Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας ...


Για 9η συνεχή χρονιά οι δύο κορυφαίες λέσχες,  ΦΙΛ.Π.Α. και  Σ.Ι.Σ.Α. συνδιοργανώνουν  το  «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», που φέτος θα διεξαχθεί στις 3 και 4 Μαρτίου 2018 στην Πελοπόννησο και είναι αφιερωμένο στην μνήμη του «Μεγάλου Απόντα»,  Θανάση Χαρμάνη.
Πρόκειται για το πρώτο «Μεγάλο» Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στα Πρωταθλήματα των ΦΙΛ.ΠΑ και  Σ.Ι.Σ.Α. καθώς επίσης και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, αναμένεται να συμμετάσχουν περισσότερες  από 60 συμμετοχές με πολύ αξιόμαχα  ιστορικά αυτοκίνητα, σε κλασσικές «ειδικές» & απαιτητικές «απλές» διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου με  διανυκτέρευση στην Καλαμάτα.  
Δεκτά να συμμετάσχουν είναι  πληρώματα με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως 31/12/1988 για τα οποία έχει εκδοθεί Πιστοποιητικό Αναγνώρισης FIVA ή FIA,  καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος πού ανήκουν στην κατηγορία “potentially historic” της FIVA, κατασκευής 1/1/1989 - 31/12/1998. 
Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «Κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «Πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες «ειδικές» διαδρομές. 
Στο «9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας» θα ξεκινήσει και ο θεσμός που έχει προαγγελθεί με την προκήρυξη του Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, η νέα κατηγορία «Master Trophy». Στον συγκεκριμένο θεσμό «επί λόγο τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον τα «κλασσικά». Συγκεκριμένα το μόνο που επιτρέπετε να χρησιμοποιεί το πλήρωμα, είναι το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.
ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ για διμελές πλήρωμα με διαμονή σε δίκλινο δωμάτιο = Μέλη 300€, Μη Μέλη 320€
ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ για δηλώσεις συμμετοχής έως 12/2/2018, ώρα 21:00 = Μέλη 260€, Μη Μέλη 280€
Το παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνει: 
α) έξοδα & έντυπα του αγώνα, 
β) μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο «Elite» (http://elite.com.gr/en/)στη Καλαμάτα, 
γ) συμμετοχή σε όλες τις εκδηλώσεις του αγώνα και στην δεξίωση απονομής επάθλων, 
δ) ασφάλεια αστικής ευθύνης προς τρίτους.
Για πληροφορίες και τον Ειδικό Κανονισμό μπορείτε να ενημερώνεστε από τις γραμματείες και τις ιστοσελίδες των δύο λεσχών www.philpa.gr και www.sisa.gr  και από την σελίδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛ.ΠΑ στο facebook και στην διεύθυνση: ΕΔΩ!  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...