Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Groupe PSA νέοι "Γερμανικοί" κινητήρες ..


Το Μηχανολογικό Κέντρο του Rüsselsheim αναλαμβάνει την παγκόσμια ευθύνη για την εξέλιξη της επόμενης γενιάς βενζινοκινητήρων υψηλής απόδοσης για όλες τις μάρκες του  Groupe PSA (Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel και Vauxhall). Η επόμενη γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων θα βελτιστοποιηθεί με σκοπό το συνδυασμό τους με ηλεκτροκινητήρες και θα χρησιμοποιείται σε υβριδικά συστήματα. Το λανσάρισμα στην αγορά θα ξεκινήσει το 2022.
Η νέα γενιά κινητήρων προορίζεται για χρήση σε όλες τις μάρκες του Groupe PSA σε Κίνα, Ευρώπη και Β. Αμερική, και θα πληροί τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων αυτών των αγορών. Οι κινητήρες υιοθετούν προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσο ψεκασμό, υπερσυμπίεση και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων. Είναι άκρως αποδοτικοί με χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2.
«Το Rüsselsheim είχε ήδη αναλάβει την παγκόσμια ευθύνη για την εξέλιξη κινητήρων όταν ανήκαμε ακόμα στην GM. Με τη νέα γενιά τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων, μπορούμε να αξιοποιήσουμε μία από τις βασικές μας ικανότητες. Ο οικονομικός άμεσος ψεκασμός σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, θα εδραιώσει την ισχυρή θέση του ομίλου PSA στη μείωση των εκπομπών CO2» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opel στον τομέα της Μηχανολογίας, Christian Müller.
Το Κέντρο Μηχανολογικής Εξέλιξης του Rüsselsheim έχει δεκαετίες εμπειρίας στην κατασκευή αποδοτικών βενζινοκινητήρων. Οι μηχανικοί εξελίσσουν τώρα τη νέα γενιά κινητήρων χρησιμοποιώντας ως βάση τις τρέχουσες τετρακύλινδρες μονάδες PureTech του Groupe PSA. Αυτοί οι κινητήρες αλουμινίου των 1600 κ.εκ., ήδη πείθουν με το υψηλό επίπεδο απόδοσης και την άμεση απόκριση του γκαζιού που επιτυγχάνουν – αρετές που θα εξελιχθούν περαιτέρω στην επόμενη γενιά.
Οι υπο εξέλιξη, τετρακύλινδρες μονάδες θα αποτελέσουν τη δεύτερη οικογένεια βενζινοκινητήρων του Groupe PSA από το 2022, παράλληλα με τον διάσημο τρικύλινδρο PureTech turbo που μόλις πρόσφατα απέσπασε το βραβείο “Engine of the Year” για τέταρτη συνεχή χρονιά. Εκτός από την ευθύνη για τη νέα οικογένεια κινητήρων, η ομάδα του Rüsselsheim ‘οδηγεί’ επίσης τις εξελίξεις για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCVs) όλου του group. Αυτό σημαίνει ότι δουλεύει πάνω σε πλατφόρμες και μονάδες LCV, προάγοντάς τις από το στάδιο της εξέλιξης στην ωριμότητα της παραγωγής. Επιπλέον, το Groupe PSA έχει ιδρύσει 15 Centers of Competence στο Rüsselsheim – με ποικίλες δραστηριότητες όπως τη χρήση υδρογόνου και τις κυψέλες καυσίμου έως την εξέλιξη καθισμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...