Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Classic Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Hessen-Thüringen ...


Η Opel παρέταξε δέκα από τα μεγάλα, ευρύχωρα μοντέλα της στις δύο ειδικές διαδρομές του 23ου Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων Hessen-Thüringen. Τα ιστορικά αυτοκίνητα επέδειξαν την παροιμιώδη αξιοπιστία τους στα 350 χιλιόμετρα της διαδρομής από το Marburg προς το Dillenburg, το Bad Wildungen και επιστροφή στο Marburg. Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel, Peter Küspert, οδήγησε το παλαιότερο αυτοκίνητο από τη συλλογή της Opel Classic – ένα πανέμορφο Opel Super 6 Gläser cabrio του 1937.



Το εξακύλινδρο μοντέλο που κατασκεύαζε η Gläser Manufaktur στη Δρέσδη είναι ένα cabrio σε στυλ roadster με δύο έξτρα θέσεις ανάγκης στην επικλινή ουρά. Μαζί του συμμετείχαν ένα Rekord A και ένα Rekord C “Deutsch” του 1967, δύο μεγαλύτερα cabrio, πρόγονοι του σημερινού Cascada του τετράθυρου, ελκυστικού μοντέλου της Opel για open-air οδηγική απόλαυση.
«Κάθε αγώνας κλασικών αυτοκινήτων είναι η απόδειξη του πόσο βαθιά ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων είναι η Opel. Είμαστε ευτυχείς με το πάθος που υπάρχει για τα αυτοκίνητά μας και τη στενή επαφή μας με τους λάτρεις των αυτοκινήτων», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel Peter Küspert μετά τον τερματισμό του ράλι Hessen-Thüringen.



Ο Jockel Winkelhock, πρεσβευτής μάρκας Opel και ζωντανός θρύλος για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έγινε δεκτός με ενθουσιώδη χειροκροτήματα στο τιμόνι του Rekord C station wagon του 1970, το οποίο του έδωσε το απαραίτητο κίνητρο για να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κλάση του. Τη χρηστικότητα των παλαιών station wagon της Opel σε διάφορες εφαρμογές επέδειξε η “ομάδα διάσωσης” που απαρτιζόταν από το πυροσβεστικό Rekord E, το ασθενοφόρο Commodore C και το όχημα οδικής βοήθειας της ADAC, Kadett D, τα οποία επίσης συμμετείχαν στο ράλι κλασικών αυτοκινήτων. Τα ιστορικά station wagon της Opel συνόδευε το ολοκαίνουργο Insignia Sports Tourer, το οποίο περιλαμβάνει πολυάριθμες premium τεχνολογίες και θα βρίσκεται στο δίκτυο Διανομέων της Opel στη Γερμανία από τις 24 Ιουνίου. 



Επισκόπηση ιστορικών αυτοκινήτων Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων:

Αρ. συμμετοχής 1, Opel Diplomat B V8 μακρύ, 5.354 κ.εκ., 230 hp, μοντέλο 1976
Αρ. συμμετοχής 21, Opel Kadett D station wagon, 1.296 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1981
Αρ. συμμετοχής 22, Opel Super 6 Gläser cabrio, 2.473 κ.εκ., 55 hp, μοντέλο 1937
Αρ. συμμετοχής 23, Opel Commodore C ασθενοφόρο, 2.490 κ.εκ., 130 hp, μοντέλο 1981
Αρ. συμμετοχής 36, Opel Rekord C Deutsch cabrio, 1.698 κ.εκ., 75 hp, μοντέλο 1967
Αρ. συμμετοχής 37, Opel Rekord A cabrio, 1.680 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1964
Αρ. συμμετοχής 41, Opel Rekord E πυροσβεστικό, 1.956 κ.εκ., 100 hp, μοντέλο 1985
Αρ. συμμετοχής 43, Opel Rekord C, 1.897 κ.εκ., 90 hp, μοντέλο 1967
Αρ. συμμετοχής 55, Opel Rekord C station wagon, 1.698 κ.εκ., 66 hp, μοντέλο 1970
Αρ. συμμετοχής 56, Opel Rekord P2 όχημα διανομών, 1.488 κ.εκ., 50 hp, μοντέλο 1962

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο