Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO RACING Dirt Games ...


Το Dirt Games, έπειτα από μόλις ένα χρόνο παρουσίας στο χώρο του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, κατά τον οποίο έβαλε τις βάσεις για το μέλλον του, αποκτά ισχυρούς συνεργάτες και χορηγούς, οι οποίοι έρχονται να συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξή του. Έτσι, για το 2018 ο θεσμός ενώνει τις δυνάμεις του με τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών την ΕΚΟ, η οποία μπαίνει δυναμικά σ' αυτήν την αναπτυσσόμενη κατηγορία, ως Χορηγός Ονομασίας με την EKO RACING την premium βενζίνη που αποδεδειγμένα πετυχαίνει έως και 4% μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερη επιτάχυνση!
Την ίδια ώρα, το ΕΚΟ RACING Dirt Games 2018 θα… τρέχει με τα φτερά του Red Bull, ενώ δίπλα του παραμένουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG που ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τους οργανωτές του θεσμού, όπως και η GARMIN, ως χορηγός τεχνολογίας, η RACECRAFT, ως χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ στο έργο των χορηγών επικοινωνίας. 


Το EKO RACING Dirt Games ξεκινάει στις 19-20 Μαΐου από τον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα διεξαχθεί στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα στο εσωτερικό του Ιπποδρόμου, και μάλιστα στην ίδια χάραξη όπου λίγες ημέρες αργότερα θα πραγματοποιηθεί η υπερειδική διαδρομή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις! Η συνέχεια θα δοθεί σε δύο γνώριμες πίστες, στο Διαδρόμιο και στην πίστα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στη Χαλκίδα, πριν ο θεσμός επιστρέψει για δεύτερη φορά στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Μία από τις βασικές φιλοσοφίες της ομάδας του EKO RACING Dirt Games είναι η εξέλιξη και η προώθηση νέων ιδεών. Ακριβώς για αυτόν το λόγο ο συγκεκριμένος αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rallycross RX! Αυτό εν προκειμένω σημαίνει ότι οι αγωνιστικές φόρμουλες και τα αυτοκίνητα θα εκκινούν ανά τετράδες, κάτι που θα δούμε για πρώτη φορά στη χώρα μας. Η αυλαία του EKO RACING Dirt Games για το 2018 θα πέσει στη μικτή διαδρομή του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, με την επιτυχία του εγχειρήματος τη χρονιά που πέρασε να αποτελεί οδηγό για φέτος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, εκτός από τις χωμάτινες φόρμουλες, το EKO RACING Dirt Games προκήρυξε φέτος Έπαθλο και για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, ενώ για την ανάδειξη του Κυπελλούχου προσμετρούν τα τέσσερα καλύτερα αποτελέσματα από τους συνολικά πέντε αγώνες.
Σε επίπεδο επικοινωνίας, ο θεσμός διαθέτει τη δική του σελίδα στο Διαδίκτυο. Στη διεύθυνση www.dirtgames.gr θα αναρτώνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες γύρω από το θεσμό και φυσικά όλα τα νέα των αγώνων, όπως και οπτικοακουστικό υλικό. Παράλληλα, σύμφωνα με τις προσταγές της εποχής, το EKO RACING Dirt Games έχει σελίδες σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), από όπου μπορείτε να ακολουθείτε αλλά και να ζείτε τον παλμό του θεσμού.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2018
19-20 Μαΐου Ιππόδρομος Αθηνών, Μαρκόπουλο
15-16 Σεπτεμβρίου Διαδρόμιο, Σπαθοβούνι
13-14 Οκτωβρίου Πίστα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Χαλκίδα
17-18 Νοεμβρίου Ιππόδρομος Αθηνών, Μαρκόπουλο
08-09 Δεκεμβρίου Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο