Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Αγώνας της Ρόδου ...


Στην ήδη αρκετά ζωντανή από τουρισμό και πάντα όμορφη Ρόδο, φιλοξενήθηκε ο 1ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Το αεροδρόμιο των Μαριτσών γέμισε ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο από αγωνιστικά και από κόσμο ο οποίος δεν πτοήθηκε από την πρωινή μπόρα και μέχρι το μεσημέρι είχε γεμίσει το χώρο γύρω από την πίστα. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία εξάλλου περίπου 11 χρονιά μετά την τελευταία αγωνιστική δραστηριότητα στο συγκεκριμένο χώρο. 
Για αυτήν εργάστηκαν από κοινού τα Σωματεία Start Line και ΣΥΜΑΡ, ο promoter «ΔΙΕΛΠΙΣ Περί Αγώνων» και φυσικά όλοι με την υποστήριξη του Δήμου Ρόδου, ο οποίος προσέφερε τα μέγιστα για την όσο το δυνατόν αρτιότερη διοργάνωση από κάθε πλευρά. 


Οι οδηγοί από την πλευρά τους φρόντισαν για το αμιγώς αγωνιστικό κομμάτι του και όσον αφορά το Ενιαίο, την μοναδική Κατηγορία που περιλάμβανε δύο αγώνες, είχαμε δύο πραγματικά ενδιαφέρουσες κούρσες. Στην πρώτη ο Μίλτος Κύρκος επικράτησε του Φίλιππου Καλέση και του Στράτου Κυρλαγκίτση, οι οποίοι με τη σειρά τους ήταν στο 1-2 της Κατηγορίας των Νέων. Στην δεύτερη κούρσα ο Κύρκος απώλεσε την ευκαιρία να επαναλάβει την νίκη, την οποία πήρε ο Κυρλαγκίτσης και άφησε στη δεύτερη θέση τον Καλέση. Τρίτος έμεινε τελικά ο Μίλτος Κύρκος. 


Η άλλη πιο ενδιαφέρουσα Κατηγορία όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ήταν αναμφίβολα ο αγώνας των κατηγοριών Formula Saloon και Ε. Πολλές προσπεράσεις, απρόοπτα και εναλλαγές συνέθεσαν μια όμορφη κούρσα 18 γύρων. Μπορεί ο Παναγιώτης Σολδάτος να έκανε στην ουσία «περίπατο» χάρη στην δύναμη του Ford Fiesta, πίσω του όμως συνέβησαν αρκετά ενδιαφέροντα που βρήκαν τον Γιώργο Κακαλέτρη με το Opel Astra G Coupe στη δεύτερη θέση και τον Νίκο Καραθανάση τρίτο σε ένα εξαιρετικό τελικά αποτέλεσμα για την οικογένεια Καραθανάση. 


Στον αγώνα των Κατηγοριών Ν και Α νικητής, εύκολα αναδείχθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC. Δεν συνάντησε καμία δυσκολία ασφαλώς και δεν πίεσε και πολύ το αυτοκίνητο για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα. Δεύτερος ακολούθησε ο Γιώργος Μυσιρλάκης με Peugeot 106 S16, ο οποίος επικράτησε στη μάχη με το άλλο Peugeot 106 του Ρόδιου, Βαγγέλη Κυπριώτη. 


Στα Ιστορικά αν και ήταν μια καλή ευκαιρία για έναν όμορφο αγώνα, πολλά αυτοκίνητα δεν εκκίνησαν και δύο από τις πρώτες θέσεις εγκατέλειψαν. Ο Γιώργος Γαβριηλίδης με το Ford Escort MKI ούτως ή άλλως έδειξε πως είναι ταχύτατος και ήταν το πρώτο φαβορί για τη νίκη. Στοιχεία τα οποία επιβεβαίωσε και αναδείχθηκε νικητής. Δεύτερος ο Προκόπης Παπαβασιλείου επίσης με Ford Escort και τρίτος ήταν ο Γιώργος Γεράκης με BMW 2002 Ti. 
Στο τέλος του αγώνα πραγματοποιήθηκε και αγώνας μεταξύ των Ροδίων οδηγών με τη συμμετοχή όλων όσοι νωρίτερα είχαν συμμετάσχει και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Ήταν μια διαδικασία προς τιμήν των ανθρώπων που στήριξαν και έμπρακτα τη διοργάνωση, όπως εξάλλου και το Time Attack το οποίο έκλεισε το αγωνιστικό πρόγραμμα.
Τα αποτελέσματα ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ