Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κοινωνικός Διάλογος ...


Μετά από έντονες και απαιτητικές διαπραγματεύσεις που πραγματοποιήθηκαν σε πνεύμα συνεργασίας, η Διοίκηση και τρία από τα πέντε συνδικάτα – UGT, CCOO και ACUMAGME – που αντιπροσωπεύουν το 75% των εργαζομένων, κατέληξαν σε συμφωνία κοινωνικού πλαισίου στο εργοστάσιο της Zaragoza για τα επόμενα 5 χρόνια, που επικυρώθηκε σήμερα από την πλειοψηφία των εργαζομένων. Σε άσκηση υπευθυνότητας, αμφότερα τα μέρη κατανόησαν, ότι η ανταγωνιστικότητα και η απόδοση έναντι των υπολοίπων εργοστασίων του Ομίλου PSA, αλλά και των παραγωγικών μονάδων του ανταγωνισμού, είναι ο μόνος τρόπος για την εξασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος. 
Αυτή η συμφωνία κοινωνικού πλαισίου για το εργοστάσιο της Zaragoza αποτελεί τμήμα του σχεδίου PACE! της εταιρίας και θα συμβάλλει στην επαναφορά της Opel/Vauxhall στην κερδοφορία μέχρι το 2020, που είναι και ο στόχος. Επίσης θα υποστηρίξει το εργοστάσιο στην επίτευξη του απαραίτητου επιπέδου απόδοσης.
Θα ισχύσει για το διάστημα μεταξύ 1ης Ιανουαρίου, 2018 και 31 Δεκεμβρίου, 2022 και περιλαμβάνει συγκράτηση μισθών, μεταβλητές αποδοχές που συνδέονται με τους δείκτες επιχειρηματικής απόδοσης και τις επιδόσεις κάθε εργαζομένου, αύξηση των ωρών εργασίας, προσαρμογή εργασιακών πρακτικών και λειτουργικής ευελιξίας σε μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές συνθήκες και δέσμευση στην ενασχόληση με την  αναζωογόνηση του εργατικού δυναμικού.
Από το 1982, στο εργοστάσιο της Zaragoza έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 13 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια σετ εξαρτημάτων. Πέρυσι, απασχολήθηκαν εκεί 5.389 άτομα (31 Δεκεμβρίου, 2017) και κατασκεύασαν 382.425 οχήματα – αύξηση 6% συγκριτικά με το 2016. Για πέμπτη συνεχή χρονιά, το εργοστάσιο της Zaragoza έχει βελτιώσει τους όγκους παραγωγής και θα συνεχίσει την προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της παραγωγικότητας. Το 2017, το εργοστάσιο της Zaragoza κατασκεύασε τα μοντέλα Opel Corsa (196.424 μονάδες), Opel Mokka X (68.172 μονάδες), Opel Crossland X (62.885 μονάδες από τον Απρίλιο), Citroën C3 Aircross (37.034 μονάδες από τον Αύγουστο) και Opel Meriva (17.919 μονάδες μέχρι το Μάρτιο).
Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής εντάσσεται στο βιομηχανικό συγκρότημα του Groupe PSA στην Ισπανία μαζί με τις μονάδες των Βίγο και Μαδρίτης. Με τη νέα συμφωνία, ο Όμιλος PSA ενισχύει τη θέση του σαν βιομηχανικός ηγέτης στη χώρα. Το 2017, 876.672 οχήματα 12 διαφορετικών μοντέλων προήλθαν από τα κέντρα παραγωγής των Βίγο, Σαραγόσα και Μαδρίτης, αριθμός που καθιστά το Group κορυφαίο κατασκευαστή αυτοκινήτων στην Ισπανία, με μερίδιο 31% επί του συνόλου παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ένα στα τρία οχήματα που παράγονται στη χώρα προέρχεται από τα εργοστάσια του Groupe PSA. Το 86,8% της Ισπανικής παραγωγής του Groupe PSA εξάγεται στη διεθνή αγορά, σε ένα τομέα όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, που αντιπροσωπεύει το 10% του εθνικού ΑΕΠ.
«Κάνουμε ένα σημαντικό βήμα ενίσχυσης της απόδοσης του εργοστασίου. Μέσα σε τρεις δεκαετίες στην ιστορία της Ισπανίας, η ωριμότητα του κοινωνικού διαλόγου και οι ιστορικές αξίες του εργοστασίου της Σαραγόσα, ήταν βασικοί μοχλοί για να ξεπεραστεί μία περίπλοκη κατάσταση» δήλωσε ο Antonio Cobo, Διευθυντής Εργοστασίου της Σαραγόσα.
«Με την παρούσα συμφωνία, τα πλεονεκτήματα του εργοστασίου και τη δέσμευση των εργαζομένων διασφαλίζουμε το μέλλον του. Η ανταγωνιστική σύμβαση εργασίας είναι προϋπόθεση για οποιαδήποτε μελλοντική επένδυση και τα μελλοντικά μοντέλα» δήλωσε ο Rémi Girardon, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, στον τομέα Παραγωγής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...