Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Athens Rally Sprint - Αυλαία ...


Για άλλη μια χρονιά μετά από έντονες προσπάθειες των Σωματείων μας, Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μια από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, ο Αγ. Μερκούριος, υποδέχθηκε 38 πληρώματα για το 5ο Athens Rally Sprint με έναν υπέροχο καιρό που βοήθησε θεατές και συμμετέχοντες να απολαύσουν τον αγώνα. Οι θεατές κατέκλυσαν την διαδρομή τα δύο ημερήσια περάσματα,όμως η νύχτα συνοδεύτηκε με ένα απρόσμενο τσουχτερό κρύο που βρήκε πολλούς απροετοίμαστους.
Μετά από τις προσπάθειες  στα τρία περάσματα της ειδικής -ένα εκ των οποίων νύχτα- οι δύο πρώτοι μετά από σαρανταπέντε δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα , χωρίζονταν μόνο από ένα δευτερόλεπτο!
Νικητές οι ταχύτατοι και με σωστή στρατηγική Αργυρίου-Πάσχος με Mitsubishi Lancer Evo IX (N4) και πίσω τους οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με την εντυπωσιακή Skoda Fabia S2000. Η μάχη μεταξύ τους συγκλονιστική, με τον Αργυρίου να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο 2ο πέρασμα ξαφνιάζοντας τον μεγάλο αντίπαλο του, η οποία ήταν αρκετή παρ όλη την επικράτηση του Καμπύλη στο 1ο και το 3ο πέρασμα της ειδικής.


Πιο πίσω δόθηκε άλλη μια μάχη μεταξύ των Ζακχαίου-Μιχελή (Honda Civic Type-R) και Τροβά-Κολλια (BMW M3 της E12). Εδώ ο Ζακχαίος ήταν κατά πολύ ταχύτερος, ειδικά στο νυχτερινό πέρασμα, όμως δυστυχώς είχε μια άσχημη  έξοδο αμέσως μετά το flying του νυχτερινού περάσματος. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί το πλήρωμα, ευτυχώς όχι σοβαρά. Έτσι οι Τροβάς-Κόλλιας τερμάτισαν 3οι, ακολουθούμενοι από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη με το όμορφο Opel Astra G (Ε11) οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι της F2. Δεύτεροι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 206 GT (A7) ενώ 3οι ήταν οι Κορνελάκης-Φακλάνας με το Peugeot 106 της Ν2. Αξιοσημείωτη η προσπάθεια των Μπούτσικου-Ιντζόγλου με Toyota Yaris (A5) που έχασαν την 3η θέση της F2 για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.


Στα ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία για άλλη μια χρονιά  τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα είχαμε μια ακόμα μάχη μεταξύ των 2 πρώτων που κρίθηκε σε 2,15 δευτερόλεπτα. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την Porsche 911 RSR κινήθηκαν πιο αργά από τους Παραδείση -  Ποιμενίδη με το Ford Escort RS2000 όμως οι δεύτεροι δέχθηκαν ποινή 10 δευτ. και έτσι νικητής αναδείχθηκε το πλήρωμα της Porsche. Πιο πίσω, 3οι οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης με BMW 2002ti.


Ο αγώνας τερμάτισε πανηγυρικά  αργά το βράδυ στην πλατεία των Θρακομακεδόνων και ολοκληρώθηκε με την απονομή ιδιαίτερα ζεστή αίθουσα του θεάτρου "Αρχέλαου". 
Το Σωματείο μας ευχαριστεί τους συμμετέχοντες, τους χορηγούς Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ, και την Car Center. Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Περιφέρεια Αττικής για την πολύ σημαντική βοήθεια που μας παρείχε στην διοργάνωση του Αγώνα. 

Ραντεβού στο επόμενο Athens Rally Sprint! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α