Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας ...


Για 9η συνεχή χρονιά οι δύο κορυφαίες λέσχες,  ΦΙΛ.Π.Α. και  Σ.Ι.Σ.Α. συνδιοργανώνουν  το  «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», που φέτος θα διεξαχθεί στις 3 και 4 Μαρτίου 2018 στην Πελοπόννησο και είναι αφιερωμένο στην μνήμη του «Μεγάλου Απόντα»,  Θανάση Χαρμάνη.
Πρόκειται για το πρώτο «Μεγάλο» Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στα Πρωταθλήματα των ΦΙΛ.ΠΑ και  Σ.Ι.Σ.Α. καθώς επίσης και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, αναμένεται να συμμετάσχουν περισσότερες  από 60 συμμετοχές με πολύ αξιόμαχα  ιστορικά αυτοκίνητα, σε κλασσικές «ειδικές» & απαιτητικές «απλές» διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου με  διανυκτέρευση στην Καλαμάτα.  
Δεκτά να συμμετάσχουν είναι  πληρώματα με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως 31/12/1988 για τα οποία έχει εκδοθεί Πιστοποιητικό Αναγνώρισης FIVA ή FIA,  καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος πού ανήκουν στην κατηγορία “potentially historic” της FIVA, κατασκευής 1/1/1989 - 31/12/1998. 
Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «Κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «Πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες «ειδικές» διαδρομές. 
Στο «9ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας» θα ξεκινήσει και ο θεσμός που έχει προαγγελθεί με την προκήρυξη του Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, η νέα κατηγορία «Master Trophy». Στον συγκεκριμένο θεσμό «επί λόγο τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον τα «κλασσικά». Συγκεκριμένα το μόνο που επιτρέπετε να χρησιμοποιεί το πλήρωμα, είναι το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.
ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ για διμελές πλήρωμα με διαμονή σε δίκλινο δωμάτιο = Μέλη 300€, Μη Μέλη 320€
ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ για δηλώσεις συμμετοχής έως 12/2/2018, ώρα 21:00 = Μέλη 260€, Μη Μέλη 280€
Το παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνει: 
α) έξοδα & έντυπα του αγώνα, 
β) μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο «Elite» (http://elite.com.gr/en/)στη Καλαμάτα, 
γ) συμμετοχή σε όλες τις εκδηλώσεις του αγώνα και στην δεξίωση απονομής επάθλων, 
δ) ασφάλεια αστικής ευθύνης προς τρίτους.
Για πληροφορίες και τον Ειδικό Κανονισμό μπορείτε να ενημερώνεστε από τις γραμματείες και τις ιστοσελίδες των δύο λεσχών www.philpa.gr και www.sisa.gr  και από την σελίδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛ.ΠΑ στο facebook και στην διεύθυνση: ΕΔΩ!  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-