Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε πρώτο πρόσωπο ...


Μιά εβδομάδα και, μετά την επιστροφή μας από τα βόρεια της Ιταλίας και αφού βάλαμε στη θέση τους αυτοκίνητα, μηχανάκια ανταλ/κα, εργαλεία και γενικώς τακτοποιηθήκαμε ,ώρα για μία μικρή ανασκόπηση της εμφάνισης μας στο 68ο Trento-Bondone. Φέτος η τύχη μας γύρισε την πλάτη, από την προετοιμασία κιόλας,με πολλές αναποδιές π.χ. ένα από αυτά που αντιμετωπίσαμε σε σε μιά τυπική εξαέρωση στα πίσω φρένα ανακαλύψαμε ότι στον προηγούμενο αγώνα ταχύτητας στα Μέγαρα η βάση των πεταλιών του φρένου και του γκαζιού είχε σχιστεί στα δύο και τα πετάλια στην πίεση πήγαιναν 5 με 6 πόντους δεξιά αριστερά...........άσχετες διαρροές..........τρέιλερ που δεν ήθελαν να συνεργαστούν............μία βίδα σφίγγομαι εμφανιζόντουσαν κανά δύο ζημιές από αυτές που δεν γίνονται........χωρίς όμως καμία σκέψη να υποχωρήσουμε. Πέμπτη πρωί μπαίνουμε στα pits του αγώνα στην θέση 150 στην Area ex-Zuffo. 


Οι αναποδιές βέβαια απτόητες, το βενζινάδικο που τα προηγούμενα χρόνια βάζαμε βενζίνα είχε αλλάξει εταιρεία,και βάλαμε τελικά από άλλη AGIP, παρεπιμπτόντως πολύ λίγα βενζινάδικα έχουν 100+ βενζίνα στο Τρεντο. Την Παρασκευή το απόγευμα συναγερμός ,στα τόσα χρόνια που τρέχω πρώτη φορά αγόρασα νοθευμένη βενζίνα ,και αυτή στο Trento...........οι αναποδιές συνεχίζονται ,άδειασμα το ρεζερβουάρ,και έρευνα για πιό τίμιο βενζινά......Το Σάββατο το πρωί πηγαίνοντας για την εκκίνηση του πρώτου σκέλους δοκιμών το αυτοκίνητο έδειχνε σε πολύ καλή φόρμα και με την καινούργια τουρμπίνα πολύ πιό γρήγορο και άρχισε να φαίνεται ότι προσπεράσαμε τα προβλήματα.......Ναι,σιγά ...........το λίγο πιό άγρια ρυθμισμένο launch control ,έριξε μιά πολύ ωραία κουτουλιά στο δεξί ημιαξόνιο και το έκοψε σαν αγγούρι.........Το σκέλος των δοκιμών αντί για δεκαοκτώ χλμ έγινε 100 μέτρα ,όπου στάση λεωφορείου δεξιά ,με λίγη σκιά. Μια κοπέλα από ένα γειτονικό σπίτι λυπήθηκε τον ταλαιπωρημένο αλλοεθνή pilota και κέρασε λίγο νερό, καρπουζάκι και σαντουιτσάκι, οπότε τυχερός στην ατυχία πέρασε ευχάριστα η ώρα με Ελληνοαγγλικόιταλική συζήτηση για διάφορα θέματα. Επιστροφή στα πιτς σιγούλια-σιγούλια με ένα ημιαξόνιο και χρόνο για να προλάβουμε το δεύτερο σκέλος. Τα δεύτερα ημιαξόνια που είχα δανειστεί από ένα φίλο ήταν για τετρακίνητο (άλλη απροσεξία) και δεν έκαναν. Την λύση έδωσε ο Μάριος Χρυσάφης. Μαζί με τον Τάκη και τον Μιχάλη πήγαν στον κορυφαίο κατασκευαστή motorsport transmission Zaggelinni στην Padova. Δύο ημιαξόνια κομψοτεχνήματα έβρισκαν το δρόμο τους για το sierra. 


Χωρίς δοκιμές ούτε λόγος βέβαια για σοβαρή επίδοση μιάς και το σκέλος του αγώνα είναι το πρώτο δοκιμαστικό ,οπότε μιά τέταρτη θέση στους εννιά της κλάσης είναι πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.......(μάλλον είχαμε πολλές εγκαταλείψεις,) γιατί οι 155 στροφές του βουνού δεν λυπούνται κανέναν. Εντύπωση μου έκανε η αναγνωρισιμότητα του RS στους θεατές που ζητωκραύγαζαν ενθουσιασμένοι (20 ευρώ εισιτήριο από φέτος για τις δύο μέρες στον αγώνα) και στην Τ24 δεν έφευγες χωρίς burn out....... ευχαριστούμε πολύ Trento-Bondone fans και θεατές μας φτιάξατε για άλλη μια φορά την ταλαιπωρημένη διάθεση μας. Στην επιστροφή όλα ήσυχα με μόνη απώλεια ένα σκασμένο λάστιχο στο τρέιλερ..........ψιλοπράματα!!! 
Του χρόνου ?...........δεν το σκέφτομαι καν, προς το παρόν άμεσα Παππά και Ευχέλαιο στο αυτοκίνητο και στην ομάδα για να σωθούμε από τις γκαντεμιές..... !!!

Νίκος Πλέσσας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν