Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάβαση Ριτσώνας μετά το 1ο Σκέλος ...


Χωρίς απρόοπτα πραγματοποιήθηκε το πρώτο σκέλος αγώνα στην Ανάβαση Ριτσώνας, με την προσέλευση του κόσμου να είναι μεγάλη και τον καιρό σύμμαχο της οργάνωσης. Η κατάσταση στις περισσότερες κατηγορίες δεν έχει ξεκαθαρίσει, με τους οδηγούς να έχουν αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς για το τελευταίο σκέλος της δεύτερης ανάβασης του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος.
Έσπασε τα κοντέρ ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta, πραγματοποιώντας χρόνο 2:01.58! Σε τρελά …κέφια βρίσκεται αυτό το διήμερο ο Mario και μένει να δούμε που θα σταματήσει τα χρονόμετρα στο δεύτερο ανέβασμα. Πίσω του στη Formula Saloon βρίσκεται ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge, ο οποίος νιώθει καυτή την ανάσα του Κωνσταντίνου Λαζαρίδη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Στην FST2, οι Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) και Σταύρος Σταμέλος (Volkswagen Siroco) θα κονταροχτυπηθούν στο δεύτερο σκέλος, με τον Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra GTC) να είναι τρίτος.
Στην Ομάδα Α, ο πολυνίκης της Ανάβασης Ριτσώνας, Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escot WRC) ήταν ο πιο γρήγορος μετά το πρώτο ανέβασμα στη Ριτσώνα, χτίζοντας διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Παναγιώτη Λιώρη με ίδιο αυτοκίνητο. Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ακολουθεί τρίτος. Ο Αλέξανδρος Τσιόγκας ανέβηκε ταχύτατα και είναι επικεφαλής στην Α έως 2 Λίτρα, με τους Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16) και Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport) να είναι πίσω του.
Ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) είναι το αφεντικό στην Ομάδα Ν μετά το πρώτο σκέλος. Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα επιδιώξει να αντεπιτεθεί στη συνέχεια, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να είναι τρίτος. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R) είναι στην κορυφή, χωρίς να απειλείται από τον δεύτερο Ιωακείμ Θέο (Peugeot 106 S16) που προηγείται στη Ν2. Τρίτος είναι ο Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16). Άτυχος ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) έκανε δύο τετ-α-κε και μαζί έχασε τις ελπίδες για νίκη. 


Το …βιολί του ο Ρένος Αρβανιτάκης (Suzuki Swift) που απέκτησε διαφορά μεγαλύτερη των δύο δευτερολέπτων από τους διώκτες του στην Ομάδα Ε. Δεύτερος ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3), ενώ για μια θέση στο βάθρο θα παλέψουν οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106). 
Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSi, κατηγορία όπου το κάθε σκέλος μετράει ως ξεχωριστός αγώνας, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος επικράτησε του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Μίλτου Κύρκου, με το νεαρό οδηγό να θέλει να απαντήσει στο δεύτερο σκέλος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Φίλιππος Καλέσης που κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Σπύρο Γαλεράκη, ο οποίος δεν κινήθηκε άσχημα στη δεύτερή του συμμετοχή στους αγώνες. 
Στα Ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) οδεύει για άλλη μια επικράτηση, με τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Κωνσταντίνο Γιαννίκο (Ford Escort RS2000) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ