Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Athens Rally Sprint - Αυλαία ...


Για άλλη μια χρονιά μετά από έντονες προσπάθειες των Σωματείων μας, Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μια από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, ο Αγ. Μερκούριος, υποδέχθηκε 38 πληρώματα για το 5ο Athens Rally Sprint με έναν υπέροχο καιρό που βοήθησε θεατές και συμμετέχοντες να απολαύσουν τον αγώνα. Οι θεατές κατέκλυσαν την διαδρομή τα δύο ημερήσια περάσματα,όμως η νύχτα συνοδεύτηκε με ένα απρόσμενο τσουχτερό κρύο που βρήκε πολλούς απροετοίμαστους.
Μετά από τις προσπάθειες  στα τρία περάσματα της ειδικής -ένα εκ των οποίων νύχτα- οι δύο πρώτοι μετά από σαρανταπέντε δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα , χωρίζονταν μόνο από ένα δευτερόλεπτο!
Νικητές οι ταχύτατοι και με σωστή στρατηγική Αργυρίου-Πάσχος με Mitsubishi Lancer Evo IX (N4) και πίσω τους οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με την εντυπωσιακή Skoda Fabia S2000. Η μάχη μεταξύ τους συγκλονιστική, με τον Αργυρίου να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο 2ο πέρασμα ξαφνιάζοντας τον μεγάλο αντίπαλο του, η οποία ήταν αρκετή παρ όλη την επικράτηση του Καμπύλη στο 1ο και το 3ο πέρασμα της ειδικής.


Πιο πίσω δόθηκε άλλη μια μάχη μεταξύ των Ζακχαίου-Μιχελή (Honda Civic Type-R) και Τροβά-Κολλια (BMW M3 της E12). Εδώ ο Ζακχαίος ήταν κατά πολύ ταχύτερος, ειδικά στο νυχτερινό πέρασμα, όμως δυστυχώς είχε μια άσχημη  έξοδο αμέσως μετά το flying του νυχτερινού περάσματος. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί το πλήρωμα, ευτυχώς όχι σοβαρά. Έτσι οι Τροβάς-Κόλλιας τερμάτισαν 3οι, ακολουθούμενοι από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη με το όμορφο Opel Astra G (Ε11) οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι της F2. Δεύτεροι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 206 GT (A7) ενώ 3οι ήταν οι Κορνελάκης-Φακλάνας με το Peugeot 106 της Ν2. Αξιοσημείωτη η προσπάθεια των Μπούτσικου-Ιντζόγλου με Toyota Yaris (A5) που έχασαν την 3η θέση της F2 για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.


Στα ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία για άλλη μια χρονιά  τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα είχαμε μια ακόμα μάχη μεταξύ των 2 πρώτων που κρίθηκε σε 2,15 δευτερόλεπτα. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την Porsche 911 RSR κινήθηκαν πιο αργά από τους Παραδείση -  Ποιμενίδη με το Ford Escort RS2000 όμως οι δεύτεροι δέχθηκαν ποινή 10 δευτ. και έτσι νικητής αναδείχθηκε το πλήρωμα της Porsche. Πιο πίσω, 3οι οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης με BMW 2002ti.


Ο αγώνας τερμάτισε πανηγυρικά  αργά το βράδυ στην πλατεία των Θρακομακεδόνων και ολοκληρώθηκε με την απονομή ιδιαίτερα ζεστή αίθουσα του θεάτρου "Αρχέλαου". 
Το Σωματείο μας ευχαριστεί τους συμμετέχοντες, τους χορηγούς Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ, και την Car Center. Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Περιφέρεια Αττικής για την πολύ σημαντική βοήθεια που μας παρείχε στην διοργάνωση του Αγώνα. 

Ραντεβού στο επόμενο Athens Rally Sprint! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.