Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Αθήνα επέστρεψε ...


Η Ακρόπολη, η Αθήνα και η Ελλάδα επέστρεψαν μετά από σχεδόν μισό αιώνα στο «κάδρο» ενός εκ των διασημότερων Ράλλυ του κόσμου, του -Ιστορικού, αυτή τη φορά- Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με την εκκίνηση 24 εκ των πληρωμάτων του φετινού 22ου Rallye Monte-Carlo Historique κάτω από τον Παρθενώνα.
Η Αθήνα, όπως και το Μιλάνο της Ιταλίας, είναι οι νέες πόλεις του φιλοξενούν φέτος την εκκίνηση του πλέον διακεκριμένου αγώνα Regularity Rally Ιστορικών αυτοκινήτων. Ήδη σήμερα δόθηκε η εκκίνηση και των αγωνιζόμενων που επέλεξαν τη Γλασκώβη της Σκοτίας, ενώ την 1/02 θα εκκινήσουν οι υπόλοιποι από το Μπαντ Χόμπουργκ της Γερμανίας, από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας, από τη Ρεμς της Γαλλίας , από το Μιλάνο και από το Μόντε Κάρλο.


Τα πληρώματα της Αθήνας στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς το λιμάνι της Πάτρας, ξεκινώντας τη διαδρομή των 1.489 χιλιομέτρων μέσω της Ανκόνας, για να συναντήσουν τους αγωνιζόμενους που εκκίνησαν ή θα εκκινήσουν από τις άλλες πόλεις, στο ειδυλλιακό χωριό Buis-les-Baronnies της νοτιοανατολικής Γαλλίας. Με εξαίρεση του εκκινήσαντες από τη Γλασκώβη, που θα διανύσουν 2.159 χιλιόμετρα, οι 24 της ελληνικής πρωτεύουσας έχουν μπροστά τους τη δεύτερη μεγαλύτερη απόσταση.
Στη σκιά της Ακρόπολης, λοιπόν, ένας μεγάλος αριθμός θεατών είδε τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα και τα πληρώματά τους από την Ελλάδα (11), τη Γαλλία (10), τη Δανία (1), την Τσεχία (1) και τη Βρετανία-Μάλτα (1) να διασχίζουν τη ράμπα της αθηναϊκής αφετηρίας του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Θυμίζουμε ότι στον φετινό αγώνα συμμετέχουν αυτοκίνητα που είχαν λάβει μέρος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από το 1955 μέχρι και το 1980.


Την εκδήλωση, άρτια σε οργάνωση και με υπέροχο καιρό, συνόδευσε η μπάντα του Δήμου Αθηναίων, καθώς και η εορταστική διάθεση -ειδικά της γαλλικής αποστολής!- και οι μεγάλες ελληνικές ελπίδες μετά την περσινή εξαιρετική επιτυχία της δεύτερης θέσης του Γιώργου Δελαπόρτα και του συνοδηγού του Σπύρου Μουστάκα με το Volkswagen Golf GTI του 1979. Παρούσες στην αφετηρία ήταν πολύ σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, ο πρέσβης της Γαλλίας κ. Christophe Chantepy, ο πρέσβης της Τσεχίας κ. Jan Bondy, ο πρόξενος του Μονακό κ. Sammy Gormesano, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ κ. Ρομπέρτο Καραχάνας και ο πρόεδρος της Superfast Ferries κ. Κ. Μάγειρας, μεταξύ άλλων.
Τις προσεχείς επτά ημέρες, λοιπόν, τα 11 ελληνικά πληρώματα θα ριχτούν στη μάχη ακριβείας με το χρονόμετρο, μέχρι το απόγευμα της Τετάρτης 6ης Φεβρουαρίου 2019 που θα γίνει το εορταστικό Gala και η απονομή των Επάθλων στους νικητές του 22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο στη Salle des Etoiles du Monte-Carlo Sporting Club στο Μονακό.

Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ