Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Αλμυρός Ανακεφαλαίωση ...


Ένα ακόμη Rally Αλμυρός αυτό του 2017 ολοκληρώθηκε αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε θεατές και αθλητές.
Αν και ο φετινός αγώνας φιλοξένησε πληρώματα και από τα τρία περιφερειακά κύπελλα (Βορείου,Νοτίου και Κρήτης) η όμορφη εκδήλωση της Παρασκευής στο χωριό των Αγίων Θεοδώρων βοήθησε να «σπάσει ο πάγος» ανάμεσα στους συμμετέχοντες (πολλοί από τους οποίους έβλεπαν ο ένας τον άλλο) για πρώτη φορά και να δημιουργηθεί ένα καλό κλίμα που διατηρήθηκε καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα παρά την καθυστέρηση μία ώρας περίπου λόγω ατυχήματος στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής των Αγίων Θεοδώρων.
Αξίζει να σημειωθεί πως κανείς δεν έλλειψε από τον αγώνα αφρού και τα 33 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή εμφανίστηκαν για να περάσουν τεχνικό και διοικητικό έλεγχο χωρίς να υπάρξουν προβλήματα.
Μπορεί η βροχή να έκανε την εμφάνιση της λίγο πριν την έναρξη της πανηγυρικής εκκίνησης του αγώνα στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού αλλά δεν πτόησε ούτε τους αθλητές ούτε τους επίσημους που παρευρίσκονταν στον χώρο και σίγουρα ούτε τους πολυάριθμους θεατές.
Αποκορύφωμα της εκδήλωσης η πρόταση γάμου του Γρηγόρη Κορίνθιου προς την Αλεξία Τσιτσιγιάννη που για να γίνει χρειάστηκε να μπει ανάποδα ο πρώτος στην πλατεία φράζοντας τον δρόμο στην δεύτερη με την ερώτηση να έχει θετική απάντηση συγκινώντας όλους τους παρευρισκόμενους.
Στο αγωνιστικό κομμάτι οι Γιάννης Πλάγος και Άλκης Ρέντης ήταν οι αδιαφιλονίκητοι νικητές του Rally Αλμυρός 2017 κερδίζοντας και την Power Stage του αγώνα.Το πλήρωμα του Honda σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 6:44.70 στην ειδική των Αγίων Θεοδώρων όντας και οι μοναδικοί που κατέβηκαν κάτω από τα 7 λεπτά στην συγκεκριμένη ειδική.
Δεύτερη θέση για τους Ανδρέα Μαργαρώνη – Μιχάλη Αφαλωνιάτη με Citroen Saxo.Οι περσινοί νικητές της C5 όχι απλά συνέχισαν με τον ίδιο τρόπο και φέτος αλλά κέρδισαν και τις Νηές 1 καταφέρνοντας  έτσι την υψηλότερη θέση στην μέχρι τώρα πολλά υποσχόμενη καριέρα τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Τρίτη θέση γενικής και πρώτη στην C2 για τους Ποσειδώνα Γορίτσα-Αποστόλη Σπύρου με Mitsubishi Lancer Evo X που έπαιζαν δυνατά για τη δεύτερη θέση αλλά το τρίτο πέρασμα από την ειδική Νηές τους στέρησε την αριστερή θέση στο βάθρο.
Ακολούθησαν Γεροδήμος-Γρηγορίου που δείχνουν να εξοικειώνονται με το Astra και Μπενούκας-Μουρκάκης με Peugeot 106 σε μία επίδοση φωτιά που όχι μόνο τους έδωσε την νίκη στην C6 αλλά και την Τρίτη θέση στην F2 και την πέμπτη θέση γενικής!!!Έκτη θέση για τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη που πλήρωσαν τα προβλήματα με το 206 τους στην πρώτη ειδική αλλά ανέκαμψαν εντυπωσιακά ακολουθούμενοι από τους Βάτσο-Θεοφανίδη που είχαν την στιγμή τους ευτυχώς χωρίς περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους ή το Clio R3 τους.Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κορνελάκης-Ορφανός με Peugeot 106 και Πολυχρονόπουλος-Χριστογιαννούλα με Citroen Saxo συμπληρώνοντας έτσι και το βάθρο της C6 ενώ στην δέκατη θέση και δεύτερη της C5 με Citroen Saxo τερμάτισαν οι Τσιτσιγιάννης-Τσιτσιγιάννη.
Την δεύτερη δεκάδα ξεκίνησαν οι Παναγιωτόπουλος-Μιχελάκης με Subaru Impreza ακολουθούμενοι από το μακράν πιο θεαματικό πλήρωμα Μυλωνά-Καλοπήτα με Toyota Corolla.Μάχη που κρίθηκε στα σημεία είχαμε για την δέκατη τρίτη θέση ανάμεσα σε δύο πληρώματα από την Θεσσαλονίκη τους Λάκη-Τριανταφυλλίδη με Seat Ibiza και Θεοφανίδη-Μαύρο με Citroen Saxo με τους πρώτους νε κερδίζουν τελικά και τους δεύτερους να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της C5.Μανούσκος Ηλίας και Μανούσκος Νίκος δείχνουν να συνηθίζουν το Yaris τερματίζοντας ως οι ταχύτεροι της Α5 στην 15η θέση γενικής.Ακολούθησαν δύο τοπικά πληρώματα των Αναστασίου-Ζαβλανό με Peugeot 106 S16 με τον οδηγό να επιστρέφει μετά από καιρό στους αγώνες και τους Περγάμαλη-Τράικο με Ford Sierra που χρειάστηκε να δώσουν μάχη για να κρατηθούν μπροστά από τους Διαμαντή-Μασιάλα με Toyota Corolla AE86.Δύο Peugeot συμπλήρωσαν την δεύτερη δεκάδα το 106 1,3 των Λεσιώτη-Κορίνθιο και το 206 RC των Μπακιρτζόπουλου-Θωμόπουλου που αμφότεροι εκμεταλλεύθηκαν το κακό πέρασμα των Μουρίκη-Τσίβου με Honda Civic στο ντεμπούτο του Ιάπωνα στην Ελλάδα.Οι τοπικοί Μαγγιδάς-Μαγγιδάς με Peugeot 106 κατέλαβαν την επόμενη θέση μπροστά από τους Ανδριτσάκη-Ανδριτσάκη με Seat Ibiza και Παρασκευά-Γκιλομανάκη με Suzuki Swift.Πατατούκος-Χαλαστάρας με Suzuki Ignis και Αναστασοβίτης-Ρεντζούλης με Opel Astra ολοκλήρωσαν την κατάταξη του αγώνα.
Στους άτυχους συγκαταλέγονται οι Μπαξεβανάκης-Μπέμπης με Honda Civic,Νταής-Νταής και Ντιντής-Κορκόβελος αμφότεροι με VW Golf,Μιχαήλ-Μπαλωτής με Peugeot 106 και Δαμασιώτης-Χατζηαγγελάκης με Toyota Yaris όλοι τους από μηχανική βλάβη ενώ στους τυχερούς οι Δήμου-Αποστολάκης με VW Polo και Ζάχαρης-Ζήκας με Peugeot 106 KC με τα ατυχήματα τους να περιορίζονται μόνο σε υλικές ζημιές.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλα τα πληρώματα για την στήριξη τους εύχεται καλή συνέχεια στην αγωνιστική τους χρονιά και ανανεώνει το ραντεβού για το 2018

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ