Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3η Ανάβαση Ελασσόνας ...


Η 3η Ανάβαση Ελασσόνας ήταν και τη φετινή χρονιά μια γιορτή για τους αγώνες αυτοκινήτου, για την πόλη που τη φιλοξένησε, αλλά και όλη την περιοχή της Θεσσαλίας.
Οδηγοί απ’ όλη την Ελλάδα βρέθηκαν στις 3-4 Νοεμβρίου στην Ελασσόνα και απόλαυσαν ένα διήμερο, οδηγώντας τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα σε μια μάχη ενάντια στο χρονόμετρο. Στο τέλος οι νικητές, πήραν τα κύπελλα χειροκροτούμενοι από θεατές και συναθλητές στην Κεντρική Πλατεία της Ελασσόνας, που ασφυκτιούσε από τα αυτοκίνητα του αγώνα και τον κόσμο που έσπευσε να δει από κοντά τους αγωνιζόμενους και τα «όπλα τους».
Αποτελώντας τον τελευταίο αγώνα του κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος και έχοντας πριν τη διεξαγωγή ανοιχτές όλες τις μάχες για τους τίτλους, παρουσίαζε αυξημένο ενδιαφέρον για αγωνιζόμενους και τους θεατές. Η κατηγορία των 1400 κυβικών ήταν η πρώτη φορά που προσμετρούσε στη συγκεκριμένη ανάβαση καθώς συγκέντρωσε 5 αυτοκίνητα. Νικητής ο Μιχάλης Παρασκευάς με το πολύ δυνατό Suzuki Swift, με δεύτερο τον Άγγελος Μπατσίλα, επίσης με swift και τρίτο τον Χρήστο Βεζύρη με Peugeot 106. Στην κατηγορία έως 1600 κυβικά, όπου οι μάχες ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, νικητής αναδείχθηκε ο Θανάσης Στεργιάδης, οδηγώντας ένα Peugeot 106 S16. Το αποτέλεσμα αυτό του έφερε και την κατάκτηση του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος στις κατηγορίες Ν/Α/Ε. Δεύτερος τερμάτισε ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo VTS και τρίτος ο Κώστας Κουτσοδήμος με Peugeot 106 S16. Στα 2000 κυβικά είχαμε τρομερές μάχες και μια μεγάλη επάνοδο. Ο Λάζαρος Σκουλαριώτης επανήλθε στους αγώνες μετά από 2 χρόνια με μεγάλη όρεξη οδηγώντας την BMW του και παρ’ όλες τις ζημιές που αντιμετώπισε στις δοκιμές κατάφερε να κερδίσει γράφοντας καταπληκτικούς χρόνους. Επόμενη κατηγορία ήταν η FORMULA SALOON (Ατμοσφαιρικά) με νικητή τον Δημήτρης Μπαρτζέμη με τη θηριώδη BMW E36 M3. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Ελασσονίτης Νίκος Στραβοκώστας με Alfa Romeo 156 στην πρώτη εμφάνιση οδηγού και αυτοκινήτου σε αγώνες. Τρίτος ο Αποστόλης Μακάριος με Ford Escort RS2000. Η FORMULA SALOON (Turbo) επιφύλασσε μεγάλες μάχες όλο το Σαββατοκύριακο ανάμεσα σε 2 Opel. Ο Δημήτρης Κακαράντζας με Opel Kadett GTE και ο Αντώνης Σταφυλοπάτης με Opel Astra OPC αντάλλασαν την πρώτη θέση για λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου. Τελικός νικητής της κατηγορίας, πετυχαίνοντας και νέο ρεκόρ διαδρομής ο Δημήτρης Κακαράντζας. Με τη νίκη του αυτή γιόρτασε και την κατάκτηση του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος Formula Saloon μπροστά στο δικό του κοινό, σε μια χρονιά που τα έκανε όλα, εξέλιξη του αυτοκινήτου, αγώνες σε Ελλάδα και εξωτερικό, απεριόριστη βοήθεια στην οργάνωση. Στην Τρίτη θέση ανέβηκε ο Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Peugeot 207 RC στην πρώτη χρονιά αυτοκινήτου και οδηγού σε αναβάσεις.
Ξεχωριστό θέαμα προσέφεραν στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στο βουνό οι drift-άδες που ανέβηκαν τη διαδρομή με το πλάι, κερδίζοντας το χειροκρότημα.
Η Θεσσαλία, ο νομός Λάρισας, η Ελασσόνα αγκάλιασε τον αγώνα με τους εκπροσώπους τους να δίνουν το παρόν στην τελετή απονομής, τιμώντας τους νικητές. Ενός αγώνα που έγινε με τη βοήθεια της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Ελασσόνας, της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λάρισας και του Αστυνομικού Τμήματος Ελασσόνας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ και των Εθελοντών Διασωστών.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Μεγάλο Χορηγό του αγώνα Χρήστο Ουζουνίδη (Ταχυμεταφορές SPRINDER) που στηρίζει την Ανάβαση Ελασσόνας για τρίτη συνεχή χρονιά, καθώς και σε όλους τους χορηγούς που στήριξαν οικονομικά τον αγώνα.
Ευχαριστούμε όλους τους εθελοντές που βοήθησαν τη ΛΑΜΚΕ στη διοργάνωση του αγώνα, τις λέσχες ΑΛΕΞΑΝΘΗΣ που ήταν συνδιοργανωτής, ΛΑΒΟΛΟΥ, ΟΜΑΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΛΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ, ΛΑΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΣΜΑΚΟΖΑΝΗΣ, που βοήθησαν με τα έμπειρα στελέχη τους στην πραγμάτωση μιας επιτυχημένης διοργάνωσης.
Ευχαριστούμε τους Χορηγούς Επικοινωνίας που βοήθησαν στην προβολή του αγώνα και συνέβαλλαν τα μέγιστα στην ενημέρωση του κόσμου και των αγωνιζομένων, όπως επίσης και όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έγραψαν για τον αγώνα μας.
Σας περιμένουμε όλους στην 4η Ανάβαση Ελασσόνας το 2019.

Κατάταξη!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...