Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θέαμα «υψηλών ταχυτήτων» με φόντο τον Ευβοϊκό ...


Με συμμάχους τον καλοκαιρινό καιρό, τον υψηλό ανταγωνισμό και τις ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές, το πρώτο Ράλλυ Ευβοϊκού στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είχαν την τύχη να το παρακολουθήσουν από κοντά.
Το πρώτο Ράλλυ Ευβοϊκού αποτελεί γεγονός! Ο αγώνας που κέρδισε αγωνιζόμενους και θεατές φέροντας τη διοργανωτική υπογραφή της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ανήκει πλέον στο παρελθόν, έχοντας αφήσει τις καλύτερες
υποσχέσεις για το μέλλον.
Χαρακτηριστικό του Ράλλυ Ευβοϊκού αποτέλεσε ο υψηλός ανταγωνισμός, καθώς στις περισσότερες κατηγορίες η μάχη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μέχρι το τέλος.


Ο αγώνας «άνοιξε» με την ειδική διαδρομή της Ριτσώνας, στην οποία επικράτησαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000). Η μάχη για την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης είχε μόλις ξεκινήσει. Η απάντηση από τους Αναπολιοτάκης-Τσιούκας (Mitsubishi Lancer Evo X) και τους Πλάγο - Ρέντη (Honda Civic Type-R) ήταν άμεση, με τους πρώτους να κερδίζουν, έστω και οριακά, το «Πλατανάκι 1» και το «Λουκίσια 1».
Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Οι Καμπύλης - Τσαούσογλου (Skoda S2000) σημείωσαν και πάλι την καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, εκεί που οι Πλάγος - Ρέντης (Honda Civic Type-R) έχασαν από ένα μικρό λάθος πολύτιμο έδαφος.


Η σταθερότητα των Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Lancer Evo X) αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους το πλήρωμα από την Κρήτη είχε αποκτήσει μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τους βασικούς ανταγωνιστές του, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας όχι μόνο τη νίκη αλλά και τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.
Οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type-R) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, όντας παρόλα αυτά οι νικητές της F2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου του Ράλλυ Ευβοϊκού ανέβηκαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda S2000).


Τους Πλάγο-Ρέντη που τερμάτισαν στην κορυφή της C3, πλαισίωσαν οι Κτιστάκης Δ.-Κτιστάκης Ε. (Peugeot 306 S 16) και οι Πλακούτσης-Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206 RC), οι οποίοι κατέλαβαν, αντιστοίχως, τη δεύτερη και την τρίτη θέση της κατηγορίας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη του αγώνα και στις μικρότερες κατηγορίες. Στην C4 τον πρώτο λόγο είχαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης (Opel Corsa C S1600), οι οποίοι πολύ σύντομα απέκτησαν διαφορά ασφαλείας από τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS).


Μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα πάλεψαν για την πρώτη θέση της C5 οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S 16) και Πατσουράκης-Σαρρής Citroen C2 GT). Νικητές με διαφορά μόλις 7,7 δευτερόλεπτα αναδείχθηκαν οι
πρώτοι, με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Ζάγαρη-Βεργοζήση (Citroen Saxo VTS).
Πιο εύκολο ήταν το έργο των Κορνελάκη-Φακλάνα στη C6, χτίζοντας ειδική με ειδική ένα σημαντικό προβάδισμα από τους Μπούτσικο-Βότση (Toyota Yaris) και τους Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S 16.


Στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας των ιστορικών οχημάτων ανήκουν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0), οι οποίοι κατέκτησαν μια μάλλον εύκολη νίκη τερματίζοντας, παρά την ποινή των 50 δευτερολέπτων, σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τους Καλύβα-Μπαμπαλή (Renault 5 Alpine). Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές τους οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Ford Sierra RS Cosworth.


Το αθλητικό σωματείο «ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.» ευχαριστεί όλους τους θεατές και αγωνιζόμενους που τίμησαν με την παρουσία τους το Ράλλυ Ευβοικού 2018, το Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, τους κατοίκους της περιοχής που αγκάλιασαν τον αγώνα, το Γενικό Λύκειο Δροσιάς Χαλκίδας για τη φιλοξενία του, καθώς και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τους Δήμους Θήβας και Χαλκιδέων, την Αστυνομική Διεύθυνση Χαλκίδος, την Αστυνομική Διεύθυνση Θήβας και τον Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.) για τις προσπάθειες που κατέβαλαν για την απρόσκοπτη διεξαγωγή του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο