Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Athens Rally Sprint - Αυλαία ...


Για άλλη μια χρονιά μετά από έντονες προσπάθειες των Σωματείων μας, Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μια από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, ο Αγ. Μερκούριος, υποδέχθηκε 38 πληρώματα για το 5ο Athens Rally Sprint με έναν υπέροχο καιρό που βοήθησε θεατές και συμμετέχοντες να απολαύσουν τον αγώνα. Οι θεατές κατέκλυσαν την διαδρομή τα δύο ημερήσια περάσματα,όμως η νύχτα συνοδεύτηκε με ένα απρόσμενο τσουχτερό κρύο που βρήκε πολλούς απροετοίμαστους.
Μετά από τις προσπάθειες  στα τρία περάσματα της ειδικής -ένα εκ των οποίων νύχτα- οι δύο πρώτοι μετά από σαρανταπέντε δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα , χωρίζονταν μόνο από ένα δευτερόλεπτο!
Νικητές οι ταχύτατοι και με σωστή στρατηγική Αργυρίου-Πάσχος με Mitsubishi Lancer Evo IX (N4) και πίσω τους οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με την εντυπωσιακή Skoda Fabia S2000. Η μάχη μεταξύ τους συγκλονιστική, με τον Αργυρίου να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο 2ο πέρασμα ξαφνιάζοντας τον μεγάλο αντίπαλο του, η οποία ήταν αρκετή παρ όλη την επικράτηση του Καμπύλη στο 1ο και το 3ο πέρασμα της ειδικής.


Πιο πίσω δόθηκε άλλη μια μάχη μεταξύ των Ζακχαίου-Μιχελή (Honda Civic Type-R) και Τροβά-Κολλια (BMW M3 της E12). Εδώ ο Ζακχαίος ήταν κατά πολύ ταχύτερος, ειδικά στο νυχτερινό πέρασμα, όμως δυστυχώς είχε μια άσχημη  έξοδο αμέσως μετά το flying του νυχτερινού περάσματος. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί το πλήρωμα, ευτυχώς όχι σοβαρά. Έτσι οι Τροβάς-Κόλλιας τερμάτισαν 3οι, ακολουθούμενοι από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη με το όμορφο Opel Astra G (Ε11) οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι της F2. Δεύτεροι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 206 GT (A7) ενώ 3οι ήταν οι Κορνελάκης-Φακλάνας με το Peugeot 106 της Ν2. Αξιοσημείωτη η προσπάθεια των Μπούτσικου-Ιντζόγλου με Toyota Yaris (A5) που έχασαν την 3η θέση της F2 για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.


Στα ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία για άλλη μια χρονιά  τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα είχαμε μια ακόμα μάχη μεταξύ των 2 πρώτων που κρίθηκε σε 2,15 δευτερόλεπτα. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την Porsche 911 RSR κινήθηκαν πιο αργά από τους Παραδείση -  Ποιμενίδη με το Ford Escort RS2000 όμως οι δεύτεροι δέχθηκαν ποινή 10 δευτ. και έτσι νικητής αναδείχθηκε το πλήρωμα της Porsche. Πιο πίσω, 3οι οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης με BMW 2002ti.


Ο αγώνας τερμάτισε πανηγυρικά  αργά το βράδυ στην πλατεία των Θρακομακεδόνων και ολοκληρώθηκε με την απονομή ιδιαίτερα ζεστή αίθουσα του θεάτρου "Αρχέλαου". 
Το Σωματείο μας ευχαριστεί τους συμμετέχοντες, τους χορηγούς Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ, και την Car Center. Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Περιφέρεια Αττικής για την πολύ σημαντική βοήθεια που μας παρείχε στην διοργάνωση του Αγώνα. 

Ραντεβού στο επόμενο Athens Rally Sprint! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι