Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άνοιγμα συμμετοχών Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ...


Λίγες μέρες απομένουν μέχρι τον 1ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 και του φετινού Hellenic Time Trial Challenge, το Σαββατοκύριακο 2-3 Μαρτίου, και οι συμμετοχές έχουν ήδη ανοίξει! Οι αγώνες ταχύτητας επέστρεψαν την περασμένη χρονιά συνολικά αναβαθμισμένοι, προς μεγάλη ικανοποίηση των φίλων του motorsport, με εντυπωσιακές συμμετοχές και πολύ θέαμα σε κάθε κατηγορία. Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου θα διοργανωθεί ο 1ος φετινός αγώνας, ο οποίος παράλληλα αποτελεί και τη συνέχεια της Super Season 2018-2019. Πρόκειται για το θεσμό που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας, με τους νικητές να κερδίζουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020. Στις 2-3 Μαρτίου λοιπόν, στα Μέγαρα θα δούμε αγωνιστικά των Ομάδων Ν, Α και Ε, όμορφα Ιστορικά, αλλά και τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon. Παράλληλα θα διεξαχθεί και ο 1ος αγώνας του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2019, με τις πολύ ανταγωνιστικές κατηγορίες Stock, Sport και Extreme και το ξεχωριστό έπαθλο Clio Cup. Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ. Η προθεσμία δήλωσης συμμετοχής λήγει την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου, στις 12:00 το βράδυ. Η γενική συνέλευση αποφάσισε να μην υπάρξει δυνατότητα δήλωσης συμμετοχής με προσαύξηση τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου. Όσοι επιθυμούν να τρέξουν, είτε στον αγώνα ταχύτητας είτε στην ατομική χρονομέτρηση (HTTC), θα πρέπει να υποβάλλουν εγκαίρως δήλωση συμμετοχής μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) της ΟΜΑΕ. Η Γραμματεία του αγώνα, που λειτουργεί στα γραφεία της λέσχης ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., μπορεί να παρέχει βοήθεια και περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία που απαιτείται για τη δήλωση συμμετοχής. Την Παρασκευή 1 Μαρτίου θα διοργανωθεί ολοήμερο trackday από το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, έτσι ώστε οι αγωνιζόμενοι να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους. Την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα. Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό του 2019, ο τεχνικός έλεγχος με ΔΤΤ χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου, έχει καταργηθεί. Οπότε η παρουσία όλων των αυτοκινήτων είναι υποχρεωτική, για τους αγωνιζόμενους από Αττική. Οι ομάδες θα μπορούν να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits από την Παρασκευή, και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα. Και για αυτό τον αγώνα υπάρχει η δυνατότητα διαμονής των συμμετεχόντων στο Αλεποχώρι , δηλαδή σε απόσταση 25 km από την πίστα, με πολύ χαμηλό κόστος. Το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου διαθέτει τα δωμάτιά του στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο για το Σάββατο 2 Μαρτίου. Ταυτόχρονα, για κάθε κράτηση προσφέρει μία ΔΩΡΕΑΝ διανυκτέρευση για την Παρασκευή 1 Μαρτίου. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου στα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.
Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη λέσχη μας: Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. Κύπρου 76, Περιστέρι 6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,