Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Combo: Πρώτο μεταξύ ίσων ...


Χάρη στο Opel Combo, η ασφάλεια και η άνεση στο ταξίδι είναι καλύτερα από ποτέ, για επαγγελματίες και οικογένειες. Το Combo προσφέρει 20 συστήματα υποβοήθησης οδηγού – περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο πολυχρηστικό όχημα ή panel van της κατηγορίας. Η επιβατική έκδοση Combo Life (AUTOBEST Best Buy Car of Europe 2019) και το Combo Cargo panel van (International Van of the Year 2019) προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλεια και άνεσης στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Υιοθετώντας μία νέα προσέγγιση, το Combo σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σύμφωνα με πρότυπα επιβατικού αυτοκινήτου από την αρχή – αντί ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, στο οποίο προστέθηκε εξοπλισμός κατάλληλος για οικογένεια σε επόμενο στάδιο. Αυτό σημαίνει ότι επαγγελματίες και τεχνικοί που χρησιμοποιούν το Combo Cargo panel van απολαμβάνουν τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης με τις οικογένειες που ταξιδεύουν με το Combo Life. Πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού στο Combo, από Automatic Cruise Control, Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Ανίχνευση Πεζού, Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) και Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking), μέχρι Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert), Αναγνώριση Οδικών Σημάτων (Traffic Sign Recognition) και Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist), αυξάνουν την ασφάλεια των χρηστών (επαγγελματίες και οικογένειες).


Ένα επαναστατικό στοιχείο ασφάλειας για το Combo Cargo με πίσω πόρτες είναι το Surround Rear Vision. Μία κάμερα πάνω από τις πόρτες διευρύνει την ορατότητα για να μπορεί ο οδηγός να βλέπει τι υπάρχει στο πίσω τμήμα και να κάνει ασφαλείς ελιγμούς στάθμευσης. Οι εικόνες προβάλλονται σε μία έγχρωμη οθόνη πέντε ιντσών στην καμπίνα. Μία δεύτερη κάμερα στον εξωτερικό καθρέπτη του συνοδηγού του Combo Cargo περιορίζει τα τυφλά σημεία σε αυτή την πλευρά του οχήματος. Εάν ανιχνευτούν πεζοί ή δικυκλιστές στη συγκεκριμένη περιοχή, ενώ το Combo Cargo κάνει δεξιά στροφή, η εικόνα της πλευράς του συνοδηγού εμφανίζεται στην οθόνη – συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση της ασφάλειας (μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο). Με το Combo Cargo, η Opel προσφέρει για πρώτη φορά ένα Δείκτη Υπερφόρτωσης2. Το σύστημα που λειτουργεί με αισθητήρα, μετρά το βάρος του φορτίου και, εάν υπερβαίνει το 80% του επιτρεπόμενου ωφέλιμου φορτίου, ανάβει μία λευκή λυχνία LED. Εάν το βάρος του φορτίου είναι υψηλότερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο, θα εμφανιστεί μία πορτοκαλί ένδειξη με ένα θαυμαστικό. Το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip με πέντε προγράμματα εξασφαλίζει την ομαλή πορεία του Combo σε συνθήκες εκτός δρόμου ή ασφαλή πρόσβαση σε εργοτάξια με ολισθηρές επιφάνειες. Ένα σύστημα Flank Guard που λειτουργεί με αισθητήρα παρέχει προστασία από ενοχλητικά χτυπήματα ή γρατζουνιές ενώ το όχημα στρίβει με χαμηλές ταχύτητες – σημαντική βοήθεια κυρίως σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.


Πέραν της αυξημένης ασφάλειας, οι καινοτόμες τεχνολογίες του Combo αναβαθμίζουν και το επίπεδο άνεσης. Για παράδειγμα, οι οδηγοί του Combo είναι άριστα συνδεδεμένοι χάρη στην τελευταία γενιά των συστημάτων infotainment με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto και έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών. Οι καινοτομίες συνεχίζονται και κάτω από το καπό του Combo, με μία γκάμα ζωηρών κινητήρων βενζίνης και diesel, πιστοποιημένων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Οι υπερτροφοδοτούμενες μονάδες συνδυάζονται με αποδοτικά πεντατάχυτα και εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια. Αξιοσημείωτο για την κατηγορία είναι και το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο μειωμένων τριβών, που διατίθεται προαιρετικά. Το Opel Combo, που βασίζεται στην κορυφαία πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, διατίθεται σε στάνταρ μήκη (4,40 m) ή XL (4,75 m). Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης είναι ασυναγώνιστα σε αυτή την κατηγορία. Το συνολικό πακέτο ολοκληρώνεται με την προσθήκη μίας σειράς αξεσουάρ που παρέχουν πρόσθετη ασφάλεια, λειτουργικότητα και στυλ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...