Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Δημητσάνα ...



Με την δροσιά του Μαίναλου να προστατεύει τους 63 συμμετέχοντες από τις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής, ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές για την φετινή, 16η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου.
Ο παραδοσιακός καλοκαιρινός αγώνας των ελληνικών αναβάσεων συμπληρώνει φέτος 16 χρόνια και η διάθεση εορτασμού αυτού του σημαντικού αριθμού, ήταν ακόμη μεγαλύτερη από διοργανωτές αλλά και συμμετέχοντες.
Ασφαλώς αυτό που ξεχώρισε ήταν η επιστροφή του Ενιαίου στην ελληνική πραγματικότητα καθώς οι 15 οδηγοί που συμμετέχουν σε αυτή την πρεμιέρα του νέου θεσμού, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πήραν το "βάπτισμα του πυρός" για έναν ολοκληρωτικά νέο θεσμό που αναμένεται με ενδιαφέρον.
Και στα εκτός Ενιαίου όμως το ενδιαφέρον για τον αυριανό αγώνα είναι μεγάλο, ιδίως από τη στιγμή που η 16η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου έστω και αν είναι αγώνας για το Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος, είναι κυρίως μια απολαυστική αγωνιστική διαδικασία για τους συμμετέχοντες.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του Σαββάτου στην ομάδα Α ξεχώρισε ο Χρήστος Μάντεσης με το Honda Civic Type-R με το 1:45.16 από το πρώτο σκέλος, στην Ομάδα Ν η καλύτερη επίδοση ήταν το 1:44.94 του "Αμερικάνου" με το Mitsubishi EVO IX που επετεύχθη στο δεύτερο σκέλος. Στην Ομάδα Ε ταχύτατος ήταν ο Γιάννης Δρακόπουλος με το Peugeot 106 S16 και το 1:48.08 του τρίτου σκέλους, ενώ στην Formula Saloon  η καλύτερη επίδοση ανήκε στον Σπύρο Παπαδόπουλο με το Ford Escort MKII που σημείωσε χρόνο 1:40.20.
Ο αγώνας διεξάγεται και φέτος με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Γορτυνίας που φιλοξενεί τους ανθρώπους του αγώνα στην περιοχή και δημιούργησε για μια ακόμη χρονιά ένα μοναδικό γλέντι με κέφι και καλή διάθεση από όλους στην πλατεία Ζυγοβιστίου.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής