Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental και η KAMAZ-Master ...


Το Σάββατο 27 Ιανουαρίου, το πλήρωμα του Eduard Nikolaev, από την ομάδα KAMAZ-Master πέρασε τη γραμμή τερματισμού του Dakar Rally 2018, στην Cordoba της Αργεντινής, καταλαμβάνοντας την 1η θέση στην κατηγορία των φορτηγών. Το πλήρωμα τερμάτισε σχεδόν 4 ώρες μπροστά από τους ανταγωνιστές τής 2ης θέσης, ολοκληρώνοντας τα 14 stages του αγώνα, σε 54 ώρες, 57 λεπτά και 37 δεύτερα. Αν και η KAMAZ-Master δεν επανέλαβε το περσινό νικητήριο ένα-δύο στην κατηγορία των φορτηγών,  πέτυχε ακόμη μια 1η νίκη με τον Nikolaev, και μια 3η νίκη με τον Airat Mardeev και το Kamaz-Master πλήρωμά του.
Η KAMAZ-Master, γι΄ ακόμη μια χρονιά συνεργάστηκε με την Continental, για την κάλυψη των αναγκών της σε ελαστικά, κατά την αγωνιστική φάση του Dakar. Εκτός από τα construction ελαστικά Continental HCS 14.00R20, τα οχήματα της KAMAZ-Master «φόραγαν» και τα συστήματα ελέγχου πίεσης και θερμοκρασίας ContiPressureCheck. 
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα συστήματα αυτά δεν ήταν τροποποιημένα για τον αγώνα, αλλά ακριβώς τα ίδια (standard units) που είναι εγκατεστημένα και σε εμπορικά οχήματα.  


“Χρησιμοποιήσαμε πολύ αποτελεσματικά τα οφέλη  από τα συστήματα του ContiPressureCheck,” σχολιάσε ο αρχηγός της KAMAZ-Master, Eduard Nikolaev. “Οι πληροφορίες από τους αισθητήρες μάς έδωσαν τη δυνατότητα να επιλέξουμε τη σωστή αγωνιστική τακτική: Μερικές φορές επιλέγαμε να μη σταματάμε, αν και είχαμε διάτρηση στο ελαστικό, διότι οι μετρήσεις έδειχναν ότι η πίεση ήταν ακόμη ελέγξιμη και αρκετή, ώστε να τερματίσουμε τον αγώνα. Η δυνατότητα να ελέγχουμε τη θερμοκρασία των ελαστικών και να μην επιτρέπουμε την καταστροφή τους είναι ζωτικής σημασίας για την ομάδα. Χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά ενεργά το ContiPressureCheck στον αγώνα Silk Way 2017 και αμέσως αισθανθήκαμε την τεράστια σημασία των δεδομένων για την κατάσταση των ελαστικών και, κατ΄επέκταση, για την αγωνιστική μας απόδοση!» 
Ο Constantin Batsch, Αντιπρόεδρος του τμήματος Ελαστικών Φορτηγών της Continental, αναφέρει ότι «Η νίκη της KAMAZ-Master στο Dakar Rally 2018 σημαίνει πολλά για την εταιρεία. Η εμπειρία που η Continental αποκόμισε από τη συνεργασία με την KAMAZ-Master είναι πολύτιμη για τους μηχανικούς της, καθώς τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα υποβλήθηκαν σε ακραίες συνθήκες και φορτία, πέρα από αυτά που συναντάμε στις standard δοκιμές. Το  Dakar 2018 ξεκάθαρα αποδεικνύει την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία των ελαστικών Continental αλλά και των λύσεων εκτεταμένης κινητικότητας που προσφέρουμε γι’ αυτά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ