Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κοινωνικός Διάλογος ...


Μετά από έντονες και απαιτητικές διαπραγματεύσεις που πραγματοποιήθηκαν σε πνεύμα συνεργασίας, η Διοίκηση και τρία από τα πέντε συνδικάτα – UGT, CCOO και ACUMAGME – που αντιπροσωπεύουν το 75% των εργαζομένων, κατέληξαν σε συμφωνία κοινωνικού πλαισίου στο εργοστάσιο της Zaragoza για τα επόμενα 5 χρόνια, που επικυρώθηκε σήμερα από την πλειοψηφία των εργαζομένων. Σε άσκηση υπευθυνότητας, αμφότερα τα μέρη κατανόησαν, ότι η ανταγωνιστικότητα και η απόδοση έναντι των υπολοίπων εργοστασίων του Ομίλου PSA, αλλά και των παραγωγικών μονάδων του ανταγωνισμού, είναι ο μόνος τρόπος για την εξασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος. 
Αυτή η συμφωνία κοινωνικού πλαισίου για το εργοστάσιο της Zaragoza αποτελεί τμήμα του σχεδίου PACE! της εταιρίας και θα συμβάλλει στην επαναφορά της Opel/Vauxhall στην κερδοφορία μέχρι το 2020, που είναι και ο στόχος. Επίσης θα υποστηρίξει το εργοστάσιο στην επίτευξη του απαραίτητου επιπέδου απόδοσης.
Θα ισχύσει για το διάστημα μεταξύ 1ης Ιανουαρίου, 2018 και 31 Δεκεμβρίου, 2022 και περιλαμβάνει συγκράτηση μισθών, μεταβλητές αποδοχές που συνδέονται με τους δείκτες επιχειρηματικής απόδοσης και τις επιδόσεις κάθε εργαζομένου, αύξηση των ωρών εργασίας, προσαρμογή εργασιακών πρακτικών και λειτουργικής ευελιξίας σε μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές συνθήκες και δέσμευση στην ενασχόληση με την  αναζωογόνηση του εργατικού δυναμικού.
Από το 1982, στο εργοστάσιο της Zaragoza έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 13 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια σετ εξαρτημάτων. Πέρυσι, απασχολήθηκαν εκεί 5.389 άτομα (31 Δεκεμβρίου, 2017) και κατασκεύασαν 382.425 οχήματα – αύξηση 6% συγκριτικά με το 2016. Για πέμπτη συνεχή χρονιά, το εργοστάσιο της Zaragoza έχει βελτιώσει τους όγκους παραγωγής και θα συνεχίσει την προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της παραγωγικότητας. Το 2017, το εργοστάσιο της Zaragoza κατασκεύασε τα μοντέλα Opel Corsa (196.424 μονάδες), Opel Mokka X (68.172 μονάδες), Opel Crossland X (62.885 μονάδες από τον Απρίλιο), Citroën C3 Aircross (37.034 μονάδες από τον Αύγουστο) και Opel Meriva (17.919 μονάδες μέχρι το Μάρτιο).
Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής εντάσσεται στο βιομηχανικό συγκρότημα του Groupe PSA στην Ισπανία μαζί με τις μονάδες των Βίγο και Μαδρίτης. Με τη νέα συμφωνία, ο Όμιλος PSA ενισχύει τη θέση του σαν βιομηχανικός ηγέτης στη χώρα. Το 2017, 876.672 οχήματα 12 διαφορετικών μοντέλων προήλθαν από τα κέντρα παραγωγής των Βίγο, Σαραγόσα και Μαδρίτης, αριθμός που καθιστά το Group κορυφαίο κατασκευαστή αυτοκινήτων στην Ισπανία, με μερίδιο 31% επί του συνόλου παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ένα στα τρία οχήματα που παράγονται στη χώρα προέρχεται από τα εργοστάσια του Groupe PSA. Το 86,8% της Ισπανικής παραγωγής του Groupe PSA εξάγεται στη διεθνή αγορά, σε ένα τομέα όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, που αντιπροσωπεύει το 10% του εθνικού ΑΕΠ.
«Κάνουμε ένα σημαντικό βήμα ενίσχυσης της απόδοσης του εργοστασίου. Μέσα σε τρεις δεκαετίες στην ιστορία της Ισπανίας, η ωριμότητα του κοινωνικού διαλόγου και οι ιστορικές αξίες του εργοστασίου της Σαραγόσα, ήταν βασικοί μοχλοί για να ξεπεραστεί μία περίπλοκη κατάσταση» δήλωσε ο Antonio Cobo, Διευθυντής Εργοστασίου της Σαραγόσα.
«Με την παρούσα συμφωνία, τα πλεονεκτήματα του εργοστασίου και τη δέσμευση των εργαζομένων διασφαλίζουμε το μέλλον του. Η ανταγωνιστική σύμβαση εργασίας είναι προϋπόθεση για οποιαδήποτε μελλοντική επένδυση και τα μελλοντικά μοντέλα» δήλωσε ο Rémi Girardon, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, στον τομέα Παραγωγής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α