Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Αγώνας Παν. Πρωτ. Ταχύτητας - Δοκιμαστικά ...


Ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές για τον 1ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που διεξάγεται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών στη Ρόδο. Οι 52 συμμετέχοντες στις τέσσερις κατηγορίες ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα που βοήθησαν στο να ολοκληρωθεί η διαδικασία σε σύντομο χρονικό διάστημα. 
Το στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών αποδείχτηκε φιλόξενο για τα αγωνιστικά, όπως εξάλλου και η διαμορφωμένη διαδρομή που εκτείνεται σε μήκος 2.250μ. και την οποία οι οδηγοί φάνηκε να απολαμβάνουν, στην προσπάθεια να βρουν τις κατάλληλες γραμμές και τα «μυστικά» της. 
Το πρόγραμμα άνοιξε με το Ενιαίο, τόσο στις ελεύθερες, όσο και στις χρονομετρημένες δοκιμές. Εκεί είχαμε τρείς διαφορετικούς πρωταγωνιστές στα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών και στο ένα χρονομετρημένων. Ο Φίλιππος Καλέσης ήταν ταχύτερος το πρωί και ακολούθησε ο Νίκος Ζάχος σε μια guest εμφάνιση του περσινού Πρωταθλητή του θεσμού, όμως στις κατατακτήριες ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος σημείωσε την καλύτερη επίδοση της ημέρας και πήρε την Pole Position για τον πρώτο αυριανό αγώνα. 


Στις κατηγορίες Ν και Α όπου συμμετείχαν οκτώ αυτοκίνητα της Ομάδας Α και δύο της Ομάδας Ν, ταχύτερος όλων και στα τρία σκέλη ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με το νέο απόκτημα της οικογένειας, ένα Ford Escort Cosworth. Ξεκίνησε από το 1:16 και κατέληξε στο 1:13.396 που ήταν και ο χρόνος που του έδωσε την Pole Position για τον αγώνα. 
Στις κατηγορίες Formula Saloon και E, επικρατέστερος με αντίστοιχη εικόνα ήταν ο Παναγιώτης Σολδάτος με το εντυπωσιακό Ford Fiesta. Ο Σολδάτος πήρε την πρωτιά στην εκκίνηση χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα, κάτι που δείχνει και το γεγονός πως η καλύτερη επίδοση της ημέρας δεν ήρθε στις κατατακτήριες αλλά στο Β’  Σκέλος των ελεύθερων δοκιμών με 1:08.512. Αυτή ήταν και η καλύτερη επίδοση της ημέρας στην «άγνωστη» πίστα των Μαριτσών. Στις κατατακτήριες τον Σολδάτο ακολούθησε ο Σάμι Φάις με το Honda Accord BTCC που επανεμφανίστηκε στους ελληνικούς αγώνες έπειτα από μια δεκαετία και ο Γιώργος Κακαλέτρης με το επίσης πανέμορφο Opel Astra G Coupe της οικογένειας Καραθανάση. 


Στα ιστορικά ο Βασίλης Παπαφιλίππου ήταν εκείνος που με το Opel Kadett κυριάρχησε στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών, όμως η πρωτιά στην εκκίνηση για τον αγώνα της Κυριακής ανήκει στον Γιώργο Γαβριηλίδη με το Ford Escort MKI, ο οποίος έπεσε κατά πολύ κάτω από το 1:20, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο των ιστορικών και με το 1:18.753, έναν από τους καλύτερους της ημέρας.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει τέσσερα δεκάλεπτα Warm Up από τις 09:00 και έξι κούρσες, με μόνο το Ενιαίο να πραγματοποιείται με δύο αγώνες οι οποίο προσμετρούν ο καθένας ξεχωριστά βαθμολογικά, ενώ υπάρχει και αγώνας για τους Ρόδιους οδηγούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή σε όλες τις κατηγορίες.
Η χρόνοι όλων των κατηγοριών: ΕΔΩ!

Αναλυτικά το πρόγραμμα της Κυριακής:

WARM UP(10λεπτά)
ΕΝΙΑΙΟ: 09.00 – 09.10
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν - Α: 09.15 – 09.25
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 09.30 – 09.40
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε - FS: 09.45 – 09.55

ΑΓΩΝΕΣ
ΕΝΙΑΙΟ Α΄: 10.20 (10 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν - Α: 10.50 (18 γύροι)
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 11.40 (18 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε - FS: 12.20 (18 γύροι)
ΕΝΙΑΙΟ Β΄: 13.00 (10 γύροι)
ΡΟΔΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ: 13.30 (10 γύροι)
ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ: 14.00 (3 γύροι)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ