Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Valvoline Παν. Πρ. Drift - 2ος Γύρος Σέρρες ...


Η φράση «με σύμμαχο τον καιρό» είναι προφανώς κλισέ, στην περίπτωση όμως του 2ου γύρου του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift είναι απόλυτα ακριβής και δεν θα μπορούσε να γραφτεί διαφορετικά. Ηλιοφάνεια όσο πρέπει και κατά διαστήματα ένα ελαφρύ αεράκι συνοδευόμενο με λίγα σύννεφα για δροσιά ήταν ο καιρός που βίωσαν αθλητές, θεατές και οργάνωση το Σαββατοκύριακο 28 και 29 Απριλίου στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Ο διοργανωτής Λ.Α.Μ.Σ. με την βοήθεια της Proaction στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, το φιλοξενών αυτοκινητοδρόμιο πρόσφερε όλα αυτά που έχει ανάγκη ένας αγώνας επιπέδου Πανελληνίου Πρωταθλήματος και όχι μόνο. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 27, 20 στην κατηγορία Pro και 7 στην κατηγορία Street Legal.
Το Σάββατο 28 Απριλίου η όρεξη των αθλητών για μάχη στα ελεύθερα περάσματα ήταν εμφανής αν και υπήρχε η δυσκολία της αρμονικής ένωσης δύο σημείων πριν τον τερματισμό, θέμα που έγκειται στην αρχιτεκτονική της διαδρομής. Και εξηγούμαστε, ο αγώνας ξεκινούσε πριν την κλειστή δεξιά Κ5, συνέχιζε στην ελαφρά αριστερή Κ6, στο εντυπωσιακό πέρασμα ενός S που σχηματίζουν η Κ7 και η Κ8 για να καταλήξει μετά από μια ευθεία και με πολλά χιλιόμετρα στην αρμονική ένωση της Κ9 με την παρατεταμένη Κ10 γεγονός που δυσκόλεψε αρκετά τους αθλητές.


Τα όποια εμπόδια ξεπεράστηκαν και η Κυριακή έφερε όλους τους αγωνιζόμενους πίσω από το τιμόνι των αγωνιστικών τους αλλά μπροστά στην αγωνιστική δυσκολία της διαδρομής. Οι κριτές αναγκάστηκαν να δώσουν πολλά μηδενικά με άπαντες να αναρωτιούνται αν είναι θέμα άγχους ή γενικής χαλάρωσης. Τα λάθη στο κοινώς ομολογούμενο δύσκολο σημείο αλλά και αρκετές έξοδοι παραλίγο να γίνουν αιτία μη συμπλήρωσης της 16αδας του προημιτελικού. Πάρα ταύτα υπήρξαν εξαιρετικά περάσματα από αρκετούς που φυσικά βαθμολογήθηκαν δεόντως.
Το σκηνικό άλλαξε ριζικά προς το θετικό από την 16αδα και προς τον μεγάλο τελικό με τους αθλητές να ξεπερνούν εαυτό προσφέροντας θέαμα, αρμονικά περάσματα και βεντάλιες λευκού καπνού πολλών δεκάδων μέτρων. Η τελική τετράδα με τους Τσιλιμπόνη Γιώργο (ΑΣΠΙΣ Ν. Ρύσιου) με BMW 3 E30 Drift, Χαντζαρά Χρήστο (ΑΛ. ΦΙΜΑ) με BMW 3 E36 Drift, Χάρκα Αναστάσιο (ΑΣΠΙΣ Ν. Ρύσιου) με BMW 320 E30 και Κυριακούδη Αποστόλη (START LINE) με Nissan Silvia S14A προέκυψε μετά από δυνατές μάχες, ισοπαλίες και επαναλήψεις που δοκίμασαν τις αντοχές των ελαστικών, αγωνιστικών και αθλητών.
Αργά το απόγευμα ο μικρός τελικός μεταξύ των Τσιλιμπόνη και Χαντζαρά ανέδειξε νικητή τον πρώτο, ο οποίος κατέκτησε άξια την 3 θέση. Το ίδιο εντυπωσιακά ήταν και τα περάσματα των δύο αθλητών στον μεγάλο τελικό. 


Οι μάχες τους ξεσήκωσαν τους θεατές και το 1-2 κρίθηκε στις λεπτομέρειες με τον Κυριακούδη να υπερισχύει του Χάρκα κατακτώντας την 1η θέση.
Εντυπωσιακά ήταν και τα περάσματα των αθλητών της Street Legal οι οποίοι αφενός είχαν μια πιο επιεική βαθμολογική μεταχείριση στο δύσκολο σημείο της διαδρομής, αφετέρου αγωνίστηκαν μεμονωμένα και όχι σε δυάδες όπως στην Pro. Την τριάδα του βάθρου στην κατηγορία Street Legal αποτέλεσαν οι Φίστας Νίκος (ΑΣΠΙΣ Νέο Ρύσιο) με Nissan 350Z, Δήμος Σωτήρης με BMW 3 E30 Drift και τέλος ο Γρηγορίου Παναγιώτης (ΑΣΜΑ) με BMW 3 E38 Drift. Όσοι δεν μπόρεσαν να «καπνιστούν» λόγω απόστασης ή ειλημμένων υποχρεώσεων παρακολούθησαν εντυπωσιακά πλάνα από την sportaltv η οποία μεταδίδει το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift.


Η διοργάνωση του 3ου Γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Valvoline Drift, από το Σωματείο ΦΙ.Μ.Α., θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 2 και 3 Ιουνίου στον Μαραθώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ