Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

24ο Ράλλυ Φίλιππος & 47ο Ράλλυ Θερμαϊκού ...


Ακόμα ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για τη Μακεδονία πέρασε στην ιστορία, με δύο αγώνες -το 24ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος και το 47ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- που έκλεισαν το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος για το 2018- συναντώντας ακόμα και χιόνια στα ορεινά!
Το Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018 στις 9πμ το πρωί έγινε ο Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων στο κεντρικότερο σημείο της Βέροιας, στην οδό Ελιάς. Το μεσημέρι στις 13:00 το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο έπαιρνε το καρνέ του για την Ειδική Διαδρομή των 15,5χλμ που ξεκινούσε από την έξοδο του χωριού Φυτειά προς Κουστοχώρι έστριβε στο «Κλαδάκι» για να γυρίσει πάλι στην Φυτειά. Εκεί ήταν το ServicePark και στην συνέχεια ακόμα μια επανάληψη της διαδρομής θα έκρινε τον νικητή του 24ο RallySprint ΦΙΛΙΠΠΟΣ, του πρώτου αγώνα της συνδιοργάνωσης.


Νικητής ήταν ο Κωνσταντινίδης Γιάννης, αθλητής της Λ.Α.Βέροιας με συνοδηγό τον αδελφό του Κωνσταντινίδη Βαγγέλη (ΟΦΑΔ) με CITROEN ZX 16V. Δεύτεροι και με διαφορά μόλις 1,83 δευτερόλεπτα τερμάτισαν οι Γορίτσας Ποσειδώνας - Σπύρου Απόστολος με Mitsubishi Lancer EvoX από τα Γιάννενα, αθλητές της ΕΛΕΤΑ και τρίτοι, οι επανεμφανιζόμενοι μετά από 2,5 χρόνια, Βαλαβάνης Γιάννης - Καπάρας Σωτήρης με Honda Civic TypeR, αθλητές της Λ.Α.Βέροιας.
Το βράδυ του Σαββάτου στην οδό Ελιάς έγινε η Πανηγυρική Εκκίνηση. Εκεί παρουσιάστηκαν όλα τα πληρώματα με τα αυτοκίνητά τους και έδωσαν την δυνατότητα στους επισκέπτες, μικρούς και μεγάλους που αψήφησαν το κρύο, να δουν από κοντά πως είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Την Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018 η βροχή που έπεφτε όλη τη νύχτα, δεν είχε σταματήσει. Στα ορεινά έκαναν την εμφάνισή τους και τα πρώτα χιόνια. Παρόλα αυτά αγωνιζόμενοι, στελέχη, κριτές και οργανωτές δήλωναν έτοιμοι για τον δεύτερο αγώνα το 47ο RallySprint Θερμαϊκού.
Στις 11:00πμ το πρώτο αγωνιστικό ξεκινούσε από την πλατεία Δημαρχείου Βέροιας για την Ειδική Διαδρομή Πολυδένδρι μήκους 10,95χλμ που θα επαναλαμβανόταν 3 φορές. Η ομίχλη που έκανε την εμφάνιση της κατά διαστήματα, δυσκόλεψε τα πληρώματα. Σε κάποιους στοίχισε δευτερόλεπτα και η κατάταξη άλλαζε συνεχώς.


Τελικά τον αγώνα κέρδισε o Κομνός Νικόλαος (StartLine) που συμμετείχε στον πρώτο του αγώνα rally με τον έμπειρο συνοδηγό Βεργοζήση Απόστολο (Λ.Α.Βόλου) με Citroen Saxo VTS. Δεύτεροι οι Κωνσταντινίδης Γιάννης (Λ.Α.Βέροιας) – Κωνσταντινίδης Βαγγέλης (ΟΦΑΔ) με Citroen ZX 16V και τρίτοι οι Γορίτσας Ποσειδώνας (ΕΛΕΤΑ) - Σπύρου Απόστολος (ΕΛΕΤΑ) με Mitsubishi Lancer EvoX. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και τους τέταρτους της γενικής κατάταξης, τους Γαλάνη Γιάννη – Γαζγάζη Παναγιώτη αθλητές της Λ.Α.Βέροιας που κέρδισαν τις δύο από τις τρεις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.
Έτσι λοιπόν ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος για το 2018. Ευχαριστούμε τους αγωνιζόμενους που πάλεψαν στις Ειδικές Διαδρομές με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Κάποιοι είχαν τις άτυχες στιγμές τους το Σάββατο και δεν πτοήθηκαν, έφτιαξαν τα αυτοκίνητα και πήραν εκκίνηση και στον αγώνα της Κυριακής.
Ευχαριστούμε ειδικά τους αθλητές της ΕΛΕΤΑ των Ιωαννίνων που ήρθαν στην Βέροια για να στηρίξουν τους δυο αυτούς αγώνες.
Ευχαριστούμε όλους τους Χορηγούς, Δήμο Βέροιας, ΚΑΠΑ Βέροιας, Τροχαία Βέροιας, Πυροσβεστική Βέροιας, Οδικές Βοήθειες Βέροιας, ΠλοηγάMercedesBenzΚεσίδη, Στελέχη, Κριτές, Ενδιάμεσους, Φύλακες από τον Α.Ο.Θ., ΕΛΕΤΑ, ΣΜΑΒ ΚΑΙ ΛΑ ΒΕΡΟΙΑΣ, Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Βέροιας-Αλεξάνδρειας-Νάουσας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ