Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

50άρισε το Opel GT ...


Τρεις ημέρες, πέντε ειδικές διαδρομές, περίπου 600 χιλιόμετρα οδήγησης, πέντε Opel GT – αυτό είναι το 7ο Bodensee Klassik (3 – 5 Μαΐου). Το ράλι κλασικών αυτοκινήτων έχει ξεκινήσει και θα τελειώσει στην όμορφη πόλη Bregenz, που βρίσκεται στις ανατολικές ακτές της Λίμνης Constance, και οι συμμετέχοντες καλούνται να διασχίσουν τις επιβλητικές Αλπικές κορυφές του Τιρόλο. Η Opel θα δώσει το σύνθημα για τους επετειακούς εορτασμούς ενός πραγματικού αυτοκινητιστικού θρύλου στη φετινή έκδοση του Bodensee Klassik – Το Opel GT γιορτάζει τα 50ά του γενέθλια.
Ο ηθοποιός Ludwig Trepte θα είναι από τους πρώτους που θα ευχηθούν. Ο Βερολινέζος είναι κάτοχος Βραβείου Emmy στο “Generation War” και γνωστός από τη συμμετοχή του στη Γερμανική μίνι σειρά “Deutschland 83”. Ο Trepte θα καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός 1969 Opel GT 1900 κατά τη διάρκεια του Bodensee Klassik – ενός αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε 19 χρόνια πριν γεννηθεί. Ο Πρεσβευτής της Μάρκας Opel και πρώην οδηγός DTM, Joachim Winkelhock, θα οδηγήσει επίσης ένα 1969 GT. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, ο οδηγός είναι λίγο μεγαλύτερος από το κλασικό αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά το Opel Insignia GSi. Δίπλα του, μπροστά από το Festspielhaus (την Όπερα) της πόλης Bregenz θα παραταχθεί ένας από τους προγόνους του – το Opel Commodore A GS/E.


Φέτος, συνολικά 180 κλασικά αυτοκίνητα θα συγκεντρωθούν στις ανατολικές ακτές της Λίμνης Constance. Το πρώτο σκέλος (Πέμπτη, 3 Μαΐου) θα ξεκινήσει από το Bregenz, θα περάσει από το Allgäu και θα ολοκληρωθεί στο Lindau. Την Παρασκευή (4 Μαΐου), οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν μία διαδρομή που θα τους οδηγήσει στην Άνω Σουηβία, στη περιοχή γύρω από το Ravensburg. Το τελευταίο σκέλος θα εκτυλιχθεί κυρίως στην Αυστρία, στις 5 Μαΐου, όπου αυτοκίνητα και οδηγοί θα αντιμετωπίσουν την πρόκληση της Αλπικής ειδικής διαδρομής, μέσω του Ανατολικού Allgäu, Τιρόλο και Vorarlberg.
Διασυνοριακή συνεργασία για ένα αληθινό dream car
Το πρώτο Opel GT πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης το 1968, και ήταν ένα πρώτο δείγμα Γαλλο-Γερμανικής συνεργασίας. Χάρη σε προηγούμενα κοινά projects, ο κατασκευαστής αμαξωμάτων Chausson and Brissoneau & Lotz ήταν δοκιμασμένος εταίρος για την Opel και η Γαλλική εταιρία ανέλαβε τη δημιουργία των πρεσαριστών πάνελ, τη συγκόλληση, τη βαφή και την εγκατάσταση εσωτερικού του GT, πριν σταλεί στη Γερμανία για την τελική συναρμολόγηση του πλαισίου και του συστήματος κίνησης.
Οι αγοραστές του GT μπορούσαν να επιλέξουν από δύο τετρακύλινδρους κινητήρες – έναν 1.1L με 60 hp από το Kadett και έναν 1.9L με 90 hp από το Rekord. Το GT 1900 έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές από την πρώτη στιγμή. Η τελική ταχύτητα των 185 km/h και η επιτάχυνση 0 -100 km/h σε 11,5 δευτερόλεπτα ήταν αυτό που ζητούσαν οι αγοραστές. Οι πίσω τροχοί κινούνταν μέσω ενός τετρατάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Οι Ευρωπαίοι πελάτες ελάχιστα παρήγγειλαν το προαιρετικό, τριτάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το συγκεκριμένο ήταν άκρως δημοφιλές.


Ο Friedhelm Engler, Διευθυντής Εξωτερικής Σχεδίασης της Opel, περιγράφει τη συμπεριφορά των συναδέλφων του εκείνη την εποχή «Ήταν εξαιρετικά τολμηρό να προτείνεις ένα πρωτότυπο με κινητήρα στο κέντρο βασισμένο στο Kadett B. Αντί να ντύσουν εξαρτήματα μαζικής παραγωγής με νέο περίβλημα, είχαν το θάρρος να κάνουν κάτι τελείως επαναστατικό – ένα αληθινό Gran Turismo. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το GT διέθετε ατσάλινη γενναιότητα!»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...