Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης» ...


Στην «Μοραΐτικη γη» θα διεξαχθεί η 9η εκδοχή του Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης».
Τα στελέχη των δύο κορυφαίων λεσχών κλασσικού αυτοκινήτου (ΦΙΛ.Π.Α. και  Σ.Ι.Σ.Α.),  υπόσχονται σε όλους, ότι το 9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης», που ξεκινάει το Σάββατο 3 Μαρτίου από τον Παλαιό Ισθμό της Κορίνθου, και τερματίζει την Κυριακή 4 Μαρτίου στην πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους την φιλόξενη πόλη του Ναυπλίου, θα είναι το καλύτερο από όσα έχουν γίνει έως τώρα.
Στην Πελοπόννησο λοιπόν, περνώντας από πόλεις και τοποθεσίες ιδιαιτέρου κάλους όπως της Νεμέας, Λεβιδίου, Χιονοδρομικό Μαίναλου, Δημητσάνας, Στεμνίτσας, Μεγαλόπολης, θα καταλήξει στο ξενοδοχείο «Elite» για την ολοκλήρωση της 1ης ημέρας στην Καλαμάτα.
 Την επομένη τα πληρώματα, καλούνται να κάνουν ουσιαστικά τον γύρο της Μάνης. Αρεόπολη, Γερολιμένας, Γύθειο, Γεράκι,  Κοσμάς, Λεωνίδιο, Παράλιο Άστρος και τερματίζουν στο Ναύπλιο.
Έτσι κάπως θα κυλίσει το 1ο  «Μεγάλο» Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στα Πρωταθλήματα ΦΙΛ.Π.Α. και  Σ.Ι.Σ.Α. και είναι ο 1ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Φέτος το 9ο Ράλλυ Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης» σπάει και το ρεκόρ συμμετοχών. Τα 85+ πληρώματα καλούνται να κάνουν περίπου 750 χλμ απλών και ειδικών διαδρομών στις δύο ημέρες που διαρκεί. Να υπενθυμίσουμε ότι, οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «Κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «Πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες «ειδικές» διαδρομές. 
Στο 9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης», θα ξεκινήσει και ο θεσμός «Master Trophy». Στον συγκεκριμένο θεσμό «επί λόγω τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.
Για πληροφορίες και τον Ειδικό Κανονισμό μπορείτε να ενημερώνεστε από τις γραμματείες και τις ιστοσελίδες των δύο λεσχών www.philpa.gr και www.sisa.gr  και από την σελίδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. στο facebook και στην διεύθυνση: https://www.facebook.com/p.p.f.2018/  

Οι συμμετοχές ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο