Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναγνωρίσεις 1ης μέρας ...


Οι βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών οδήγησαν την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα στην τροποποίηση του προγράμματος αναγνωρίσεων, με αποτέλεσμα τα πληρώματα σήμερα (πρώτη ημέρα) να κάνουν δοκιμές στην κατατακτήρια ειδική της Λαμίας, αλλά και στις ε.δ. Seajets Γραβιά και Άμφισσα. Οι ειδικές διαδρομές σύμφωνα με τους οδηγούς είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ακολουθούν δηλώσεις μετά το πέρας της διαδικασίας. 


Nasser Al-Attiyah: «Οι ε.δ. είναι σε καλή κατάσταση. Έχουμε δει μόλις δύο, αφού τις άλλες τις προετοιμάζουν. Οι σημερινές ήταν πολύ καλές και θα έλεγα ότι δε θυμίζουν το Ακρόπολις που ήξερα. Δεν είναι τόσο σκληρές όσο κατά το παρελθόν. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος ότι ο αγώνας θα είναι όσο σκληρός περιμένουμε». 

Kajetan Kajetanowicz: «Οι ε.δ. είναι πιο μαλακές από πέρυσι και σε καλύτερη κατάσταση. Αυτό μου προκάλεσε εντύπωση. Υπάρχουν κάποια κομμάτια με μερικές πέτρες, οπότε ίσως η σειρά εκκίνησης να είναι πιο σημαντική φέτος».

Murat Bostanci: «Οι δρόμοι είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, στεγνές και ίσως λίγο σκληρές. Θα υπάρχουν αρκετές πέτρες. Αύριο θα είναι δύσκολο το πρόγραμμα, αφού θα έχουμε να κάνουμε πολλές ε.δ.. Μπορεί φέτος να συμμετέχουμε με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, αλλά ο αγώνας παραμένει σκληρός». 

Albert Von Thurn Und Taxis: «Θα έλεγα πως οι ε.δ. είναι σκληρές, αλλά είναι ωραίες και ενδιαφέρουσες. Η πρώτη (Seajets Γραβιά) έχει πολλές στροφές, ενώ η δεύτερη (Άμφισσα) είναι αρκετά γρήγορη. Θα έχει ενδιαφέρον να τις δούμε και να αποκτήσουμε εμπειρία». 


Γιώργος Φιλιππίδης: «Οι ειδικές είναι πολύ καλές. Η Άμφισσα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δε διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα».

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: «Η πρώτη ε.δ. είναι αρκετά τεχνική και η δεύτερη γρήγορη. Βέβαια, φέτος θα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, αλλά αυτό θα είναι πρόκληση για εμάς και ενδιαφέρον για τους θεατές». 

Σωκράτης Τσολακίδης: «Πάρα πολύ καλές οι ε.δ., σε εξαιρετική κατάσταση. Αξίζουν συγχαρητήρια στην οργάνωση για τη δουλειά που έκανε. Οι Καρούτες (Άμφισσα) δε χαλάνε, παρόλο που έχει βρέξει αρκετά το τελευταίο διάστημα. Στη Γραβιά, στο πρώτο ανηφορικό κομμάτι η σειρά εκκίνησης θα παίξει το ρόλο της, ενώ στο κατηφορικό όχι. Στην Άμφισσα, επειδή η επιφάνεια είναι σκληρή, δε θα έχει τόσο μεγάλη σημασία». 

Θέμης Χαλκιάς: «Η Γραβιά και οι Καρούτες είναι καταπληκτικές. Απλά, στις Καρούτες επειδή έβρεξε έχουν βγει κάποιες πέτρες στην επιφάνεια».

Γιάννης Αναγνωστάκος: «Η Άμφισσα θεωρώ ότι έχει χαλάσει αρκετά. Λόγω της βροχής έχει καθαρίσει το χώμα και έχουν βγει πέτρες στην επιφάνεια, αλλά είναι η κλασική Άμφισσα, γρήγορη και ωραία όπως την ξέρουμε. Η Γραβιά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Έχει γίνει τρομερή δουλειά. Δεν υπάρχει ίχνος λάσπης και από εκεί και πέρα το κατηφορικό κομμάτι είναι το γνωστό γρήγορο Δροσοχώρι».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Ψάθας - Εξέλιξη ...

  1ο Σκέλος Δοκιμών ! 2ο Σκέλος Δοκιμών ! 3ο Σκέλος Δοκιμών!