Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda - Ανάβαση Ριτσώνας ...


Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda επισκέπτεται για πρώτη φορά την Ανάβαση Ριτσώνας και η πρώτη γεύση των συμμετεχόντων για φέτος ήταν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ενόψει του αυριανού αγώνα. Οι οδηγοί στις δύο κατηγορίες, Γενική και Νέων, κάτω των 30 ετών, απόλαυσαν την γνωστή διαδρομή, η οποία όσα χρόνια και αν χρησιμοποιείται διατηρεί πάντα ορισμένα μυστικά. Ιδίως μάλιστα για τους νέους, εκ των οποίων ορισμένοι, δεν είχαν βρεθεί ποτέ στον συγκεκριμένο αγώνα και έτσι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την μοναδική ατμόσφαιρα. 


Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος έδειξε από το πρώτο κιόλας σκέλος τη διάθεσή του να πιέσει και να είναι ανταγωνιστικός προς υπεράσπιση της πρωτοπορίας στη βαθμολογία των Νέων. Με τον 2ο καλύτερο χρόνο ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος ο Μίλτος Κύρκος, επίσης πρωτοπόρος στη Γενική βαθμολογια του Ενιαίου, ενώ τρίτος ακολούθησε η έκπληξη. Ο νεαρός και πρωτοεμφανιζόμενος Σπύρος Γαλεράκης από την ομάδα της Skoda Μακρής, άφησε πίσω του τον Πρωταθλητή Νέων του 2017, Στράτο Κυρλαγκίτση για 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. 
Άλλα εννέα εκατοστά πιο πίσω βρέθηκε ο Στάθης Κουκέας, για τον οποίο αυτή ήταν η πρώτη επαφή με τη Ριτσώνα και περίπου τρία δέκατα αργότερος ήταν ο Αδάμ Βούλγαρης, μόλις δύο εκατοστά ταχύτερος από τον Βασίλη Γιαννούλη. Οι δύο τους ολοκλήρωσαν το εξαιρετικό ξεκίνημα της ομάδας Μακρή, που είδε τους τρείς από τους τέσσερις οδηγούς της να ολοκληρώνουν με ανταγωνιστικές επιδόσεις. Το τέταρτο μέλος, Ιάκωβος Γιουσουρούμ έμεινε πιο πίσω, στην 13η θέση. 
Πολύ κοντά πάντως στους παραπάνω βρέθηκε και ο Φίλιππος Καλέσης που ξεκίνησε προσεκτικά, λόγω ενός προβλήματος που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητό του από το πρωί. 
Στο δεύτερο σκέλος ο Χαραλαμπόπουλος επανέλαβε την πρωτιά, βελτιώνοντας το χρόνο του για μερικά δέκατα, όμως οι υπόλοιποι βελτίωσαν περισσότερο και οι διαφορές σχεδόν εξανεμίστηκαν. Ο Καλέσης σημείωσε τον 2ο χρόνο καθώς ήταν ταχύτερος περισσότερο από 2,5 δευτερόλεπτα σε σχέση με το πρώτο πέρασμα και ακολούθησε ο Κουκέας επίσης βελτιωμένος κατά 2 δευτερόλεπτα και τέταρτος έμεινε ο Κύρκος που ήταν ταχύτερος, όχι όμως όσο και οι δύο προαναφερθέντες. 


Ακολούθησαν οι Γαλεράκης και Βούλγαρης με ένα δευτερόλεπτο διαφοράς μεταξύ τους και ο Κυρλαγκίτσης, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος σε σχέση με το πρωί, που δεν ήταν όμως αρκετό όπως αποδείχτηκε να τον φέρει υψηλότερα από την έβδομη θέση. Την πρώτη δεκάδα των χρόνων συμπλήρωσαν οι Γιαννούλης, Δουλτσίνος και «Le Man». 
Με την εικόνα που παρουσίασαν τα Skoda Fabia 1.2 TSI σήμερα, ο αγώνας αύριο αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον σε επίπεδο θεάματος και συναγωνισμού, αλλά και βαθμολογικά. Ο αγώνας ξεκινά στις 10:30 και ο δρόμος θα κλείσει στις 09:30. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που διοργανώνει την Ανάβαση Ριτσώνας εφιστά την προσοχή όλων για συνεργασία και συμμόρφωση στις οδηγίες κριτών και στελεχών, καθώς ο αριθμός των συμμετοχών είναι μεγάλος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ