Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασφαλώς από Αλμυρό ...


Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του κυπέλλου ασφάλτου (που αλλάζει μορφή και πάλι για το 2018) δεν μπορούμε παρά να παρατηρήσουμε πως η πλειοψηφία των διακριθέντων στο κύπελλο ασφάλτου του 2017 κατάφεραν να φτάσουν στον στόχο τους χάρις και στην πολύ καλή επίδοση τους στο Rally Αλμυρός 2017.
Ειδικά το 2017 που το Rally Αλμυρός ήταν ο μοναδικός αγώνας σε αυτήν την έκδοση του κυπέλλου ασφάλτου (που κράτησε μόλις δύο χρόνια) που είχε την τιμή να φιλοξενήσει πληρώματα και από τα τρία κύπελλα ασφάλτου (Βορείου,Νοτίου και Κρήτης) με εξαίρεση τους τελικούς κυπέλλων 2016 & 2017.
Έτσι με ιδιαίτερη τιμή είδαμε αθλητές που συμμετείχαν στον αγώνα να διακρίνονται και να κατατάσσονται αρκετά ψηλά τόσο στην κατάταξη του πανελληνίου κυπέλλου όσο και στις επιμέρους κατατάξεις των περιφερειακών κυπέλλων.
Ξεκινώντας από την τελική βαθμολογία βρίσκουμε τους τρίτους του αγώνα Ποσειδών Γορίτσα και Αποστόλης Σπύρου να πλασαρίζονται ο μεν πρώτος στην τέταρτη θέση οδηγών του κυπέλλου ο δε δεύτερος στην χαμηλότερη θέση του βάθρου του αντίστοιχου των συνοδηγών.
Στην κατηγορία της F2 το rally Αλμυρός έχει την τιμητική του αφού ούτε λίγο ούτε πολύ η δεκάδα της τελικής κατάταξης φιλοξένησε έξι πληρώματα με τις θέσεις 4 και 5 να ανήκουν στους Βόρειους team mates Νίκο Βάτσο/Χρήστο Θεοφανίδη και Σίμο Θεοφανίδη/Λευτέρη Μαύρο,ενώ τις θέσεις 7 εώς 10 κατέλαβαν οι τοπικοί Θανάσης Τσιτσιγιάννης/Γρηγόρης Κορίνθιος , οι Κρητικοί Ανδρέας Περράκης/Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης ,οι Αθηναίοι Μαρίνος Μπενούκας/Χρήστος Μουρκάκης και οι Πατρινοί Ανδρέας Μαργαρώνης/Μιχάλης Αφαλωνιάτης δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι το Rally Αλμυρός 2017 αποτέλεσε πόλο έλξης για πληρώματα απ’όλη την Ελλάδα.
Περνώντας στις επιμέρους κατηγορίες στην C2 οι Ποσειδών Γορίτσας και Αποστόλης Σπύρου κατέκτησαν την τρίτη θέση στα κύπελλα οδηγών και συνοδηγών ενώ και οι Γιώργος Γεροδήμος/Γρηγόρης Σωτηρίου θα μπορούσαν να έχουν πλασαριστεί αρκετά ψηλά αν δεν υπήρχαν οι παράμετροι της τελικής βαθμολογίας
Στην ενοποιημένη κατηγορία C3+C4 οι Ανδρέας Περράκης/Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης ανέβηκαν στην τρίτη θέση του κυπέλλου ακολουθούμενοι κατά πόδας από τους Νίκο Βάτσο/Χρήστο Θεοφανίδη ενώ οι Αχιλλέας Λάκης/Βασίλης Τριανταφυλλίδης θα μπορούσαν υπό προυποθέσεις να πλασαριστούν και αυτοί αρκετά ψηλά
Στην κατηγορία C5 οι Σίμος Θεοφανίδης/Λευτέρης Μαύρος κατέκτησαν την δεύτερη θέση στην τελική βαθμολογία μετά από μάχη που είχαν όλη την χρονιά με τον Θανάση Τσιτσιγιάννη που ανέβηκε στην τρίτη των οδηγών αν και αναγκάστηκε στο μέσο της χρονιάς να αλλάξει συνοδηγό με τους Αλεξία Τσιτσιγιάννη και Γρηγόρη Κορίνθιο να μοιράζονται το δεξί κάθισμα και τον τελευταίο να πλασαρίζεται τελικά στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας των συνοδηγών.Την πέμπτη θέση στους οδηγούς κατέκτησε ο Ανδρέας Μαργαρώνης με τον συνοδηγό του Μιχάλη Αφαλωνιάτη να πλασαρίζεται τέταρτος σε μία χρονιά που η τύχη τους γύρισε θεαματικά την πλάτη.
Στην κατηγορία C6 ο μεγάλος νικητής του αγώνα Μαρίνος Μπενούκας κατέκτησε την δεύτερη θέση του κυπέλλου όταν στον τελικό είχε την στιγμή του με τον συνοδηγό του Χρήστο Μουρκάκη να αναδεικνύεται κυπελλούχος συνοδηγών ασφάλτου για το 2017.Στην τρίτη θέση κατατάχθηκαν οι Κώστας Πολυχρονόπουλος/Μαριάννα Χριστογιαννούλα σε μία χρονιά που είχε τα πάνω και τα κάτω της για το πλήρωμα από την Αθήνα.Τέταρτη θέση τελικά για τον Παύλο Μπαξεβανάκη που πλήρωσε την αλλαγή αυτοκινήτου και κατηγορίας μεσούσης της αγωνιστικής χρονιάς.
Στο περιφερειακό κύπελλο Κρήτης η τρομερή επίδοση των Ανδρέα Περράκη/Κωνσταντίνο Κουρουγκιαούρη με το Peugeot 206 τους έφερε στην τέταρτη θέση της κατηγορία F2.
Στο περιφερειακό κύπελλο Νοτίου Ελλάδας στην F2 οι Μαρίνος Μπενούκας/ Χρήστος Μουρκάκης με το Peugeot 106 N2 κατάφεραν να τερματίσουν στην πέμπτη θέση ακολουθούμενοι από τους Ανδρέα Μαργαρώνη/Μιχάλη Αφαλωνιάτη με Citroen Saxo A6 σε μία άτυχη χρονιά.Άτυχη ήταν η χρονιά και για τους μεγάλους νικητές του αγώνα Γιάννη Πλάγο/Άλκη Ρέντη με Honda Civic Type-R που με μόλις ένα αποτέλεσμα στον θεσμό πλασαρίστηκαν στην όγδοη θέση ενώ την δεκάδα έκλεισε ένα ακόμα Ν2 το Citroen Saxo των Κώστα Πολυχρονόπουλο/Μαριάννας Χριστογιαννούλα
Στην C5 οι Ανδρέας Μαργαρώνης/Μιχάλης Αφαλωνιάτης με Citroen Saxo τερμάτισαν στην τρίτη θέση του κυπέλλου έχοντας κάνει ένα εκπληκτικό αγώνα στον Αλμυρό κάτι που τους έδωσε για πρώτη φορά τη νίκη ειδικής διαδρομής σε επίπεδο γενικής κατάταξης και την δεύτερη θέση γενικής κατάταξης στον συγκεκριμένο αγώνα.
Στην C6 στο βάθρο των νικητών βρίσκουμε δύο πληρώματα που διακρίθηκαν στο rally Αλμυρός 2017 τους Μαρίνο Μπενούκα/ Χρήστο Μουρκάκη και Κώστα Πολυχρονόπουλο/Μαριάννα Χριστογιαννούλα που κατέκτησαν τις θέσεις 2 και 3 ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους Ηλία και Νίκο Μανούσκο που κατέκτησαν τις θέσεις 7 και 8 στην κατάταξη οδηγών και συνοδηγών αντίστοιχα με το πλήρωμα από την Λειβαδιά να παρουσιάζεται στον Αλμυρό ιδιαίτερα ορεξάτο.
Περνάμε στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος με τους διακριθέντες στο rally Αλμυρός να έχουν παρουσία σε όλες τις τελικές τριάδες των κατηγοριών αλλά και στην τελική βαθμολογία.
Ξεκινώντας από την γενική κατάταξη ο Πασειδών Γορίτσας με Mitsubishi Lancer Evo X τερμάτισε στην δεύτερη θέση του κυπέλλο με τον συνοδηγό του Αποστόλη Σπύρου να αναδεικνύεται κυπελλούχος συνοδηγών ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.Για λίγο δεν ανέβηκαν στο βάθρο οι Γιώργος Γεροδήμος/Γρηγόρης Σωτηρίου με Opel Astra OPC που κατετάγησαν τέταρτοι μπροστά από τους πέμπτους Νίκο Βάτσο/Χρήστο Θεοφανίδη και τους ένατους Σίμο Θεοφανίδη/Λευτέρη Μαύρο
Στην F2 οι δύο πρώτες θέσεις άνηκαν στην ίδια ομάδα με τους Νίκο Βάτσο/Χρήστο Θεοφανίδη με Renault Clio R3 να επικρατουν των Σίμο Θεοφανίδη/Λευτέρη Μαύρο με Citroen Saxo με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις ένας βαθμός. Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Θανάσης Τσιτσιγιάννης/Γρηγόρης Κορίνθιος με Citroen Saxo σε ένα βάθρο που απαρτίστηκε αποκλειστικά με συμμετέχοντες του αγώνα..
Στην C5 οι Σίμος Θεοφανίδη και  Θανάσης Τσιτσιγιάννης αμφότεροι με Citroen Saxo αντάλλαξαν πυροβολισμούς και θέσεις όλη την χρονιά με τελικό νικητή τον οδηγό από την Θεσσαλονίκη που είδε τον συνοδηγό του Λευτέρη Μαύρο να κατακτά την πρώτη θέση ενώ ο οδηγός από τον Βόλο είδε τους δύο συνοδηγούς του Αλεξία Τσιτσιγιάννη και Γρηγόρη Κορίνθιο να πλασαρίζονται στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα του κυπέλλου συνοδηγών.Εξαιρετικό το πλασάρισμα των Γιάννη και Γιώργου Μαγγιδά (στην πρώτη του συμμετοχή σε αγώνα) με Peugeot 106 που τρμάτισαν στις θέσεις 7 και 8 στις αντίστοιχες βαθμολογίες ενώ οι Μιχάλης Παρασκευάς/Βασίλης Γκιλομανάκης με Suzuki Swift Gti μπήκαν στην δεκάδα σε ένα αγώνα που δεν τους πήγε όπως θα ήθελαν.
Τέλος στην C6 οι Ηλίας Κορνελάκης/Στράτος Ορφανός με Peugeot 106 πήραν στον Αλμυρό ότι τους χρωστούσε ο αγώνας από το 2016 και κατέκτησαν ο μεν πρώτος την δεύτερη θέση στην τελική βαθμολογία ο δε δεύτερος την τρίτη θέση αφού στην ισοβαθμία του με τον Γρηγόρη Κορίνθιο ο Βολιώτης οδηγός είχε περισσότερες εκκινήσεις και κατετάγη δεύτερος.Το βάθρο των οδηγών συμπλήρωσε ο Παύλος Μπαξεβανάκης που και αυτός συγκατελέγεται μεταξυ των άτυχων του αγώνα αφού τόσο ο ίδιος όσο και ο συνοδηγός του Γιώργος Μπέμπης ταλαιπωρήθηκαν αρκετά.Στους οδηγούς βρίσκουμε επίσης στις θέσεις 7,8,9 και 11 τους Σταμάτη Μιχαήλ σε μία περίεργη για τον ίδιο χρονιά,τους Μάκη Αναστασίου και Κώστα Λεσιώτη που επανήλθαν στους αγώνες μετά από πολύχρονη απουσία αλλά και τον Κώστα Πατατούκο στην πρώτη του συμμετοή στον θεσμό.Αντίστοιχα στους συνοδηγούς οι Μάριος Ζαβλανός και Σπύρος Χαλαστάρας κατέκτησαν τις θέσεις 7 και 9 αντίστοιχα με τον πρώτο να κάνει το πολυπόθητο ντεμπούτο στον αγώνα.
Το Rally Αλμυρός 2017 όμως δεν είχε μόνο αυτούς.Ας μην ξεχνάμε ότι έκανε το ντεμπούτο ο Χρήστος Ανδριτσάκης παραπλεύρως του πατέρα του Κώστα,το ντεμπούτο του Honda Civic Fn2 των Μουρίκη/Τσίβου,την επιστροφή των Πέτρου και Πάνου Νταή αλλά και των Λάμπρο Ντιντή/Δημήτρη Κορκόβελο (στην πρώτη του εμφάνιση σε αυτή την μορφή αγώνων),τις δύο πισωκίνητες Toyota Corolla των Κώστα Μυλωνά/Γιάννη Καλοπήτα και Δημήτρη Διαμαντή/Ανδρέα Μασιάλα,το Opel Astra των Θόδωρου Αναστασοβίτη/Μιχάλη Ρεντζούλη,την πρώτη συμμετοχή ενός Peugeot 206 RC αυτή των Γιώργο Μπακιρτζόπουλο/Στέλιο Θωμόπουλο.τους τοπικούς Στάθη Δαμασιώτη/Άγγελο Χατζηαγγελάκη και Άκη Παναγιωτόπουλο/Μίνωα Μιχελάκη(που επέστρεψε στους αγώνες μετά από πολύ καιρό) αλλά και τον Διανέλλο Μπαλωτή που ξαναέπιασε τετράδια για χάρη του Σταμάτη Μιχαήλ,την σταθερή αξία των Γιώργο Περγάμαλη/Στάθη Τράικου αλλά και τους super άτυχους Γιώργο Δήμου/Αντώνη Αποστολάκη και Φάνη Ζάχαρη/Ηρακλή Ζήκα
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει όλους τους διακριθέντες των κυπέλλων αλλά και όλους τους συμμετέχοντας που συνέβαλαν στο να περάσει το Rally Αλμυρός 2017 στην ιστορία με θετικό πρόσημο.Έναν αγώνα που ευτύχησε να έχει πολλές μάχες μέσα στις ειδικές αλλά καμία εκτός αυτών.
Με την Ο.Μ.Α.Ε. να εμπιστεύεται εκ νέου τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας για την διοργάνωση του Rally Αλμυρός 2018 αλλά αυτή την φορά την 01 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ