Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Αίμα στον Ο.Μ.Α.Θ. ...


Με την ολοκλήρωση της μεταγραφικής περιόδου ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας καλωσορίζει έξι νέους αθλητές στις τάξεις των αθλητών του φτάνοντας τους 53 αθλητές συνολικά.


Ξεκινώντας από την κλάση Α7 ο Ο.Μ.Α.Θ. υποδέχεται τον πανελλήνιο πρωταθλητή ασφάλτου Γιάννη Πλάγο από Καλαμάτα στις κατηγορίες F2 και C3 ενώ ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.Συμμετέχει στους αγώνες από το 2004 έχοντας καταφέρει να διακριθεί και να κατακτήσει τίτλους στην πλειοψηφία των αγώνων που συμμετείχε ενώ τα τελευταία χρόνια παίρνει μέρος με ένα Honda Civic Type-R EP3.


Συνεχίζουμε στην ίδια κλάση με τον Ο.Μ.Α.Θ. να υποδέχεται τον τριταθλητή της κατηγορίας C3 του κυπέλλου ασφάλτου Βορείου Ελλάδας 2018 Παύλο Μπαξεβανάκη από Θεσσαλονίκη. Συμμετέχει στους αγώνες είτε με Honda Civic Type-R EP3 είτε με Toyota Yaris τόσο ως οδηγός όσο και ως συνοδηγός έχοντας προλάβει στην σύντομη καριέρα του να κατακτήσει το πανελλήνιο πρωτάθλημα συνοδηγών στην κατηγορία C6 το 2017 και το κύπελλο ασφάλτου οδηγών Βορείου Ελλάδος στην ίδια κατηγορία την ίδια χρονιά.


Στην κλάση Ε10 ο Ο.Μ.Α.Θ. υποδέχεται τον Κώστα Τραγή από Βόλο. Ο Κώστας αποτελεί ένα από τους παλαιότερους εν ενεργεία αγωνιζόμενους του Βόλου συμμετέχοντας τόσο σε rally όσο και σε αναβάσεις πάντα με Peugeot 205 Rallye  καταφέρνοντας να διακριθεί σε μία δύσκολη και απαιτητική κλάση συχνά υποσκελίζοντας δυνατότερους συνδυασμούς ενώ η εμπλοκή του στην οργάνωση ενός αγώνα θα αποτελέσει ένα ακόμα ατού του σωματείου.


Στην κλάση Ν2 ο Ο.Μ.Α.Θ. υποδέχεται τον Κλεάνθη Νικολουδάκη από Αθήνα. Ο Κλεάνθης είναι ένας νέος αθλητής που συμμετέχει κυρίως σε αγώνες Rally με Citroen Saxo μαζεύοντας εμπειρίες δείχνοντας πως αγώνα με τον αγώνα πως αποκτά εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο του. Έναν από τους εμπειρότερους συνοδηγούς της πόλης υποδέχεται ο Ο.Μ.Α.Θ. τον Βασίλη Γκιλομανάκη από Βόλο. Από το 2010 όταν και έκανε το ντεμπούτο του αποτελεί σταθερά την ήρεμη δύναμη στο δεξί κάθισμα του αυτοκινήτου γνωρίζοντας τον τρόπο να πάρει τα μέγιστα από τον οδηγό του χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο ενώ θα τον βρούμε κυρίως ως συνοδηγό του Κώστα Τραγή.


Τέλος ο Ο.Μ.Α.Θ. υποδέχεται τον Στέλιο Αράπη από Αθήνα σε μία χρονιά που αναμένεται να πυροδοτήσει την επιστροφή του στους αγώνες.Ο πλουραλισμός των συμμετοχών του τόσο σε αυτοκίνητα όσο και σε τερέν τον καθιστά αυτόματα ως ένα έτοιμο συνοδηγό ενώ το 2019 θα συμμετάσχει και ως οδηγός σε αναβάσεις με ένα Suzuki Swift.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλους τους αθλητές του σωματείου για την εμπιστοσύνη τους και τους εύχεται καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση στους αγώνες του 2019.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ