Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda στη Ριτσώνα ...


Με τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο να κυριαρχεί πλήρως στην πρώτη εμφάνιση του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda στη Ριτσώνα, ολοκληρώθηκε ο 3ος και ο 4ος γύρος του φετινού πρωταθλήματος. Μπροστά σε χιλιάδες θεατές τα Skoda Fabia 1.2 TSI του Ενιαίου συνέβαλαν στην μεγάλη επιτυχία ενός άρτια οργανωμένου αγώνα, ο οποίος συγκέντρωσε 155 συμμετοχές και ολοκληρώθηκε με ελάχιστες διακοπές.
Το Ενιαίο άνοιξε το χορό των περασμάτων και στα δύο σκέλη. Στο πρώτο από αυτά, το πρωί, ο Χαραλαμπόπουλος με χρόνο 2:30.70 κατάφερε να πάρει την πρωτιά και στη Γενική κατάταξη αλλά και στην κατηγορία των Νέων. Για την Γενική άφησε πίσω του τον Μίλτο Κύρκο και τρίτος ήταν ένας ακόμη νέος οδηγός, ο Φίλιππος Καλέσης. Στους νέους πίσω από τους Χαραλαμπόπουλο, Καλέση βρέθηκε ο Σπύρος Γαλεράκης της Skoda Μακρής φέρνοντας ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα στην ομάδα όπως είχε κάνει και ο Αδάμ Βούλγαρης στον Διόνυσο. Οι διαφορές στους Νέους, όπως είχε φανεί ήδη από τις δοκιμές του Σαββάτου, ήταν πολύ μικρές. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος στον καλύτερό του αγώνα μέχρι σήμερα στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, ήταν τέταρτος τριάμισι δέκατα αργότερος και ακολούθησε πέμπτος ο Βασίλης Γιαννούλης, άλλα δύο δέκατα πιο πίσω. Ίδια διαφορά είχε και εκείνος από τον Βούλγαρη ο οποίος έμεινε έκτος με τον Κυρλαγκίτση να ακολουθεί και τους Γιουσουρούμ, Ασημακόπουλο και Χαλιβελάκη να συμπληρώνουν την δεκάδα. 


Μετά το μεσημέρι, στο δεύτερο σκέλος, υπήρξαν αρκετές διαφοροποιήσεις στις επιδόσεις και στην κατάταξη, καθώς άλλοι βελτίωσαν περισσότερο και άλλοι όχι τόσο. Αυτό όμως δεν ίσχυσε για την κορυφή καθώς ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος επανέλαβε τη νίκη του, βελτιώνοντας κατά 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. Ο Μίλτος Κύρκος ήταν ταχύτερος σε σχέση με το πρώτο πέρασμά του, αλλά αρκέστηκε και πάλι στη δεύτερη θέση, ενώ ο Στάθης Κουκέας έκανε το καλύτερο του πέρασμα μέσα στο Σαββατοκύριακο για να ανέβει στο βάθρο της Γενικής. Χαρακτηριστικό πάντως του ενδιαφέροντος στο δεύτερο σκέλος ήταν πως οι τρεις τους βρέθηκαν μέσα σε λιγότερα από οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου, με το αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες. 


Δεύτερος νέος σε αυτήν την περίπτωση ήταν ο Στράτος Κυρλαγκίτσης. Ο Θεσσαλονικιός πρωταθλητής έδειξε γιατί αναδείχθηκε πρωταθλητής το 2017, καθώς αυτό ήταν το πιο ανταγωνιστικό του σκέλος μέσα στο 2018. Τον ακολούθησε ο Καλέσης, λίγο περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω του και τέταρτος ήταν και πάλι ο Δουλτσίνος, ο οποίος έδειξε πως «δούλεψε» αρκετά για τον συγκεκριμένο αγώνα. Γαλεράκης, Γιαννούλης, Βούλγαρης και Γιουσουρούμ έφεραν σε «παράταξη» τα τέσσερα Skoda Fabia της Skoda Μακρής με τον πρώτο από αυτούς να σημειώνει επίδοση στο 2:33.08 και τον τελευταίο 2:33.71. Χαλιβελάκης και Ασημακόπουλος στο δεύτερο σκέλος άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους καθώς ο μεν Χαλιβελάκης βελτίωσε την επίδοσή του, ο δε Ασημακόπουλος κινήθηκε αργότερα, προφανώς κουρασμένος από την υπερπροσπάθεια καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα και τα δύο σκέλη με το κιβώτιο ταχυτήτων. 


Ραντεβού στην Ρόδο!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το