Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda - Ανάβαση Ριτσώνας ...


Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda επισκέπτεται για πρώτη φορά την Ανάβαση Ριτσώνας και η πρώτη γεύση των συμμετεχόντων για φέτος ήταν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ενόψει του αυριανού αγώνα. Οι οδηγοί στις δύο κατηγορίες, Γενική και Νέων, κάτω των 30 ετών, απόλαυσαν την γνωστή διαδρομή, η οποία όσα χρόνια και αν χρησιμοποιείται διατηρεί πάντα ορισμένα μυστικά. Ιδίως μάλιστα για τους νέους, εκ των οποίων ορισμένοι, δεν είχαν βρεθεί ποτέ στον συγκεκριμένο αγώνα και έτσι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την μοναδική ατμόσφαιρα. 


Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος έδειξε από το πρώτο κιόλας σκέλος τη διάθεσή του να πιέσει και να είναι ανταγωνιστικός προς υπεράσπιση της πρωτοπορίας στη βαθμολογία των Νέων. Με τον 2ο καλύτερο χρόνο ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος ο Μίλτος Κύρκος, επίσης πρωτοπόρος στη Γενική βαθμολογια του Ενιαίου, ενώ τρίτος ακολούθησε η έκπληξη. Ο νεαρός και πρωτοεμφανιζόμενος Σπύρος Γαλεράκης από την ομάδα της Skoda Μακρής, άφησε πίσω του τον Πρωταθλητή Νέων του 2017, Στράτο Κυρλαγκίτση για 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. 
Άλλα εννέα εκατοστά πιο πίσω βρέθηκε ο Στάθης Κουκέας, για τον οποίο αυτή ήταν η πρώτη επαφή με τη Ριτσώνα και περίπου τρία δέκατα αργότερος ήταν ο Αδάμ Βούλγαρης, μόλις δύο εκατοστά ταχύτερος από τον Βασίλη Γιαννούλη. Οι δύο τους ολοκλήρωσαν το εξαιρετικό ξεκίνημα της ομάδας Μακρή, που είδε τους τρείς από τους τέσσερις οδηγούς της να ολοκληρώνουν με ανταγωνιστικές επιδόσεις. Το τέταρτο μέλος, Ιάκωβος Γιουσουρούμ έμεινε πιο πίσω, στην 13η θέση. 
Πολύ κοντά πάντως στους παραπάνω βρέθηκε και ο Φίλιππος Καλέσης που ξεκίνησε προσεκτικά, λόγω ενός προβλήματος που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητό του από το πρωί. 
Στο δεύτερο σκέλος ο Χαραλαμπόπουλος επανέλαβε την πρωτιά, βελτιώνοντας το χρόνο του για μερικά δέκατα, όμως οι υπόλοιποι βελτίωσαν περισσότερο και οι διαφορές σχεδόν εξανεμίστηκαν. Ο Καλέσης σημείωσε τον 2ο χρόνο καθώς ήταν ταχύτερος περισσότερο από 2,5 δευτερόλεπτα σε σχέση με το πρώτο πέρασμα και ακολούθησε ο Κουκέας επίσης βελτιωμένος κατά 2 δευτερόλεπτα και τέταρτος έμεινε ο Κύρκος που ήταν ταχύτερος, όχι όμως όσο και οι δύο προαναφερθέντες. 


Ακολούθησαν οι Γαλεράκης και Βούλγαρης με ένα δευτερόλεπτο διαφοράς μεταξύ τους και ο Κυρλαγκίτσης, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος σε σχέση με το πρωί, που δεν ήταν όμως αρκετό όπως αποδείχτηκε να τον φέρει υψηλότερα από την έβδομη θέση. Την πρώτη δεκάδα των χρόνων συμπλήρωσαν οι Γιαννούλης, Δουλτσίνος και «Le Man». 
Με την εικόνα που παρουσίασαν τα Skoda Fabia 1.2 TSI σήμερα, ο αγώνας αύριο αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον σε επίπεδο θεάματος και συναγωνισμού, αλλά και βαθμολογικά. Ο αγώνας ξεκινά στις 10:30 και ο δρόμος θα κλείσει στις 09:30. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που διοργανώνει την Ανάβαση Ριτσώνας εφιστά την προσοχή όλων για συνεργασία και συμμόρφωση στις οδηγίες κριτών και στελεχών, καθώς ο αριθμός των συμμετοχών είναι μεγάλος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το