Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια στιγμή δόξας για το Regularity ...


H διεξαγωγή του «Διόνυσος Regularity Rally 2018» στο πλαίσιο της Ανάβασης Διονύσου ήταν μια γιορτή για τους αγωνιζόμενούς του, καθώς πριν από τις έξι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα το πέρασμά τους από την Πεντέλη χάρισε σ’ εκείνους το χειροκρότημα και στα πανέμορφα αυτοκίνητά τους το θαυμασμό, για πρώτη φορά, τόσων χιλιάδων θεατών!
Συνδυάζοντας για πρώτη φορά αγώνα του Regularity με έναν αγώνα ταχύτητας, οι διοργανωτές του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity 2018 προσπάθησαν να φέρουν το σπορ δίπλα στα αγωνιστικά Sporting - κι έτσι να στήσουν μια μεγάλη γιορτή για το Ιστορικό αυτοκίνητο. Και τέτοια ακριβώς ήταν, όπως φάνηκε από το θερμό χειροκρότημα για τους νικητές του Regularity στην κοινή βράβευση των δύο θεσμών, το ίδιο απόγευμα στο «Cine Αλίκη» της Νέας Μάκρης.
Παρότι κάθε νέο εγχείρημα αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του, κι έχει τα προβλήματα νεότητάς του -ειδικά συνδυαζόμενο με έναν άλλον, εντελώς διαφορετικών προδιαγραφών αγώνα- που μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση δεν βοηθήθηκε κι από τη βροχή που δυσχέρανε το έργο του, η οργάνωση φιλοδοξεί να υπάρξει και ανάλογη συνέχεια, με το κέρδος της ήδη υπάρχουσας, πια, εμπειρίας.
Στα αγωνιστικά, τώρα: ξεκινώντας από τη Νέα Μάκρη, και διασχίζοντας την Ανάβαση Διονύσου, στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν προς τον Ωρωπό και έπειτα πίσω στη Νέα Μάκρη, καλύπτοντας 6 Ειδικές Διαδρομές. Μετά από 10 χρονομετρήσεις, νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν ο Νίκος Αρβανίτης με συνοδηγό την Ιωάννα Χαραλαμπάκη στα καθίσματα της Lancia Fulvia Coupe (1972).


Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Μαθιός Μανσόλας τους ακολούθησαν με την Porsche 911 Carrera του 1980 και το βάθρο έκλεισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος και Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης με Morris Mini του 1967. Τα τρία πρώτα πληρώματα ήταν αντίστοιχα και αυτά που κέρδισαν τις κατηγορίες Η, Ι και G.
Στην Η δεύτεροι ήταν οι Δημήτρης και Πέτρος Αρβανίτης (Toyota Celica 1973, 4οι γενικής) και τρίτοι οι Γιώργος Κίκιζας και Σπύρος Δεσύλλας (Porsche 911 Carrera S 1972, 5οι γενικής). Τους Κονταράτο-Μανσόλα στην Ι ακολούθησαν οι Πασχαλίδης-Περπινιάς (Porsche 924) και Κορνελάκης-Κατράκη (Fiat 126 του 1977), ενώ στην G το βάθρο έκλεισαν οι 6οι γενικής Δημήτρης Σταυρόπουλος-Κωνσταντίνος Λιούρκας με BLMC Cooper S (1967) και οι Λιακωτίτης-Ντζουμάνης με Datsun 240Z (1971).
Όσο για τις ιδιαίτερες κατηγορίες J1-J2, στις οποίες οι νεότεροι αγωνιζόμενοι διαμορφώνουν το μέλλον του Regularity στη χώρα μας, ο Πέτρος Αλιμπέρτης με τη Βασιλική Κανέλλη και το Honda CRX του 1990 κέρδισαν -πετυχαίνοντας και την 9η θέση της γενικής- και τους ακολούθησαν οι Μέξης-Κούτρης (Alfa Romeo Sprint 1987) και οι Μπάμπαλης-Λαζαρίδης (Suzuki SJ410, 1984).


Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στον Δημήτρη Βαζάκα, καθότι συμμετείχε με το αρχαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, ένα υπέροχο Austin Healey Sprite του 1960 -και μάλιστα με λιγότερα από 1.000 κ.εκ.- καθώς και στους Δημήτρη Αυγουστίνο και Σωτήρη Δημόπουλο, που αγωνίστηκαν -και πέτυχαν μάλιστα την 15η θέση γενικής- έχοντας μόλις 500 κ.εκ. στη διάθεσή τους, στην ουρά του Fiat 500!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .