Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ο Σεμινάριο Ασφαλείας ΟΜΑΕ ...


Ένα ακόμη βήμα προς τον άμεσο στόχο της επείγουσας αναβάθμισης της γνώσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση των αγωνιστικών ατυχημάτων αποτέλεσε το άκρως επιτυχημένο -για δεύτερη συνεχή χρονιά- Σεμινάριο Ασφαλείας στην αγωνιστική οδήγηση, που διεξήχθη την Κυριακή 25/2 στις εγκαταστάσεις της ΟΜΑΕ στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.
Το Σεμινάριο, που διοργάνωσε -μένοντας πιστή στην περσινή της δέσμευση να υπάρξει συνέχεια- η Επιτροπή Ασφάλειας της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, παρακολούθησαν περίπου 80 οδηγοί, συνοδηγοί, στελέχη και φίλοι των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, ακούγοντας εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις από όλους τους εισηγητές.
Θέμα του Σεμιναρίου, υπενθυμίζουμε, ήταν τα μέτρα και μέσα ασφάλειας, οι συνθήκες και καταστάσεις που επικρατούν στο αγωνιστικό αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του αγώνα και οι αντιδράσεις του οδηγού κατά την διάρκεια της αγωνιστικής οδήγησης.
Κεντρική εκδήλωση της ημέρας ήταν η επίδειξη άμεσης επέμβασης του Πυροσβεστικού Σώματος στο σημείο του ατυχήματος. Με την ευγενική αρωγή του 9ου Πυροσβεστικού Σταθμού Αθηνών, ο Πυραγός Νεκτάριος Ορφανός, ο Πυρονόμος Γιάννης Αγαλιώτης και ο Πυροσβέστης Αθανάσιος Ρωμανός προχώρησαν σε επίδειξη απεγκλωβισμού των επιβατών του αυτοκινήτου που ενεπλάκη στο ατύχημα. 
Στη διάρκεια της επίδειξης οι άνδρες του 9ου Σταθμού προχώρησαν στις λεπτομερείς επεξηγήσεις κάθε κίνησης που εφαρμόζεται, βάσει πρωτοκόλλου ειδικού για κάθε περίσταση. Με τον τρόπο αυτό έδειξαν στους θεατές του Σεμιναρίου τις ιδιαιτερότητες και τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζει, με σθένος και πάντοτε με θαυμαστή αποτελεσματικότητα, το Πυροσβεστικό Σώμα στις περιπτώσεις σφοδρών ατυχημάτων, σώζοντας αναρίθμητες ανθρώπινες ζωές.


Το Σεμινάριο συνεχίστηκε στο εσωτερικό των εγκαταστάσεων της ΟΜΑΕ. Εκεί, ο Κίμων Κυριλλίδης και ο Απόστολος Πάλλας ανέπτυξαν στους παρευρισκόμενους πλήθος σημαντικών θεμάτων ασφάλειας του πληρώματος. Μεταξύ άλλων: η  θέση οδήγησης, ο εξοπλισμός ασφαλείας και η σωστή χρήση του, οι αντιδράσεις του πληρώματος ή του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος, η τεχνολογία του εξοπλισμού ασφαλείας του οχήματος και  του ατομικού εξοπλισμού των οδηγών/συνοδηγών, συμβουλές πρώτων βοηθειών και δράσεων σε περίπτωση τραυματισμού.
Τις συμβουλές πρώτων βοηθειών, καθώς και όλων των άμεσων ενεργειών που πρέπει να γίνονται σε περίπτωση ατυχήματος, εμπλούτισε και ο επόμενος ομιλητής, ο ιατρός Νίκος Παππάς - μέλος της Ιατρικής Επιτροπής και επίσης της Επιτροπής Ασφαλείας της ΟΜΑΕ. 


Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Δημήτρης Μιχελακάκης, ευχαρίστησε το Πυροσβεστικό Σώμα, τους εισηγητές και τους παρευρισκόμενους και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το ενδιαφέρον και την επιτυχία του Σεμιναρίου Ασφαλείας - ενός τομέα που, όπως επανέλαβε, αποτελεί τον ύψιστης σημασίας σκοπό της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, και την πρώτη προτεραιότητα στη διοργάνωση κάθε αγώνα αυτοκινήτου στη χώρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ