνικοί που χρησιμοποιούν το Combo Cargo panel van απολαμβάνουν τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης με τις οικογένειες που ταξιδεύουν με το Combo Life. Πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού στο Combo, από Automatic Cruise Control, Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Ανίχνευση Πεζού, Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) και Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking), μέχρι Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert), Αναγνώριση Οδικών Σημάτων (Traffic Sign Recognition) και Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist), αυξάνουν την ασφάλεια των χρηστών (επαγγελματίες και οικογένειες).


Ένα επαναστατικό στοιχείο ασφάλειας για το Combo Cargo με πίσω πόρτες είναι το Surround Rear Vision. Μία κάμερα πάνω από τις πόρτες διευρύνει την ορατότητα για να μπορεί ο οδηγός να βλέπει τι υπάρχει στο πίσω τμήμα και να κάνει ασφαλείς ελιγμούς στάθμευσης. Οι εικόνες προβάλλονται σε μία έγχρωμη οθόνη πέντε ιντσών στην καμπίνα. Μία δεύτερη κάμερα στον εξωτερικό καθρέπτη του συνοδηγού του Combo Cargo περιορίζει τα τυφλά σημεία σε αυτή την πλευρά του οχήματος. Εάν ανιχνευτούν πεζοί ή δικυκλιστές στη συγκεκριμένη περιοχή, ενώ το Combo Cargo κάνει δεξιά στροφή, η εικόνα της πλευράς του συνοδηγού εμφανίζεται στην οθόνη – συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση της ασφάλειας (μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο). Με το Combo Cargo, η Opel προσφέρει για πρώτη φορά ένα Δείκτη Υπερφόρτωσης2. Το σύστημα που λειτουργεί με αισθητήρα, μετρά το βάρος του φορτίου και, εάν υπερβαίνει το 80% του επιτρεπόμενου ωφέλιμου φορτίου, ανάβει μία λευκή λυχνία LED. Εάν το βάρος του φορτίου είναι υψηλότερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο, θα εμφανιστεί μία πορτοκαλί ένδειξη με ένα θαυμαστικό. Το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip με πέντε προγράμματα εξασφαλίζει την ομαλή πορεία του Combo σε συνθήκες εκτός δρόμου ή ασφαλή πρόσβαση σε εργοτάξια με ολισθηρές επιφάνειες. Ένα σύστημα Flank Guard που λειτουργεί με αισθητήρα παρέχει προστασία από ενοχλητικά χτυπήματα ή γρατζουνιές ενώ το όχημα στρίβει με χαμηλές ταχύτητες – σημαντική βοήθεια κυρίως σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.


Πέραν της αυξημένης ασφάλειας, οι καινοτόμες τεχνολογίες του Combo αναβαθμίζουν και το επίπεδο άνεσης. Για παράδειγμα, οι οδηγοί του Combo είναι άριστα συνδεδεμένοι χάρη στην τελευταία γενιά των συστημάτων infotainment με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto και έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών. Οι καινοτομίες συνεχίζονται και κάτω από το καπό του Combo, με μία γκάμα ζωηρών κινητήρων βενζίνης και diesel, πιστοποιημένων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Οι υπερτροφοδοτούμενες μονάδες συνδυάζονται με αποδοτικά πεντατάχυτα και εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια. Αξιοσημείωτο για την κατηγορία είναι και το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο μειωμένων τριβών, που διατίθεται προαιρετικά. Το Opel Combo, που βασίζεται στην κορυφαία πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, διατίθεται σε στάνταρ μήκη (4,40 m) ή XL (4,75 m). Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης είναι ασυναγώνιστα σε αυτή την κατηγορία. Το συνολικό πακέτο ολοκληρώνεται με την προσθήκη μίας σειράς αξεσουάρ που παρέχουν πρόσθετη ασφάλεια, λειτουργικότητα και στυλ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,