Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια στιγμή δόξας για το Regularity ...


H διεξαγωγή του «Διόνυσος Regularity Rally 2018» στο πλαίσιο της Ανάβασης Διονύσου ήταν μια γιορτή για τους αγωνιζόμενούς του, καθώς πριν από τις έξι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα το πέρασμά τους από την Πεντέλη χάρισε σ’ εκείνους το χειροκρότημα και στα πανέμορφα αυτοκίνητά τους το θαυμασμό, για πρώτη φορά, τόσων χιλιάδων θεατών!
Συνδυάζοντας για πρώτη φορά αγώνα του Regularity με έναν αγώνα ταχύτητας, οι διοργανωτές του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity 2018 προσπάθησαν να φέρουν το σπορ δίπλα στα αγωνιστικά Sporting - κι έτσι να στήσουν μια μεγάλη γιορτή για το Ιστορικό αυτοκίνητο. Και τέτοια ακριβώς ήταν, όπως φάνηκε από το θερμό χειροκρότημα για τους νικητές του Regularity στην κοινή βράβευση των δύο θεσμών, το ίδιο απόγευμα στο «Cine Αλίκη» της Νέας Μάκρης.
Παρότι κάθε νέο εγχείρημα αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του, κι έχει τα προβλήματα νεότητάς του -ειδικά συνδυαζόμενο με έναν άλλον, εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών αγώνα- που μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθήθηκε κι από τη βροχή που δυσχέρανε το έργο του, η οργάνωση φιλοδοξεί να υπάρξει και ανάλογη συνέχεια, με το κέρδος της ήδη υπάρχουσας, πια, εμπειρίας.
Στα αγωνιστικά, τώρα: ξεκινώντας από τη Νέα Μάκρη, και διασχίζοντας την Ανάβαση Διονύσου, στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν προς τον Ωρωπό και έπειτα πίσω στη Νέα Μάκρη, καλύπτοντας 6 Ειδικές Διαδρομές. Μετά από 10 χρονομετρήσεις, νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν ο Νίκος Αρβανίτης με συνοδηγό την Ιωάννα Χαραλαμπάκη στα καθίσματα της Lancia Fulvia Coupe (1972).


Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Μαθιός Μανσόλας τους ακολούθησαν με την Porsche 911 Carrera του 1980 και το βάθρο έκλεισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος και Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης με Morris Mini του 1967. Τα τρία πρώτα πληρώματα ήταν αντίστοιχα και αυτά που κέρδισαν τις κατηγορίες Η, Ι και G.
Στην Η δεύτεροι ήταν οι Δημήτρης και Πέτρος Αρβανίτης (Toyota Celica 1973, 4οι γενικής) και τρίτοι οι Γιώργος Κίκιζας και Σπύρος Δεσύλλας (Porsche 911 Carrera S 1972, 5οι γενικής). Τους Κονταράτο-Μανσόλα στην Ι ακολούθησαν οι Πασχαλίδης-Περπινιάς (Porsche 924) και Κορνελάκης-Κατράκη (Fiat 126 του 1977), ενώ στην G το βάθρο έκλεισαν οι 6οι γενικής Δημήτρης Σταυρόπουλος-Κωνσταντίνος Λιούρκας με BLMC Cooper S (1967) και οι Λιακωτίτης-Ντζουμάνης με Datsun 240Z (1971).
Όσο για τις ιδιαίτερες κατηγορίες J1-J2, στις οποίες οι νεότεροι αγωνιζόμενοι διαμορφώνουν το μέλλον του Regularity στη χώρα μας, ο Πέτρος Αλιμπέρτης με τη Βασιλική Κανέλλη και το Honda CRX του 1990 κέρδισαν -πετυχαίνοντας και την 9η θέση της γενικής- και τους ακολούθησαν οι Μέξης-Κούτρης (Alfa Romeo Sprint 1987) και οι Μπάμπαλης-Λαζαρίδης (Suzuki SJ410, 1984).


Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στον Δημήτρη Βαζάκα, καθότι συμμετείχε με το αρχαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, ένα υπέροχο Austin Healey Sprite του 1960 -και μάλιστα με λιγότερα από 1.000 κ.εκ.- καθώς και στους Δημήτρη Αυγουστίνο και Σωτήρη Δημόπουλο, που αγωνίστηκαν -και πέτυχαν μάλιστα την 15η θέση γενικής- έχοντας μόλις 500 κ.εκ. στη διάθεσή τους, στην ουρά του Fiat 500!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...